Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik heb Hulp nodig bij mijn keuzen in een nieuwe Computer.

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• Titan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:48
Als ik een fout bega met hoe ik het post of iets doe wat niet correct is, excuus ik ben vrij nieuw op deze website.
Beste Tweakers,

Ik heb de draad weer opgepakt met gamen, en omdat mijn mac dat liever niet wilt moet ik toch maar weer overstappen op pc gaming.

Heb een tijd niet achter de pc gezeten dus hij is behoorlijk outdated. Ik heb andere forums bezocht en Budget topic's gezien maar die hielpen mij niet helemaal. Dus hier nu mijn vraag aan jullie.
Ik speel Wow, BF3 en MW3. Nu hoef ik geen pc die het op 3 beeldschermen kan draaien. Maar een redelijke computer die het goed zal draaien zonder enige problemen.
Mijn budget ligt rond de 500+-.

Mijn huidige computer
Spec's
Cpu : Intel C2D E7300 2.7 ghz
MB:Asus p5kpl/1600
Mem: 4GB DDR2
GPU Ati Radeon HD 3850 Ultimate
HD: Samsung Spinpoint 500GB 7200RPM
PSU: OCZ 500w

Alvast bedankt
Groet Tarqe

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 08:13
Als ik jou was zou ik dit even doorlezen ;)

Denk dan dat dit topic het juiste zou zijn voor jou.

voortaan plz eerst FAQ's en *Let op* lezen voordat je een topic bouwt

[ Voor 48% gewijzigd door DjThase op 15-02-2012 10:39 ]

Mop mop, gas derop!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Check dit topic eerst even:
*LET OP* - Wat moet ik kopen

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 13:09

psyy138

blackbulls.nl

ik denk dat je hier veel reacties op zult krijge dat het topic gelosten moet worden :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Titan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:48
Helemaal top bedankt mensen!

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Ik vind overigens niet dat je PC echt outdated is.. De nieuwste games als skyrim moet je er gewoon mee kunnen spelen. Al dan niet op high.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.