Office 2010: agenda kan niet worden bijgewerkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte medetweakers,

Ik heb een probleem met de gedeelde agenda's.
We draaien hier exchange 2010.
Ik heb een agenda van een collega gedeeld met mij, alleen kan ik die niet openen.
Ik krijg als melding: kan niet worden bijgewerkt.

Wat heb ik al gedaan:
  • Office 2010 opnieuw geïnstalleerd
  • Nieuw Outlook profiel aangemaakt
Op mijn outlook web access kan ik wel gewoon de agenda's bekijken.
Collega's van mij kunnen wel gewoon elkaars agenda bekijken.

Zie ik wat over het hoofd? Graag hoor ik jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe staan de rechten? Als hij jou eigenaar maakt van zijn agenda, heb je het probleem dan ook? Hoe open je deze agenda (bestand -> openen ? of dmv complete mailbox toevoegen en alleen de agenda zien)? Iets meer informatie zou welkom zijn voor de rest :)

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 14-02-2012 17:20 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!

Ik ben sta ook als eigenaar. Ik voeg dan alleeen de agenda toe, zoals dat altijd wel goed gaat.
Deze melding krijg ik:
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/xlca0bjbn/calendar.jpg

Het rare is, als ik in log op de OWA van onze server kan ik wel die agenda bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Werkt het als je caching van gedeelde mappen uitschakelt?
File-> Account Settings-> Account Settings-> open Exchange account-> More Settings...-> tab Advanced

Wat wordt er in de Sync Issues map gelogged? Druk op CTRL+6 om de Sync Issues map te kunnen zien.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Roady81 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:08:
Werkt het als je caching van gedeelde mappen uitschakelt?
File-> Account Settings-> Account Settings-> open Exchange account-> More Settings...-> tab Advanced

Wat wordt er in de Sync Issues map gelogged? Druk op CTRL+6 om de Sync Issues map te kunnen zien.
Caching staat uit, en de mappen Conflicten, Lokale fouten en Serverfouten zijn helemaal leeg...

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
Wellicht een beetje too much om een oud topic weer omhoog te schoppen, maar ik loop ook tegen dit issue aan. En het wordt nog veel erger:

- 5 users gebruiken dezelfde config: w10 met outlook2016. Eén user hiervan kan wel bij de agenda. De rest krijgt de error. Settings vergeleken. Geen verschil.

- Onder Citrix met Outlook 2010 werkt het wel.

- Met OWA werkt het ook.

- Mezelf volledig eigenaar van de usermailbox maken helpt ook niet. Ik kan niet eens in zijn mailbox onder Outlook2016. Onder Outlook 2010 kan ik wel in zijn mailbox.

- Cached mode staat uit.

Ik weet zo geen opties meer. Iemand nog tips?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Schoon profiel al getest? Als ik het zo zie, lijkt het niet op Exchange niveau te liggen maar eerder aan de client.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvisser91
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2017
rimave schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:01:
Wellicht een beetje too much om een oud topic weer omhoog te schoppen, maar ik loop ook tegen dit issue aan. En het wordt nog veel erger:

- 5 users gebruiken dezelfde config: w10 met outlook2016. Eén user hiervan kan wel bij de agenda. De rest krijgt de error. Settings vergeleken. Geen verschil.

- Onder Citrix met Outlook 2010 werkt het wel.

- Met OWA werkt het ook.

- Mezelf volledig eigenaar van de usermailbox maken helpt ook niet. Ik kan niet eens in zijn mailbox onder Outlook2016. Onder Outlook 2010 kan ik wel in zijn mailbox.

- Cached mode staat uit.

Ik weet zo geen opties meer. Iemand nog tips?
Wij hadden precies hetzelfde, en ook al hetzelfde geprobeerd. Ik heb het uiteindelijk opgelost door de user mailbox naar een andere database te migreren.
Pagina: 1