[Win 7] 2de scherm HDMI - DVi

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescalino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik gebruik Windows 7 enterprise 64-bit op een HP Compaq 8510p (Core 2 Duo met 4GB Ramm) en mn tweede monitor is een HP L2245wg.
Eerst had ik een VGA-VGA van me laptop naar tweede monitor maar er zat een hele irrtante trilkling in mijn monitor links onder.

Ik heb toen een HDMI-DVI kabel gepakt en aangesloten. Nu ongeveer een paar keer per dag gaat mijn externe monitor een seconde of twee zwart en springt dan weer op beeld.

Iemand bekend met dit probleem en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Ik begin met die trilling. Toevallig een draadloze muis of toetsenbord waarvan de ontvanger dicht in de buurt van het scherm ligt? Dan kan je van die leuke triliingen krijgen. Ook een box wil dat heel soms nog wel eens veroorzaken.

Voor je 2e punt: ik zou zaken uit gaan sluiten. Even een ander kabeltje proberen? Toevallig een ander scherm tot je beschikking? Of een laptop van een collega als het toevallig op het werk speelt?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescalino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2023
Het speeld idd op het werk. De kabel is van mijn manager en hij heeft dat probleem niet. met dezelfde kabel.

Heb geen draadloze spullen zoals muis of Keyboard daar had ik ook al naar gekeken. licht wel mijn mobiel op mn bureau maar redelijk ver weg en de speaker ook zeker een meter.