Toon posts:

Ipad2/3 geschikt voor cbr bestanden makkelijk te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Simpele vraag.

Wanneer de Ipad3 straks uitkomt ga ik zeker overwegen om er een aan te schaffen echter, de hoofdreden zal zijn games maar vooral het bekijken van alle jaargangen van de Donald Duck, Suske Wiske, Rode ridder etc allemaal verkregen op cbr formaat ( legaal/illegaal doet er even niet toe )

Uitgaande van dat ze in ieder geval NIET in de Itunes Store zijn verkregen is het makkelijk om deze op de "harde schijf" van de Ipad te krijgen zodat een cbr viewer ( die zijn er zeker wel ) deze kan benaderen?

Zo niet ben ik bang dat het toch een systeem word gebaseerd op Android.
Wie heeft het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik open CBR met cloudreader, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe krijg je de data op je IPAD?
Dus data die NIET verkregen is via ITunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11-2024
Via Itunes kan je voor cloudreader dan user data versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 16:54

talin

ES-MA

via filebrowser een share benaderen op je eigen netwerk?
via diverse gratis upload programma's op internet de bestanden weer downloaden op je iPad?
via diverse gartis apps die van je iPad een verwisselbare schijf maken?

legio mogelijkheden

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 16:45
Je kan ook Bookman als app nemen, en vervolgens je cbr bestanden via ftp naar je ipad overzetten. Gaat ook perfect.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar [ulr="https://encrypted.google.com/search?hl=en&q=ipad%20cbr"]iPad cbr[/] vind je meer dan genoeg apps, howto's, videos en tutorials om cbr op een iPad te krijgen en te bekijken. Lijkt me dat je aan de hand hiervan prima zelf kunt bepalen of het makkelijk te gebruiken is. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.