Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrier529
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 19:53
Geen matches
Vanmorgen aangeschaft bij de Belcompany Hoogeveen, en eerste indruk is goed.

Had altijd twijfels, over het merk, maar dit app. voelt degelijk aan, scherm is helder, met voor mijn gevoel prima kijkhoek.

Ook de alu body, voelt degelijk aan, nu eerst aan de lading, nog even een hoes zoeken, en dan maar eens verdiepen in de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:58
Geen matches
Sluit me hier bij aan, eerste indruk zeer goed

Gekocht in assen, lag nog niet in de winkel......wel achter. Was donderdag binnen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ook ik heb de forum berichten met interesse gevolgd, ik heb geen ervaring met tablets, dus leek het mij interessant te beginnen met een budget tablet. Ervaringen met Dixons dito, vandaag zowaar deze tablet beschikbaar bij Bel Co. in Drachten, dus toch maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:58
Matched: TAB465, Yarvik, 7
peewee51 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:50:
Wie komt er met de eerste goede review van de Yarvik Tab465? :) :*)

alvast bedankt
Dat zou dan tiptoptablets van de vorige pagina moeten zijn, die op andere plekken beter bekend is als joosth. Hij heeft van een zelfde tablet als de Yarvik (zelfde hardware tenminste) een review gemaakt die je kunt lezen op slatedroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Yarvik
Even een vraag over de HDMI aansluiting van de Yarvik. Heb sinds vandaag deze mooie tablet en ziet er erg goed uit allemaal. Is mijn eerste tablet, dus nog allemaal ff wenne. Vraagje: heeft er al iemand ervaring met het aansluiten van de Yarvik op de TV? Heb via een mini HDMI kabel de boel aangesloten, maar krijg geen signaal doorgestuurd naar mijn plasma, Pana. Heb al bij de instellingen gekeken maar kan geen instelling vinden die je eventueel moet wijzigen om een HDMI signaal op de TV te krijgen. Heb ook al gekeken op de fa. Google, maar kan ook niets vinden. Iemand ervaring of al geprobeerd met de Yarvik 465? Bedankt alvast voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannonball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:26
Matched: TAB465, Yarvik, 7, 9
Zoals JoostH al aangeeft op Slatedroid , zijn de Visture V3, de Yarvik tab465 en de Eken A90 mogelijk exact gelijk en afkomstig van dezelfde maker "Eken".

Op YouTube kun je de gaming performance zien van de Visture V3
http://www.youtube.com/watch?v=lVxm-7WCWfY&feature=youtube_gdata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Matched: Yarvik, 7, 9
zo nu een paar uurtjes aan het spelen geweest met de Yarvik:

Eerste bevindingen:

Na een paar weken gekloot met een qware pro7 nu een echte tablet in handen. Gisteren even gespeeld met de nieuwe Galaxy Tab 10.1 van mijn vader. Vandaag mijn Yarvik opgehaald en na een tweetal uurtjes hands on mijn eerste bevindingen:

+ IPS scherm is echt mooi en doet niet onder voor een galaxy tab
+ Scherm verhouding is ideaal voor mij, film liefhebbers hebben wellicht liever 16:9
+ Alu body ziet er luxe uit, voelt goed aan. Afwerking met glasplaat is erg netjes
+ Body wordt nauwleijks warm bij langer werken
+ Scherm respons is goed, voelt snel aan. Wel iets minder snel dan een galaxy tab (gevoelsmatig)
+ speelt een MKV 1080p af via Efile rechtstreeks van mijn NAS (niet verwacht)
+ Weinig overbodige software voorgeinstalleerd
+ fijn gewicht, niet te licht, niet te zwaar

- Dubbele functie volume knop
- aan/uit knop op vreemde plek
- scherpe randjes aan de volume knop, ( schuurpapiertje erlangs?)
- spiegelende glasplaat,
- body is redelijk glad

Vooralsnog heb ik swype er nog niet op en de Google Play, maar goed dat komt wel.

Tot nu toe, dik tevreden over deze aankoop.

Tot zover !

EDIT:
Inmiddels Google Play, Talk etc er ook op gezet via het script wat in dit topic wordt besproken. Werkt prima. Ook heb ik Swype er nu op. *O*

[ Voor 6% gewijzigd door jjonkie op 08-04-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 19:38
Geen matches
Klinkt als een bijzonder interessante tablet.
Vind wel belangrijk om te weten of en hoe men Google Play erop kan krijgen.

Het word wel vaker genoemd lees ik, maar lees geen succesverhalen nog(?)

Enkele google searches leveren niet zoveel op, iemand een uitleg/linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: 7, 9
TCP_IP schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 21:41:
Klinkt als een bijzonder interessante tablet.
Vind wel belangrijk om te weten of en hoe men Google Play erop kan krijgen.

Het word wel vaker genoemd lees ik, maar lees geen succesverhalen nog(?)

Enkele google searches leveren niet zoveel op, iemand een uitleg/linkje?
ik zal zeggen, ga voor deze http://www.loveandroid.nl/android-tablets/n90.html.
Hij werkt egt goed enzo en heeft google play.

Alleen vind ik het jammer dat sommige mensen mij nu als de verkoper van die tablet beschouwen en denken dat ik slechts reclame ben aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Geen matches
verkoop je ze niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Geen matches
Je heb 11 posts, al die post gaat over de positive kant van de je genoemde senei tablet, en je ben pas per 1 april aangemeld, mensen gaan dan wel denken dat je niet dan objectief (kan) beoordelen c.q. verkoper ben van die tablets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Magic schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:27:
Hier staat een generiek script om Google Play toe te voegen aan tablets op basis van de Allwinner A10 chip. Als je geen Novo tablet hebt moet je nog wel met de hand de build.prop aanpassen. Daarvoor moet je wel root hebben. In het topic staat ook een root script, maar ik weet niet of dat werkt op de Yarvik.
Ik ben zelf ook sinds vrijdag in het bezit van de yarvik tab 465 en ik moet zeggen dat het allemaal een stuk beter werkt dan verwacht voor een tablet van deze prijs. Met bovenstaande link is het mij gelukt om google play werkend op de tablet te krijgen. Er zijn nog wel enkele apps die hij niet wil vinden maar voorlopig heb ik nu de apps kunnnen downloaden die niet op de getjar store stonden maar die ik wel voor mijn studie nodig heb. Ik heb nu tentamens maar als die geweest zijn zal ik nog wel een uitgebreide review maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy21nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Matched: 9
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 09:53:
[...]
Met bovenstaande link is het mij gelukt om google play werkend op de tablet te krijgen. ..
Goed nieuws! _/-\o_
Ik zal daar ook nog eens induiken. Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten? Of is het gewoon doen zoals beschreven? Heb je alleen Google Play geinstalleerd of die twee andere scripts?

