Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Worldnet / Amstelhosting offline en mijn domeinen ook!

Pagina: 1
Acties:

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 23:00
Zijn er meer tweakers die problemen hebben met hun Worldnet / Amstelhosting domein?
Eerder vanavond werkte mijn emailadres niet meer op marktplaats en nu blijkt ook mijn website offline.
Voor mijn Broer heb ik ook een site daar gehost en ook die is onbereikbaar.

Als ik naar support.worldnet.nl ga; deze doet het ook al niet.
Gelukkig had ik nog een support emaildadres van een eerdere melding;
maar daar verwacht ik niet eerder dan morgen reactie op.

Iemand anders deze problemen ook?
Zal niet zijn dat we niet betaald hebben, vorig jaar nog voor 5 jaar verlengt en betaald! :o

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ping werkt gewoon net als verbinden op poort 80 en 25. maar je krijgt geen response
brakke server / router denk ik

[ Voor 8% gewijzigd door Fish op 14-02-2012 23:24 ]

Iperf

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Mijn domein is nu ook offline. Zonder verdere berichtgeving van Worldnet. Ik heb op alle manieren geprobeerd contact op te nemen: niet mogelijk. Paul Mulder was de persoon waar ik wel eens een mailtje heb uitgewisseld.

Als ik zoek op het bedrijf:
Worldnet Hosting Ltd
Company Status Dissolved
Company Type Private Limited Company
Incorporation Date 25/02/2004
Dissolution Date 20/07/2010

Dat zegt denk ik genoeg. Het telefoonnummer werkt niet meer. Via de registrar waar ik naartoe wilde verhuizen hoor ik nu dat mijn domein in quarantaine is gezet, en dat het me 100EUR kost om hieruit te komen. Als ik 40 dagen wacht is er een grote kans dat mijn domein gekaapt wordt.

• Togt
Via SIDN.nl hoorde ik dat het standaard praktijk is om domeinen die opgeheven worden in quarantaine te doen. Dit zogenaamd om te voorkomen dat domein-opkopers ermee vandoor gaan.
Ben je rechtmatig eigenaar van het domein en krijg je niet op tijd antwoord van de huidige registrar op je verzoek tot verhuizing kost het je dus 100EUR om de site uit quarantaine te halen.

[ Voor 19% gewijzigd door Togt op 24-02-2012 09:54 . Reden: standaard standaard standaard ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

Ik weet niet maar ik heb alleen domain hosting maar kan normaal aanmelden en zaken wijzigen?

• Togt
Ja, ik kon op zich ook nog inloggen, maar wilde dat niet meer. Emails gestuurd, telefoonnummer geprobeerd: alle contact info op de website is weggehaald. Knopje contact doet ook niets meer . .

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

is er al iets meer bekend want kan ook geen telefoonnummer vinden om ze te bellen? en contact kan je kilkken maar komt niks te voorschijn

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

zie nu met de heer Paul Mulder te mailen, de domain hoster is dus gewoon in de lucht. Het klopt inderdaad dat het knopje contact kaduuk is merkte ik ook op dat is wel raar ja. info@worldnet.nl is wel gewoon in de lucht

[ Voor 44% gewijzigd door mutsje op 29-02-2012 19:06 ]

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 23:00
Blijkbaar ben ik de enige tweaker met dit probleem, een jaar later weer!
Sinds dinsdag 19 maart 2013 ongeveer ben ik weer offline.

Mijn .COM domein, maar ook Worldnet zelf, helemaal uit de DNS verdwenen, email komt niet meer aan, ook hun support email dus. Gebeld en voicemail ingesproken. Geen reactie.
Dan maar domein verhuizen ondanks dat ik nog tot 2016 betaald heb. Wil toch graag de emialadressen die heel mijn familie gebruikt (middels forwards) ook niet kwijtraken.

Maar ja, hoe kom je dan aan een EPP code die nodig is voor een domeintransfer en door je oude hoster verstrekt moet worden? In de google-cache nog even op hun site gekeken, daar staat dat een referentie naar worldnic.us, tegenwoordig eNom.com. Na wat heen en weer gemail het voor elkaar gekregen dat zijn het domen naar hun overhalen zonder EPP code, wat kan omdat zij de originele registar zijn en worldnet een reseller van hun is. Koste me wel $39,95.

Ook leuk dat ze om 03:00 even bellen om te verifiëren of je het echt wil :-)

Zaterdag 23 maart was mijn domein overgzet naar eNom, DNS en MX ingesteld naar nieuwe hoster (budgetwebhosting.nl) en mijn email(forward) kwam langzaam binnendruppelen.
website wel kwijt; natuurlijk heb ik de scripts die er stonden en de website nog wel maar de reacties in het gastenboek van de geboorte van mijn zoon wel kwijt wat toch wel jammer is.

MOraal van dit verhaal; zoek een hoster die goed aangeschreven staat en bind je niet voor te lange tijd aan een partij. Als je je domein kwijt drijgt te raken ga dan op zoek naar de registar van je reseller.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Backuppen mischien ff toevigen aan je moraal ?

Iperf

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 15:16

basdej

OutSystems Consultant

http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/worldnet-nl/

of eerst even kijken of ze wel betrouwbaar zijn.... 1e resultaat van google

Hoi.

Pagina: 1