Als ik een fout bega met hoe ik het post of iets doe wat niet correct is, excuus ik ben vrij nieuw op deze website.
Beste Tweakers,
Ik heb de draad weer opgepakt met gamen, en omdat mijn mac dat liever niet wilt moet ik toch maar weer overstappen op pc gaming.
Heb een tijd niet achter de pc gezeten dus hij is behoorlijk outdated. Ik heb andere forums bezocht en Budget topic's gezien maar die hielpen mij niet helemaal. Dus hier nu mijn vraag aan jullie.
Ik speel Wow, BF3 en MW3. Nu hoef ik geen pc die het op 3 beeldschermen kan draaien. Maar een redelijke computer die het goed zal draaien zonder enige problemen.
Mijn budget ligt rond de 500+-.
Mijn huidige computer
Spec's
Cpu : Intel C2D E7300 2.7 ghz
MB:Asus p5kpl/1600
Mem: 4GB DDR2
GPU Ati Radeon HD 3850 Ultimate
HD: Samsung Spinpoint 500GB 7200RPM
PSU: OCZ 500w
Alvast bedankt
Groet Tarqe
Beste Tweakers,
Ik heb de draad weer opgepakt met gamen, en omdat mijn mac dat liever niet wilt moet ik toch maar weer overstappen op pc gaming.
Heb een tijd niet achter de pc gezeten dus hij is behoorlijk outdated. Ik heb andere forums bezocht en Budget topic's gezien maar die hielpen mij niet helemaal. Dus hier nu mijn vraag aan jullie.
Ik speel Wow, BF3 en MW3. Nu hoef ik geen pc die het op 3 beeldschermen kan draaien. Maar een redelijke computer die het goed zal draaien zonder enige problemen.
Mijn budget ligt rond de 500+-.
Mijn huidige computer
Spec's
Cpu : Intel C2D E7300 2.7 ghz
MB:Asus p5kpl/1600
Mem: 4GB DDR2
GPU Ati Radeon HD 3850 Ultimate
HD: Samsung Spinpoint 500GB 7200RPM
PSU: OCZ 500w
Alvast bedankt
Groet Tarqe