Ik heb net nog even de Quadrant benchmark gedraaid en kom op op een score van 1609 uit. Zijn er nog andere scores bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb gewoon de readme van google play gevolgd. Ik moest wel de usb driver instaleren maar ik hoefde niets te doen met de rootscript.

Edit. Net met root checker basic even gechecked maar die zegt dat ik rootacces heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen matches
Hier ook de google play market werkend gekregen door middel van het eerder gemelde script. Werkt prima!

Na aansluiten op de pc ging het tablet direct in debug modus, dat hoefde ik dus niet aan te passen. Heb alleen ingesteld dat slaapstand pas na 30 minuten begint. Op de pc de driver uit het scriptbestand geïnstalleerd en toen kon het feest beginnen. Na starten van de .bat duurt het een paar minuten en dan is het klaar :)

EDIT:
Ik kan momenteel nog niets zeggen over de HDMI out, ik heb niet het juiste verloopkabeltje beschikbaar... Misschien iemand anders?

EDIT2:
Review is nu beschikbaar, zie productreviews.

[ Voor 18% gewijzigd door kixor op 08-04-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 09:53:
[...]
Met bovenstaande link is het mij gelukt om google play werkend op de tablet te krijgen. Er zijn nog wel enkele apps die hij niet wil vinden maar voorlopig heb ik nu de apps kunnnen downloaden die niet op de getjar store stonden maar die ik wel voor mijn studie nodig heb.
Voor een nog volledigere toegang tot Google Play moet je de build.pop die in /system staat nog even bewerken denk ik. Dit kan bijv. met een app als Root Explorer. De volgende regels zijn van belang:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
ro.product.model=GT-I9100
ro.product.brand=samsung
ro.product.name=GT-I9100
ro.product.device=GT-I9100
ro.product.board=GT-I9100
ro.product.manufacturer=samsung
ro.build.description=GT-I9100-eng 4.0.3 IML74K 20120227 test-keys
ro.build.fingerprint=samsung/GT-I9100/GT-I9100:4.0.3/IML74K/20120227:eng/test-keys

NB: je moet de regels vervangen en dus niet toevoegen!

Hiermee "denkt" Google Play dat je tablet een Samsung Galaxy S2 is geworden en kun je nog meer apps downloaden.

Een handig programma voor je PC om de build.prop te editten is EditPad Lite omdat deze de unix-style text formatting van een bestand behoudt.

Oftewel:

- Met Root Explorer build.prop kopieren van /system naar /sdcard
- build.prop naar je PC kopieren
- Editten met EditPad Lite
- build.prop terug kopieren naar de SD card
- build.prop kopieren van /sdcard naar /system
- Tablet herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Geen matches
Dat maar even proberen, hopelijk krijg ik dan Google talk geïnstalleerd.....

Swype werkt nu ook. Heerlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
heb standaard script nu ook gedraaid,
ging perfect, na aanmelden gewoon access tot google play .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Geen matches
Het zou denk ik erg nuttig zijn wanneer de link naar het play script wordt opgenomen in de topic start. Is de ts hier nog aanwezig? Anders misschien contact met mod zoeken, central houden van dat soort informatie is wel heel handig.

Voor de mensen die de standard browser nog gebruiken, dolphin hd werkt voor mij veel soepeler. Misschien het proberen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Geen matches
dolphin HD crasht bij mij redelijk vaak, Chrome Beta draait wel als een zonnetje hier..

Op mijn galaxy S met custom ROM is het precies andersom.... 8)7

edit:

zo het script ook even doorgelopen, en inderdaad werkt prima !

Direct ook gApps er allemaal op !

Lijkt inderdaad handig om even in TS op te nemen

[ Voor 34% gewijzigd door jjonkie op 08-04-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazytaxi819 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:15:
Je heb 11 posts, al die post gaat over de positive kant van de je genoemde senei tablet, en je ben pas per 1 april aangemeld, mensen gaan dan wel denken dat je niet dan objectief (kan) beoordelen c.q. verkoper ben van die tablets...
oke das waar,

Ik ben ook erg positief over de tablet maar ik ben niet de verkoper, heb me sinds 1 april aangemeld omdat ik wilde discussieren over de yarvik tablet, heb notabene pas later gevraagd naar info over de sanei N90 omdat ik het product eerst niet kende, heb hem vervolgens aangeschaft en ik vond dat de tablet uitstekend werkte en de service goed was en ik heb vervolgens later pas een goede reactie erover geschreven en nu wordt ik voor de overenthousiaste verkoper uitgemaakt met zn turbotaal. De Sanei N90 = beter dan de yarvik tab465 en dat weet ik omdat een vriend van mij de tablet heeft en we hebben de 2 vergeleken. De sanei heeft betere specs en gebruiksgemak en ik vind dat ik dan best mag zeggen dat je voor een 10 meer een veel betere tablet kan kopen dan de yarvik. En zoals ik al zei, als je op de yarvik wil wachten/of wil kopen dan vind ik dat geen probleem maar snauw me dan niet af voor een of andere verkoper die zijn tablet voor veel beter wil uitstralen dan de yarvik tab465. Ik wil alleen vertellen dat de Sanei N90 beter is en dat het mij verstandiger lijkt als je die aanschaft ipv de Yarvik tab465, en als je dat niet wilt dan doe je dat niet, geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wietwiet
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Santralos Knap dat je verschillen hebt gevonden in specs en gebruikservaring tussen de 465 en de n90: ze draaien allebei op een op 1 ghz geklokte allwinner a10 SoC met een mali 400 gpu (typo.op androidlove.nl, veelgemaakte leugen bij fabrikanten omdat de a10's niet van 1.2 ghz houden en op 1 / 1.1 worden geklokt). Daarnaast hebben ze allebei een soort van vanilla (= volledig stock) ics rom draaien. Allebei hebben zover ik weet hetzelfde lg paneel (zoals vele 9.7 china tablets als gemei g9, onda vi40, momo11bird, etc). Verschillen tussen de 2? Play store en Gapps, maar een beetje tweakert zet die er zo op.

Even voor de duidelijkheid: na ruim 2 maanden wachten op de yarvik heb ik vorige week óók de sanei n90 bestelt bij deze webshop (nog niet binnen door pasen, zal in een paar dagen komen). Achterafhad ik een weekje moeten wachten voor de yarvik met alu behuizing voor een tientje minder, maar met geen van beide doe je een miskoop.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peewee51
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 07:20
Ik denk toch dat de meeste die zo'n tablet willen kopen ook naar de "service" kijken als er iets mis is met de tablet kunnen ze zo terug naar de winkel gaan waar ze hem gehaald hebben. :*)

Tenzij je naast de winkel woont waar je de Sanei N90 kunt kopen.... :| ...

[ Voor 17% gewijzigd door peewee51 op 08-04-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wietwiet schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:47:
@Santralos Knap dat je verschillen hebt gevonden in specs en gebruikservaring tussen de 465 en de n90: ze draaien allebei op een op 1 ghz geklokte allwinner a10 SoC met een mali 400 gpu (typo.op androidlove.nl, veelgemaakte leugen bij fabrikanten omdat de a10's niet van 1.2 ghz houden en op 1 / 1.1 worden geklokt). Daarnaast hebben ze allebei een soort van vanilla (= volledig stock) ics rom draaien. Allebei hebben zover ik weet hetzelfde lg paneel (zoals vele 9.7 china tablets als gemei g9, onda vi40, momo11bird, etc). Verschillen tussen de 2? Play store en Gapps, maar een beetje tweakert zet die er zo op.

Even voor de duidelijkheid: na ruim 2 maanden wachten op de yarvik heb ik vorige week óók de sanei n90 bestelt bij deze webshop (nog niet binnen door pasen, zal in een paar dagen komen). Achterafhad ik een weekje moeten wachten voor de yarvik met alu behuizing voor een tientje minder, maar met geen van beide doe je een miskoop.

edit: typo
pluspuntjes van de Sanei N90 tegenover de Yarvik tab465

- Sanei N90 heeft de Google play store (maar kan voor de Yarvik dus verholpen worden)
- Sanei N90 is in praktijk sneller dan de Yarvik Tab465 (Sanei gaat soepeltjes met 10 geopende apps terwijl de Yarvik dan al vast loopt)
- Sanei N90 heeft meer helderheid dan de Yarvik
- Sanei N90 is lichter dan de Yarvik
- Sanei N90 heeft 1.5 ghz ipv de 1.0 van de yarvik (en dit wordt wel goed ondersteunt door de processor)
Ook heeft de Sanei N90 een op maat gemaakte lederen Hoes met toetsenbord, dit werkt ook als een zonnetje en met de standaard achterop is het net een netbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Ik hoop dat je weet dat je nu écht als de verkoper overkomt?
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:07:
[...]
- Sanei N90 heeft 1.5 ghz ipv de 1.0 van de yarvik (en dit wordt wel goed ondersteunt door de processor)
Dit is níét waar. De Allwinner A10 draait stabiel op max 1152 Mhz (er zijn misschien enkele uitzonderingen). Die 1.5 Ghz is gewoon de CPU + GPU opgeteld...
en de rest van je argumenten zijn ook maar twijfelachtig, bewijzen graag? :)

(Ik ben niet voor/tegen Yarvik want ze zijn allebei ongeveer gelijk maar voor mij is er een Sanei N90 onderweg uit China :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Matched: Yarvik, 9
1,5Ghz = 1,2Ghz CPU (Allwinner A10) en 0,3Ghz GPU (Mali 400)
De yarvik heeft een alu achterzijde: dat is wat 'm iets zwaarder maakt.
Het mainboard van beide pads is waarschijnlijk hetzelfde, met uitzondering van de bluetooth module op de Sanei.
Het snelheidsverschil dat je merkt zit waarschijnlijk in de andere ROM waar de tablet op draait. Ik verwacht dat er binnenkort vanuit Yarvik nog wel updates komen waarne het allemaal wat soepeler loopt. Ondertussen zijn er op internet veel andere ROM's in omloop. (Zie ook mijn eerdere post naar de review van Joosth.)

(disclaimer: mijn Ampe A90 (= Sanei A90 met andere naam) is nog onderweg vanuit .cn. Oude postbode, dito fiets, over himalaya en zijderoute; gaat nog even duren. In mijn shortlist stond ook de chineese versie van de yarvik, maar ik heb voor de goedkoopste gekozen vanwege prijs onder de €150,- incl.verzenden, dus geen invoerrechten, hooguit 19%btw.)

[ Voor 10% gewijzigd door guapper op 08-04-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wietwiet
  • Niet online
Geen matches
Even muggenziften:
- play store: voor de tweaker geen punt, maar voor de gemiddelde consument kan het een zeer groot probleem zijn
- tussen specsen hoe soepel die dingen lopen is er echt geen verschil...!! allebei 1 gb ram, beide tablets werken op grotendeels uitwisselbare firmwares, en allebei hebben grotendeels stock ics aan bood, dus hier is bij al dit soort china tablets geen verschil tussen! Er zijn - even iets dieper in op de materie - geen tot bijna geen verschillen in hoe de davik vm's en kernels (regelt de instellingen van dalvik.vm_heapsize, low memory killer (grijpt in bij ram tekot, wat met 1 gb echt niet snel gebeurt!) van deze tablets omgaan met het ram en hoe apps lopen. Daarnaast; hoe realistisch is het openen van 10 apps?
- alu achterzijde zorgt voor meer gewicht
- 1.5 ghz is wss de optelling van de op 1.2 ghz lopende a10 en de op 300 mhz lopende mali 400

Conclusie? Iedereen hier wint! :*) Goedkope en best goede tablets voor de massa, dus iedereen, geniet hiervan ipv te roepen; ik heb de beste (al zou je dat vast niet opzettelijk bedoelen, hoop ik?)

edit: oeps, moet sneller leren typen, anderen waren me voor :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
BlueTooth op de A90, en Alu achterzijde op de Yarvik (betere voor de (passieve) koeling?), dan heb je de verschillen wel gehad dacht ik.

[ Voor 35% gewijzigd door guapper op 08-04-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het nou goed en heeft de Yarvik al root access? Dat is dan ook nieuw.
Play store is er dus ook voor een leek op te plaatsen, en dan doel ik op mijzelf. Zal voor mij de eerste keer zijn dat ik dit doe maar kijk er wel naar uit. Nog even wachten op mijn Yarvik maar het kriebelt wel om hem ergens anders te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Geen matches
Hoe werkt het met het bijplaatsen van een sdhc kaart?
Word ie herkent als extren geheugen en kun je er dan applicaties naar toe installeren met bv apps2sd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peewee51
  • Laatst online: 29-05 07:20
Is het ook mogelijk op deze Yarvik via de downloadbare file .(apk) van de Play Store, deze op de yarvik te installeren via de SD-card.....of loopt ie dan vast...?
Zie dat er een downloadbare apk (Play Store) op internet stond vandaar de vraag . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij plaatsen microsd kaart , klik en het werkt, bij de geinstalleerde appskan je de locatie aanpassen, dus ook nar sd verplaatsen . Darnaast moet je gewoon .apk bestanden kunnen kopieren naar sd of usb en van daaruit opstarten, niet direct getest maar waarom zou dat niet werken.

Yarvik heeft gewoon root,
Hoefde niks raars te doen om dat script te draaien , usb driver instalen , klik op .bat file, reboot en draaien maar.

Heb nu wel klein dingetje ontdekt in de bouw, als ik em in landscape houd dan is er kleine speling tussen body en scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nu ik dit weet kan ik bijna niet meer wachten, nu weet ik zeker dat ik e'm wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:43:
Nu ik dit weet kan ik bijna niet meer wachten, nu weet ik zeker dat ik e'm wil.
Ik zou zeggen klik op de link van de file die hier ergens boven staat, dan kan je zien wat je moet doen ,zit ook een txt bestand bij met uitleg, duidelijk en overzichtelijk. Kan bijna niet fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:56:
[...]

Ik zou zeggen klik op de link van de file die hier ergens boven staat, dan kan je zien wat je moet doen ,zit ook een txt bestand bij met uitleg, duidelijk en overzichtelijk. Kan bijna niet fout gaan.
Heb ik gisteren (en vandaag) gedaan, en volgens mij is het inderdaad niet moeilijk alleen je moet het even doen en aangezien dit voor mij de eerste keer is en je toch over een apparaat van +€ 200,- praat en het zal mis gaan dat baal ik als een stekker natuurlijk. Ik verwacht niet dat het mis gaat maar als het wel gebeurd kunnen de tweakers mij wellicht er weer doorheen helpen. Guduld op Dixons is momenteel 0,9%. Vooral door de goede reacties kan ik niet meer wachten. IK WIL HEM OOK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
  • Laatst online: 29-06 12:37
Geen matches
Even een paar dingetjes melden na 2dagen stoeien :
1. Mini-hdmi kabeltje gekocht en filmpje op sd gezet. Aan tv gehangen en deed het meteen.
2. laden van accu duurt lang. Accu gaat wel lang mee.
3. Hij heeft standaard root-acces!
4 tempel run loopt niet lekker.. Need for speed en six guns doen het helemaal niet.
5. De haar case van ipad2 pas net niet. Iemand al iets gevonden?

En nu kijken of ik google play durf te installeren : ik ben geen tweaker!
Alles bij elkaar zeer tevreden over dit tablet.

En dan nog een vraagje : ik wil een extern harddiskje aan deze tablet hangen.
Er zitten 2 usb aansluitingen op: usb master en usb slave. De meegeleverd is een mini usb kabel naar usb. Deze is te gebruiken om het tablet aan een pc te hangen.. Hier kun je echter geen harddisk aan hangen.
Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb.. Het liefst met een linkje naar een website waar te bestellen.

[ Voor 34% gewijzigd door motormuis10000 op 09-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van muggeziften N90 heeft 16gb en yarvik 8gb.
Zullen voor de rest wel vergelijkbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
Geen matches
@motormuis

Je hebt er ook een kabeltje bij voor usb slave. Die prik je dus in de desbetreffende poort en hierop prik je je usb harddisk\stick weer in. In het geval van een usb externe disk niet vergeten een voedinkje aan de disk te doen. De usb connector van de tablet heeft waarschijnlijk onvoldoende vermogen om de disk te voeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]motormuis10000 schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:45:

1. Mini-hdmi kabeltje gekocht en filmpje op sd gezet. Aan tv gehangen en deed het meteen.

In welk formaat speel je af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Geen matches
Nu alleen nog even avi gedaan. mkv bestand was ff te groot. Ga ik ook nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Franky205 schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:29:
@motormuis

Je hebt er ook een kabeltje bij voor usb slave. Die prik je dus in de desbetreffende poort en hierop prik je je usb harddisk\stick weer in. In het geval van een usb externe disk niet vergeten een voedinkje aan de disk te doen. De usb connector van de tablet heeft waarschijnlijk onvoldoende vermogen om de disk te voeden.
Nog even goed gekeken in de doos 8)7 Het was een heel klein kabeltje....
Dank je wel!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramahoel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 14:03
Ik heb de Yarvik vrijdag gehaald. Ik belde vrijdagochtend naar de Belcompany en die vertelde dat ze er 2 binnen zouden krijgen. Meteen eentje gereserveerd en 's middags kon ik hem ophalen. Er staan standaard weinig apps op en de Getjar market ipv Google Play. Ik had de iMobile market geïnstalleerd. Daar stond wel meer op. Na tips in deze discussie over installeren van Google play, dit geprobeerd en dat ging inderdaad zonder problemen. Het is ook mijn eerste tablet PC. Ik vind hem erg mooi en het geld meer dan waard. Ik ben hem allen al weer kwijt aan mijn dochter. Een probleem zit ik nog wel mee. Als ik met de browser naar een site ga waar een filmpje op staat, speelt ie dat niet af. Hij geeft een melding over een plugin die niet aanwezig is. Ik heb het inmiddels geprobeerd met de standaard browser, met Dolphin, met Opera en met Chrome. Ik vind dat Chrome nog het beste en snelste werkt maar geen van de browsers toont een video op de site. Ik heb ook Flash geïnstalleerd, zonder resultaat. Voorlopig ben ik tevreden met mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
heb je een voorbeeld van zon filmpje ? Bij is er weinig wat hij niet afspeelt. Nadat ik google play erop heb gezet werkt uitzending gemist , rtl gemist nog niet, wel youtube, ook iso speelt af. Dus is weinig wat niet afspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramahoel
Bv op de site van Yarvik staat een filmpje van de 465 en dan geeft ie dus een melding dat de plugin mist ipv dat ie het filmpje start. Op mijn laptop start ie dan wel het filmpje meteen. Beide keren overigens met Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wietwiet
  • Niet online
Geen matches
@ramahoel heeft de 465 standaard niet flash 10.3? Ondertussen werkt deze vaak niet meer. Als het goed is kun je in de play store gewoon flash player updaten naar een 11.x versie, of wanneer er nog geen flash opstond, installeren.

Btw, bedenk me in een keer dat ics en flash elementen (nog) niet goed samengaan.Ook bij andere tablets en telefoons met ics zijn niet alle filmpjes ed. te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:44:
[quote]motormuis10000 schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:45:

In welk formaat speel je af?
Hoi motormuis en kwaker. Heb dus 1080i en geen 1080P. Kan dus niets zien op mijn plasma via de Yarvik. Weet dus niet of dit invloed heeft. Dus de tablet hoef je niet in te stellen op HDMI uitvoer? Kan ook niets vinden trouwens in de instellingen. Misschien mijn kabel stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Geen matches
Te snel gepiept! :)
Script nog een keer gedraaid en nu liep hij wel door. :)
Inmiddels in google play aan het kijken! :*)

[ Voor 86% gewijzigd door motormuis10000 op 09-04-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuis10000 schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:27:
Te snel gepiept! :)
Script nog een keer gedraaid en nu liep hij wel door. :)
Inmiddels in google play aan het kijken! :*)
Zou het niet weten, heb het zelf nog nooit gedaan. Vraagje: heb jij niets aan de instellingen veranderd aan je yarvik om hem op je TV af te laten spelen via de mini-HDMI aansluiting? Ik krijg geen beeld namelijk op mijn tv. Lees dat jij wel een film wel ziet, maar zie jij ook gewoon je menu en buroblad zeg maar op de TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Matched: Yarvik, Zwart
Ik heb een avi bestand kunnen zie op mijn sd kaart. Inmiddels een externe harrdisk aangesloten. Inderdaad met voeding, want één zonder voeding trekt hij inderdaad niet. Nu kan ik de mkv wel opstarten in het standaard afspeelprogramma, maar daar wordt het beeld zwart en gebeurt er niks mee. Hij hangt niet!
Ik heb niets veranderd in mijn Yarvik. k zie geen menu en buroblad. Hij speelt meteen de film af.

Hihi: nu.nl net geïnstalleerd via google play! :)
Dit leuke tablet wordt steeds leuker!

[ Voor 10% gewijzigd door motormuis10000 op 09-04-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Yarvik, Zwart, 9
motormuis10000 schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:44:
Ik heb een avi bestand kunnen zie op mijn sd kaart. Inmiddels een externe harrdisk aangesloten. Inderdaad met voeding, want één zonder voeding trekt hij inderdaad niet. Nu kan ik de mkv wel opstarten in het standaard afspeelprogramma, maar daar wordt het beeld zwart en gebeurt er niks mee. Hij hangt niet!
Ik heb niets veranderd in mijn Yarvik. k zie geen menu en buroblad. Hij speelt meteen de film af.

Hihi: nu.nl net geïnstalleerd via google play! :)
Dit leuke tablet wordt steeds leuker!
Bedankt voor je replay. En als je bv op de yarvik een youtube filmpje afspeelt vis de site van youtube, zie je dan ook beeld op je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Ga ik proberen laat ik weten.
Iemand een suggestie voor een goed programma om mkv mee af te spelen op de Yarvik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuis10000 schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:57:
Ga ik proberen laat ik weten.
Iemand een suggestie voor een goed programma om mkv mee af te spelen op de Yarvik?
VLC player op de desktop werkt perfect . Op de site van VLC staat een android versie. Misschien kun je die proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Geen matches
Nope. Is in development.
Ik ben inmiddels MX speler aan het installeren vanuit google play. Eerste indruk: top!

[ Voor 63% gewijzigd door motormuis10000 op 09-04-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramahoel
Geen matches
De standaard aanwezige speler speelt bij mij MKV bestanden. Je moet ze wel lokaal op het geheugen hebben staan. Als ik probeer om af te spelen van een share in het netwerk springt ie steeds terug naar het begin van de film.

Edit: Ik ga met ES file explorer naar het gedeelde (film) bestand. Selecteer het MKV bestand en kies voor 'Openen als' en dan 'Video'

[ Voor 24% gewijzigd door ramahoel op 09-04-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
MX player ziet ook de externe harddisk en pakt tot nu toe alles wat ik probeer.

Inmiddels ook aan mijn tv gehangen. Ik kreeg het scherm van de Yarvik te zien in landscape. Lekker internetten op de tv lijkt er dus niet in te zitten.
De films waren van prima kwaliteit op de tv.
Weer leuk dus!

[ Voor 57% gewijzigd door motormuis10000 op 09-04-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:13:
[...]

Heb ik gisteren (en vandaag) gedaan, en volgens mij is het inderdaad niet moeilijk alleen je moet het even doen en aangezien dit voor mij de eerste keer is en je toch over een apparaat van +€ 200,- praat en het zal mis gaan dat baal ik als een stekker natuurlijk. Ik verwacht niet dat het mis gaat maar als het wel gebeurd kunnen de tweakers mij wellicht er weer doorheen helpen. Guduld op Dixons is momenteel 0,9%. Vooral door de goede reacties kan ik niet meer wachten. IK WIL HEM OOK!
Voor velen is de verwijzing naar de eerder genoemde link betreffende Google play en installatie simpel, ook voor een leek. Ik ben een leek, maar ik ben ietwat huiverig om dit te doen, dus wellicht dat iemand een stappen plan kan plaatsen, zodat ik, en wellicht anderen, hier profijt van kunnen hebben ?
Dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Geen matches
Ik ben ook een leek. Met de readme is het mij gelukt.
In het kort en uit mijn hoofd:
1. Genoemd bestand downloaden en uitpakken.
2. Tablet aan Pc hangen. Als hij om usb drivers vraagt (deed hij bij mij), de plek waar de bestanden uitgepakt zijn aangeven.
3. batchfile draaien
4. Klaar!
Ik denk echt dat het niet meer is dan dit.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 15:34
Als tablet "leek" vraag ik mij af of er ook een vergelijkbare iPad smart cover voor deze Yarvik tablet beschikbaar is? Of zou de iPad versie ook gebruikt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Zoals ik een paar berichten geleden geschreven heb: mijn ipad2 hoes van HAMA past net niet.

Ik heb deze besteld:
http://www.123bestdeal.co...a-9.7-inch-Tablet-PC.html

20 euro inc. verzendkosten.

[ Voor 54% gewijzigd door motormuis10000 op 09-04-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
ASF86 schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:02:
Als tablet "leek" vraag ik mij af of er ook een vergelijkbare iPad smart cover voor deze Yarvik tablet beschikbaar is? Of zou de iPad versie ook gebruikt kunnen worden?
Speciaal voor je dochter is die er ook in Hello Kitty uitvoering.
Diverse varianten op de smart cover, waar de Yarvik net al te strak in zal zitten.

De hoes van Motormuis hebben ze ook op ebay, maar dan voor € 8,50. Het duurt alleen een week of 4 langer voor je 'm thuis hebt...

edit: Voor wie liever een siliconen hoes heeft (geeft ook meer grip) zou de pasvorm van de HP TouchPad 9.7 wel eens de oplossing kunnen zijn. Gaatjes voor stekkermateriaal zul je wel zelf bij moeten maken...

Er valt nog genoeg uit te zoeken tot de (bestelde) tablets binnenkomen.
Afbeeldingslocatie: http://i610.photobucket.com/albums/ss276/bestshop88/product/newcase/PAD/200/P-10221.jpg ik twijfel nog... _/-\o_

disclaimer:
* guapper is eigenaar noch aandeelhouden van e-bay.

[ Voor 71% gewijzigd door guapper op 09-04-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik zelf heb een sleeve gekocht van icidu bij dixons 15 euro, vrij stevige hoes geen rits maar gedeelte wat je omklapt . Morgen ga ik verder video afspeel software zoeken en testen.
Goed om te zien dat iedereen zo tevreden is :-)

Mxplayer, vind de lokale films dus wel snel,
Netwerk vind hij niet zo handig, dan moet je echt de precieze locatie aangeven..

Iso speelt hij af en na 10 sec vliegt hij uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
Geen matches
Gewoon bestand opstarten vraagt ie zelf om het programma om af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Geen matches
IPad 2 cover past net niet... Scheelt weinig...maar teveel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:40:
BlueTooth op de A90, en Alu achterzijde op de Yarvik (betere voor de (passieve) koeling?), dan heb je de verschillen wel gehad dacht ik.
n90 heeft bij de luxe uitvoering geloof ik ook een alu achterzijde, maar het is ook waar, ze zijn allebei even goed en het spijt mij ook dat ik een beetje te fanatiek overkwam, het zijn allebei goede budget tablets en in principe maakt het dan ook niet uit welke je aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
Geen matches
ik gebruik een ipad2 cover van de xenos.
Toetsenbordje is nutteloos. De rest is een kwestie van gaatjes bijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flee01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-12-2024
ramahoel schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:11:
Bv op de site van Yarvik staat een filmpje van de 465 en dan geeft ie dus een melding dat de plugin mist ipv dat ie het filmpje start. Op mijn laptop start ie dan wel het filmpje meteen. Beide keren overigens met Chrome.
Ik had ook deze problemen, maar na installatie van google play, flash11, en youtube werkt bijna alles perfect.
Beste resultaat heb ik met de browser Dolphin for tab, hiermee krijg ik ook uitzending gemist mee afgespeeld. Ook Dolphin mini doet het goed. Wel bij uitzending gemist in de settings silverlight omzetten op flash.

[ Voor 19% gewijzigd door flee01 op 09-04-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:24:
[...]

n90 heeft bij de luxe uitvoering geloof ik ook een alu achterzijde, maar het is ook waar, ze zijn allebei even goed en het spijt mij ook dat ik een beetje te fanatiek overkwam, het zijn allebei goede budget tablets en in principe maakt het dan ook niet uit welke je aanschaft.
Die luxe uitvoering IS de Yarvik (cloon).

Kijk maar naar de foto's; het zijn 2 verschillende tablets die ze onder dezelfde naam verkopen, alleen heet die ene de luxe uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Zwart, 9
Franky205 schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:33:
Gewoon bestand opstarten vraagt ie zelf om het programma om af te spelen.
klopt, dan word scherm zwart en gebeurt er niks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:32
Geen matches
Kan deze tablet ook opgeladen worden via USB of alleen maar met de meegeleverde adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
kan ook via usb opladen, geeft hij ook netjes aan als je hem aansluit op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drachir2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 19:25
Geen matches
Zojuist 1 opgehaald bij Bel Company Utrecht, ze hadden er nog velen op voorraad. Nu even Play Store installeren en zal er binnenkort een review over schrijven.

Eerste indruk; mooi scherm, mooie behuizing van aluminium, redelijke resolutie,kale android (positief omdat je dan zelf alles kan installeren naar smaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Geen matches
Usb laden werkt wel maar duurt erg lang. De accu gaat wel verassend lang mee trouwens.

Hoeveel uren exact weet ik niet maar het is lang genoeg in ieder geval want het valt me in positieve zin op.

Ook is er weinig/geen verlies van accu in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
jjonkie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:21:
Usb laden werkt wel maar duurt erg lang. De accu gaat wel verassend lang mee trouwens.

Hoeveel uren exact weet ik niet maar het is lang genoeg in ieder geval want het valt me in positieve zin op.

Ook is er weinig/geen verlies van accu in standby.
De accu gaat inderdaad opvallend lang mee! Zelfs bij volledige helderheid scherm en wifi constant aan. Het kabeltje van de lader is echter wat aan de korte kant, een halve meter meer was wel handig geweest ivm met opladen en gebruik tegelijk. Maar tot nu toe komt het hier eigenlijk aldoor net goed uit, overdag gebruiken en 's nachts laden gaat prima.

Het enige waar ik over twijfel is de cpu, hoe lang is een single-core 1200mhz voldoende? Er lijkt mij wel ruimte voor Yarvik (of welke budget bakker dan ook) om over een jaar met een multi-core variant te komen. Momenteel gaat het op zich prima, maar met de komst van multi-core telefoons valt te verwachten dat er steeds meer zwaardere apps op de markt komen... We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:42
Vandaag in Belcompany Wageningen de Yarvik gehaald. Vanavond mee aan de gang. Ben vooral erg benieuwd in hoeverre andere custom roms hierop gaan werken die voor andere A10 allwinner tablets uitgebracht worden.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanstof
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-08 12:44
Geen matches
zou iemand de AnTuTu-benchmark willen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:24:
[...]

goed om te zien dat je een beetje bijdraait.

ik wil op zich wel weten hoe goed de bluetooth functioneerd in de Sanei, want dat is het enige wat de yarvik niet heeft tegenover de alu unibody van de yarvik.
kan het streamen naar moderne bluetooth speakers bijvoorbeeld? (A2DP bluetooth)

verder: is het mogelijk om bluetooth op de yarvik te krijgen via een hardware mod? of eventueel via een extern plugje?

sanei bestellen vanuit china voor 199 dollar is nog steeds het goedkoopst, maar yarvik met bluetooth zou ideaal zijn...
ik zit zelfs aan een wifi constructie te denken; via wifi naar mn server en die dan via bluetooth naar de boxen laten streamen...
bestaande software vinden of anders zelfs schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AnTuTu benchmark geeft:

Total score: 2746
RAM: 399
CPU integer: 630
CPU float-point: 158
2D graphics: 147
3D graphics: 892
Database IO: 270
SD cart write: 61
SD card read: 189
CPU-freqeuncy: 1200 MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:42
Als ik het zo lees op slateandroid moet er prima een andere rom op kunnen die geoptimaliseerd is voor de Yarvik 645, (die identiek is aan de Eken A90 advanced)

Als ik het goed begrijp staat in deze post beschreven hoe een en ander kan:

http://www.slatedroid.com...om-pwn3d-momo11907cs9000/

@tiptoptablets, kun jij bevestigen dat dit zo werkt of zou jij anders een NL talige tutorial kunnen plaatsen? :P

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04 16:20
Ik heb net mijn Yarvik 465 opgehaald maar als ik m aan de pc hang gebeurt er niks!? Ik doe m dan in de slave poort, alleen mij pc herkent helemaal niks, de tablet geeft wel aan dat deze wordt opgeladen.. Hoe kan dit? Resetten dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
als je kijkt bij device manager of apparaat beheer ,
vind hij daar wel een android device met een vraagteken ?

hoe kom je daar:
rechter muisknop op apparaat beheer > eigenschappen > linker balk device manager / apparaatbeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Geen matches
Nee niks te vinden daar had ik al gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: 7
sluit je het aan op een windows xp / vista/ win7 machine,
laptop/desktop
als laptop zorg ervoor dat power adapter aanstaat
gebruik geen usb hub , kan zijn dat hij niet word herkend ivm vermogen dat gebruikt word.
als het een oude pc is , zorg er wel voro dat hij usb 2.0 heeft ( minstens )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Geen matches
Ik heb momenteel een x64 laptop maar heb het probleem al gevonden. Hij herkent hem alleen als je het scherm niet unlocked hebt. Beetje vreemd maar goed hij doet het, stuurprogramma is nu aan het installeren vanuit de script pack. Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hmm goede tip ;)
kan ook wel in de eventuele nieuwe openings post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandermark schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:51:
Als ik het zo lees op slateandroid moet er prima een andere rom op kunnen die geoptimaliseerd is voor de Yarvik 645, (die identiek is aan de Eken A90 advanced)

Als ik het goed begrijp staat in deze post beschreven hoe een en ander kan:

http://www.slatedroid.com...om-pwn3d-momo11907cs9000/

@tiptoptablets, kun jij bevestigen dat dit zo werkt of zou jij anders een NL talige tutorial kunnen plaatsen? :P
Dit soort dingen moet je pas gaan proberen op het moment dat je zeker weet dat je de mogelijkheid hebt om terug te keren naar de originele Yarvik 465 firmware.

Weet iemand hier misschien al of er een recovery mode op de tablet zit waarmee je een backup kunt maken van de gehele tablet.
En dan bedoel ik een backup van de boot, recovery en system parititie.
Ik weet niet of Yarvik misschien ook een complete image file heeft die je met een firmware flash tool zoals Livesuite of PhoenixUSB kunt flashen op de Yarvik 465?

Ik heb hier zelf geen "echte" Yarvik 465 liggen.
Ik durf dan ook geen garantie te geven dat die pwn3d firmware van Chistian Troy op slatedroid op de Yarvik werkt. Zeer waarschijnlijk overschrijft de pwn3d recovery, die van Yarvik. En ik weet niet of die backups uitwisselbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
Geen matches
De eerste staat al te koop. Die is snel uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Matched: TAB465, 7, 9
Bij BelCompany in Boxmeer waren de TAB465EUK tabs zaterdag 7-4 binnengekomen.

Vandaag eentje opgepikt voor mijn zoontje van 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Geen matches
Tablet werkt echt super, niet de snelste maar daar stoor ik me nog niet aan. Het gaat voornamelijk om het browsen en een beetje angry birds spelen. Wel zit er een klein vuiltje onder het scherm, morgen maar even terug naar de winkel want dat kan natuurlijk niet =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Ampere levert de lader van de Yarvik 465 eigenlijk? 5V en 2A of 3A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Matched: Yarvik, 7
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:48:
Hoeveel Ampere levert de lader van de Yarvik 465 eigenlijk? 5V en 2A of 3A?
5v 2.5A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artimunor schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:11:
[...]

ik wil op zich wel weten hoe goed de bluetooth functioneerd in de Sanei, want dat is het enige wat de yarvik niet heeft tegenover de alu unibody van de yarvik.
kan het streamen naar moderne bluetooth speakers bijvoorbeeld? (A2DP bluetooth)

verder: is het mogelijk om bluetooth op de yarvik te krijgen via een hardware mod? of eventueel via een extern plugje?

sanei bestellen vanuit china voor 199 dollar is nog steeds het goedkoopst, maar yarvik met bluetooth zou ideaal zijn...
ik zit zelfs aan een wifi constructie te denken; via wifi naar mn server en die dan via bluetooth naar de boxen laten streamen...
bestaande software vinden of anders zelfs schrijven.
Ik heb op mijn Sanei N90 een bluetooth dongel getest en hij werkt! Ik moest er daarintegen wel zelf een custom app(je) voor schrijven, maar dat was meer om bestandsoverdracht te kunnen doen. Ik zal even kijken of hij ook op bluetooth boxen werkt maar je kan het ook zelf proberen als je een bluetooth usb dongel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:37:
[...]

Dit soort dingen moet je pas gaan proberen op het moment dat je zeker weet dat je de mogelijkheid hebt om terug te keren naar de originele Yarvik 465 firmware.

Weet iemand hier misschien al of er een recovery mode op de tablet zit waarmee je een backup kunt maken van de gehele tablet.
En dan bedoel ik een backup van de boot, recovery en system parititie.
Ik weet niet of Yarvik misschien ook een complete image file heeft die je met een firmware flash tool zoals Livesuite of PhoenixUSB kunt flashen op de Yarvik 465?

Ik heb hier zelf geen "echte" Yarvik 465 liggen.
Ik durf dan ook geen garantie te geven dat die pwn3d firmware van Chistian Troy op slatedroid op de Yarvik werkt. Zeer waarschijnlijk overschrijft de pwn3d recovery, die van Yarvik. En ik weet niet of die backups uitwisselbaar zijn.
Ja er is een recovery mode, ik zal even zeggen hoe die werkt (deze werkt voor de Sanei N90 en deze schijnt dus identiek te zijn aan de yarvik)

1. Zorg dat de tablet uit staat.
2. Houdt de hogere volume toets en de aan-toets tergelijker tijd ingedrukt.
3. Doe dit totdat je een android poppetje ziet met een soort moterkap die openstaat (misschien ken je dat wel van andere android's)
4. nu ken je met de volume toets omlaag het recovery menu openen

En de firmware van Yarvik is gewoon op de yarvik website te verkrijgen bij: http://www.yarvik.com/userfiles/yarvikfirmware/TAB460.img

dit is de zelfde firmware als bij de yarvik tab465.

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 14:00
Matched: 7
Deze tablet begint me meer en meer aan te spreken na het lezen van de comments.....Echter hoe is de snelheid bij het draaien van de hedendaagse favoriete android games? Ik las in deze topic dat er iemand problemen had. Niet dat ik zelf veel games speel, maar de dochter en zoon zullen het wel appreciëren....Voor mij is het afspelen van 720p mkv echter een must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:18
Geen matches
Ik heb er nu een sd kaartje ingestopt, maar hoe kan ik die nou benaderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gebruik astro file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
"Ik heb er nu een sd kaartje ingestopt, maar hoe kan ik die nou benaderen"

Heel gewoon als je het weet (duurt maar een paar android tablets), links boven staat een sd kaart icoontje dan naar mnt en dan extsd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelof1977
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 15:29
Bij het aansluiten van mijn yarvik tablet op de PC (WinXP) krijg ik er alleen 3 schijfstations bij, onder Computerbeheer helaas geen Android-device met een uitroeptekentje, zo'n beetje alles geprobeerd tijdens het koppelen aan de PC (tablet aan, tablet uit, gelocked, niet gelocked, met/zonder adapter, etc.)
De opmerkingen bij het topic op slatedroid.com bekeken, maar ik heb (of krijg) geen enkele optie als "...and enable USB Debugging & Stay Awake".

Heeft iemand een idee? Ik voel er weinig voor om nu al met de paperclip de reset in te gaan drukken, dat zie ik meer als een 'laatste hoop'. (ik heb namelijk geen idee hoeveel ik dan van al mijn settings e.d. kwijt ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
@ Roelof1977:
De besproken meldingen zou je op je tablet kunnen zien, in de statusbalk verschijnt een icon wanneer je de tablet via usb verbind. Dus niet op je pc, maar op je android apparaat.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:40:
[...]
En de firmware van Yarvik is gewoon op de yarvik website te verkrijgen bij: http://www.yarvik.com/userfiles/yarvikfirmware/TAB460.img

dit is de zelfde firmware als bij de yarvik tab465.

Veel succes!
Is die firmware precies hetzelfde, ondanks dat er een heel ander scherm in zit?
Ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik kan me voorstellen dat een scherm met andere resolutie andere drivers en/of instellingen kent voor de firmware??? Als dat zo is heb je na het flashen geen beeld meer lijkt me.

Kan iemand hier meer over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@roelof1977, probeer eens draadloos te werken. airdroid of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampecap
Geen matches
Weet iemand trouwens hoe je die Google Play etc er weer af haalt. Of maakt dat voor de garantie niks uit? Zal dat lukken met de reset knop?
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste