[html5] Command & Conquer: Tiberium Alliances

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:58

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb net bijna al mijn power plants en al mijn harvesters verkocht.
Reden is dat mijn alliance is samen gegaan met een andere.

Alliance bonus:
720.000 p/h Tiberium
720.000 p/h Crystals
840.000 p/h Power

Iedere 3-4 uur zit al mijn opslag vol! Ben ook vanavond in ranking van 950 naar 830 gegaan op World 4.
Moet zeggen dat dit toch wel nice is. Snap nu waarom er zulke gaten zijn en in sommige alliances bijna alle spelers hoge ranking hebben.

Moet nu alleen nog veel credits binnen krijgen en dan alles maar researchen, waar zit nu op 450.000 per uur ofzo. Tegen die tijd dat is alles geresearched heb, kom ik vast weer power te kort en gooi de layout weer om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
Floris-K schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:57:
Ik heb net bijna al mijn power plants en al mijn harvesters verkocht.
Reden is dat mijn alliance is samen gegaan met een andere.

Alliance bonus:
720.000 p/h Tiberium
720.000 p/h Crystals
840.000 p/h Power

Iedere 3-4 uur zit al mijn opslag vol! Ben ook vanavond in ranking van 950 naar 830 gegaan op World 4.
Moet zeggen dat dit toch wel nice is. Snap nu waarom er zulke gaten zijn en in sommige alliances bijna alle spelers hoge ranking hebben.

Moet nu alleen nog veel credits binnen krijgen en dan alles maar researchen, waar zit nu op 450.000 per uur ofzo. Tegen die tijd dat is alles geresearched heb, kom ik vast weer power te kort en gooi de layout weer om :)
Powerplants verkopen is een domme zet imho, hoewel je een erg goeie bonus hebt, is dat peanuts met wat je straks nodig hebt. Harvesters verkopen was een goeie zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nou mijn storage van power in de main base is 4,5 miljoen. Dit betekent dat het in 5uur helemaal vol zit
De productie die ik zelf had draaien daar bezorgde me 100.000 per uur ofzo? Even de focus tijdelijk op research leggen.

Zal iemand uit de alliance een lvl40 base aanvallen. Kwam niet zo heel ver met zijn leger, maar wel 65miljoen RP! En ook 20 miljoen crystals ofzo. Te bizar gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:53
Je kan natuurlijk ook gewoon extra accumulators kopen om een grotere storage te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Maar wat heb ik aan 20 miljoen power als ik zelf nog 'maar' level 22 bases heb.
Ik heb nu al steeds een power overschot op al mijn bases :)

Heb nog wel enkele power plants staan om de credit productie te boosten. Nu mijn silo's aan het upgraden zodat ik genoeg kan opslaan om 24 uur weg te blijven. Heb vaak alleen 's avonds tijd namelijk.. Betekent dat ik 17,3 miljoen crystals/tiberium moet kunnen opslaan per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:53
Ik heb een level 23 base, met 6 level 25 silo's. Deze kan 17 miljoen Tiberium/Crystals per dag opslaan. Je zit sneller op te weinig productie dan je denkt ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
http://forum.alliances.co...m/showthread.php?tid=9511

Nieuwe patchnotes...

Gelukkig hebben ze besloten om de repairtimer met 15% te verzwaren, want zeg nou zelf. We hebben al veel te veel repairtime :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Pff.. meer repairtime. Mijn barracks-factory-airfield zitten al 4 levels boven mijn units om het een beetje schappelijk te houden. Je hebt zometeen 4 bases nodig om een forgotten base neer te halen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Dat gaat toch echt helemaal nergens over :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja dat zat er wel aan te komen eigenlijk! Heb zelf momenteel 4 bases en doe de meeste aanvallen met mijn main base. De rest bungelt er een beetje bij en is alleen aan het cashen.. Meer niet...

Zal me niks verbazen als ze ook iets gaan doen aan die bonussen. De top clans groeien echt veel te hard, waardoor het gaat zo groot wordt met de rest. Ik zit in de ranking nu dicht tegen de 700 aan. Spring dus 100 plekken omhoog per dag ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Floris-K schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:41:
Ja dat zat er wel aan te komen eigenlijk! Heb zelf momenteel 4 bases en doe de meeste aanvallen met mijn main base. De rest bungelt er een beetje bij en is alleen aan het cashen.. Meer niet...

Zal me niks verbazen als ze ook iets gaan doen aan die bonussen. De top clans groeien echt veel te hard, waardoor het gaat zo groot wordt met de rest. Ik zit in de ranking nu dicht tegen de 700 aan. Spring dus 100 plekken omhoog per dag ongeveer...
En welk level ben je nu? Je kunt het spel op een laag level namelijk niet vergelijk met met het spel op een hoog level. De repairtime wordt steeds meer naarmate je hoger level wordt, ondanks dat je de repairfaciliteiten qua levelverschil gelijk houdt. Dus een lvl15 army met lvl20 factories kost minder repairtime dan een lvl25 army met lvl30 factories. Het spel groeit dus enorm scheef. Schijnbaar weigeren zij om dat in te zien of het interesseert ze helemaal niks.

Die honderden die je nu vooruit schiet dat zijn voor het grootste gedeelte allemaal inactives. Zo triest is het gesteld op de meeste servers. Laten we vooral nog meer werelden openen, dan zien nieuwe spelers het probleem niet, maar aan de nieuwe spelers komt ook een einde en de oude verdwijnen allemaal. Wat je dan overhoudt is een gefaald product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-04 14:31
Weet iemand hoe het zit met de missie 'vernietigde vergeten bases'? Ik heb al tig vergeten bases en outposts vernietigd in 1 of 2 strikes maar krijg steeds die bonus niet :-(
En ik kan al de missie 'gevechten tegen andere spelers doen' maar als ik dan op de map een tegenstander aanklik staat er: aanval niet mogelijk; doelwit word beschermd tegen aanvallen. Beschermd tegen aanvallen van andere spelers tot bv 11.07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Roy36NL schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:26:
Weet iemand hoe het zit met de missie 'vernietigde vergeten bases'? Ik heb al tig vergeten bases en outposts vernietigd in 1 of 2 strikes maar krijg steeds die bonus niet :-(
En ik kan al de missie 'gevechten tegen andere spelers doen' maar als ik dan op de map een tegenstander aanklik staat er: aanval niet mogelijk; doelwit word beschermd tegen aanvallen. Beschermd tegen aanvallen van andere spelers tot bv 11.07
Je moet 'bases' aanvallen daarvoor en geen 'camps' of 'outposts'.
De spelers met een blauwe koepel kun je inderdaad niet aanvallen, dus of alvast naar het midden bewegen, of nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 14:17

ErA

Nou ik ben verslaafd hoor.

Ik zag deze game gisteren ineens in origin staan, ik had geen flauw idee wat het was: "webbased command and conquer, huh?" Dus ik klik een beetje door, en voor ik het wist had ik een basis voor me neus.

Als oude CnC rot en Ogame freak is dit natuurlijk geweldig.

Zonder iets te lezen had ik al snel door dat een alliance voordelen oplevert en ben er dan ook zo snel mogelijk 1 gejoined.

Gisteren om 19:15 gestart en nu bijna level 9, dus dat gaat wel lekker snel :)

Het viel me op dat de wereld waar ik in zit (Wereld 1, Nederlands) ook nog niet zo oud is, dat maakt het helemaal leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om het op zijn telefoon draaiend te krijgen met een html5 webbrowser?

Ik heb een HTC Desire HD. Heb het met Ninesky browser geprobeerd maar dan krijg ik een gui met zwarte inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Lapti schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:32:
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om het op zijn telefoon draaiend te krijgen met een html5 webbrowser?

Ik heb een HTC Desire HD. Heb het met Ninesky browser geprobeerd maar dan krijg ik een gui met zwarte inhoud.
Mijn core i5 2500K heeft er soms al moeite mee (het spel voelt gewoon traag en sluggish aan soms), dus op een telefoon wil ik het uberhaupt niet eens proberen. Als er ooit een native mobile app komt zou ik die wel proberen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Las pas dat ze er wel mee bezig waren (een mobiele app).
Repairtimes zijn echt waardeloos momenteel trouwens. 6 uur voor een full repair betekent dat het hopeloos wordt om echt grote basissen aan te vallen, ookal heb je voldoende CP.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Legers spreiden over infantery/vehicles/planes?
En uiteraard, airfield/factory zwaar upgraden.

Zit zelf momenteel op 27.13 army value en 185 van de 200 army points gebruikt en heb een lvl 35 airfield en lvl 33 factory
- 2 sniper / 2 infantery / 1 commando
- 1 jugger / 3 mammoth / 1 guardian
- 2 paladin / 3 firehawk / 2 orca / 1 zodiak

Mijn hoogste repairtime is 4.39 op planes. En die hoef je niet allemaal te gebruiken.

Ik wil er nog een upgraded pitbull ingooien om MGnests/rocket fists uit te schaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:44:
Legers spreiden over infantery/vehicles/planes?
En uiteraard, airfield/factory zwaar upgraden.

Zit zelf momenteel op 27.13 army value en 185 van de 200 army points gebruikt en heb een lvl 35 airfield en lvl 33 factory
- 2 sniper / 2 infantery / 1 commando
- 1 jugger / 3 mammoth / 1 guardian
- 2 paladin / 3 firehawk / 2 orca / 1 zodiak

Mijn hoogste repairtime is 4.39 op planes. En die hoef je niet allemaal te gebruiken.

Ik wil er nog een upgraded pitbull ingooien om MGnests/rocket fists uit te schaken.
Grappig, hier ongeveer hetzelde: Ik heb een lvl26.8 army en ook ongeveer 4,5 uur als hoogste repair time, maar dan op vehicles (scheelt weinig met airplanes). Mijn army:

2 snipers, 2 commandos
2 jugger, 2 mammoth, 3 guardians (die laatste wil ik misschien wegdoen, ze zijn kansloos tegen rocket fists en alle andere inf pak ik wel met snipers en orca's)
2 paladin, 3 firehawks, 2 orca's

Als ik die guardians weg doe, koop ik er misschien een Zodiak voor terug. In eerste instantie zag ik er het nut niet van in, want vergeleken met Juggernauts hebben ze niet zo bijzonder veel firepower, maar ze zijn briljant tegen busters en vliegen over muurtjes heen en bovendien: ze trekken geen mammoths en scoopers aan \o/

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornA
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08-2024
Zit nu iedere NL'er op dezelfde server? Wereld 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nee, ik zit in wereld 15. Inactiviteit begint wel een probleempje te worden. Het zorgt ervoor dat de betere spelers naar steeds beter allianties verhuizen omdat ze het idee krijgen dat ze in hun eentje al het werk doen. Ik vind het wat kortzichtig, maar ik kan ze met de alliantiebonus die ze daar krijgen ook geen ongelijk geven. Het is de makkelijkste manier om sneller te groeien. Ik vind het echter leuker om met de nr6 alliantie te vechten om in het midden uit te komen ipv laid back in de nr1 alliantie anderen het werk laten doen :) Inmiddels hebben we de actieve spelers van wat andere, lagere allianties overgenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 19-07-2012 08:31 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zit zelf op Wereld 4 :)
Balen dat de EA servers nog steeds down zijn... Zou tot ongeveer 9:30 duren -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy36NL
Ja waardeloos. Ik zit op wereld 1 en had net om half 7 mijn mcv onderzocht en 2e base opgezet.
Gaat iets niet goed bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Wij zitten nu midden in een war met een alliantie die eerst nog een ally was. Geen goede ally alleen; jatte POI's, blokkeerde onze voortgang door daar snel basissen neer te zetten etc.
Toen ze door een grotere alliantie werden aangevallen (waar wij een nap mee hebben) vroegen ze hulp, die wij weigerden. Na wat bedreigingen van hun kant hebben we er maar een war van gemaakt.
Grappige; deze gasten doen niet aan defence. Meerdere level 20 basissen met echt 0 defence items. Aparte tactiek; leuk als alles peace is, maar dan moet je geen oorlogen uitlokken natuurlijk

En het is ook niet alsof hun offence zo belachelijk goed is om het te compenseren

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

haha ja zo'n alliance heb ik dus ook gehad... BSB network in World 4 viel ineens aan en niemand had defense.
Toen naar een andere alliance.. Die waren ook allied met BSB network en werden ook ineens aangevallen.
Andere alliances kwamen toen in opstand en hebben ze weer afstand genomen.

Heb zelf een aardige defense, dus steeds als schild gefungeerd. Uiteindelijk is mijn clan gefuseerd met twee andere clans en mijn clan is de afgelopen dagen van nr. 4 naar nr.2 van de server geklommen volgens mij. Ben zelf van plek 950 naar 240 gestegen met alle bonussen.

Nu iig allemaal flink de defenses aan het opbouwen om eventuele aanvallen tegen te kunnen gaan. Overal twee weken moet iedereen alles op lvl25+ hebben staan, dus ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornA
Weet iemand waarom haast niemand NOD speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Toen World 4 werd gestart was er nog geen NOD en als je met NOD wil spelen, dan moet je weer overnieuw beginnen volgens mij. Heb nu 450.000 punten ongeveer en die ga ik niet opgeven om met NOD te spelen.

Al speelde ik de originele C&C bijna altijd als nod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat van die freeplaypoints gekocht bij EA, en nou was ik net aan het proberen om een tweede basis te kopen. Dan zegt 'ie iets van dat de basis die ik geselecteerd heb vernietigd is en ik 'm daarom niet kan kopen, maar mijn punten worden er wel afgetrokken :/
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:22:
Ik heb wat van die freeplaypoints gekocht bij EA, en nou was ik net aan het proberen om een tweede basis te kopen. Dan zegt 'ie iets van dat de basis die ik geselecteerd heb vernietigd is en ik 'm daarom niet kan kopen, maar mijn punten worden er wel afgetrokken :/
Iemand een idee?
Heb echt geen idee waar je het over hebt... Kun je nu ook al basissen kopen? Eerder moest je ze researchen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Floris-K schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:33:
haha ja zo'n alliance heb ik dus ook gehad... BSB network in World 4 viel ineens aan en niemand had defense.
Toen naar een andere alliance.. Die waren ook allied met BSB network en werden ook ineens aangevallen.
Andere alliances kwamen toen in opstand en hebben ze weer afstand genomen.

Heb zelf een aardige defense, dus steeds als schild gefungeerd. Uiteindelijk is mijn clan gefuseerd met twee andere clans en mijn clan is de afgelopen dagen van nr. 4 naar nr.2 van de server geklommen volgens mij. Ben zelf van plek 950 naar 240 gestegen met alle bonussen.

Nu iig allemaal flink de defenses aan het opbouwen om eventuele aanvallen tegen te kunnen gaan. Overal twee weken moet iedereen alles op lvl25+ hebben staan, dus ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken! :D
Hehe, zit zelf in BSB2, maar vooral de BSB alliance heeft veel hoge POI's, zelf niet zoveel helaas dus moet bijna alles zelf verkrijgen.

Ah well, niets aan te doen :)

Jij zit dus bij de Renegades neem ik aan? ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:25:
[...]

Heb echt geen idee waar je het over hebt... Kun je nu ook al basissen kopen? Eerder moest je ze researchen....
Klopt helemaal, ik had zelf niet goed gekeken. De manier waarop het weergegeven was ingame verwarde me (stond zoiets van 4000 van de 0 bases).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Renquin schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:22:
[...]

Hehe, zit zelf in BSB2, maar vooral de BSB alliance heeft veel hoge POI's, zelf niet zoveel helaas dus moet bijna alles zelf verkrijgen.

Ik zit in Banana :) bonussen resources op bijna 2 miljoen per uur en de rest op 140% (aanval bonus enz)
Kan je iig zeggen dat bsb geen vrienden heeft gemaakt op de server. Benieuwd wat er gebeurd als ze weer eens een allied alliance aanvallen. Of dat niemand zich ermee gaat bemoeien of dat juist iedereen erop springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens eigenlijk met de sociale kant van deze game? Ik zie echt niemand ingame praten met elkaar (world 1).
Oh en mijn eerste base is nu level 9, ik ben rang 3. Klopt het dat je voor een groot deel van deze game gewoon zit te wachten? Niet alleen om iets aan te kunnen vallen, maar überhaupt om iets te kunnen doen. Of ik heb geen resources (dat is steeds minder een probleem), of ik heb geen bevoorradingspunten of ik heb geen commandopunten o.O Ik bedoel, waarom is de game zo ontworpen dat je na een tijdje wel moet stoppen met spelen omdat je gewoon niets meer kunt? Best vreemd toch, dacht ik zo.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Mwoah, ik zit in een redelijk kleine alliance (nr 18 ofzo op world 14), maar dat is een redelijk sociaal gebeuren. Een aantal actieve spelers zit regelmatige op de chat om zaken te bespreken en attacks te coördineren.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Renquin schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:22:
[...]

Ik sinds kort in 59th Iron Truth. Bevalt goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Floris-K schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:55:
[...]

Ik zit in Banana :) bonussen resources op bijna 2 miljoen per uur en de rest op 140% (aanval bonus enz)
Kan je iig zeggen dat bsb geen vrienden heeft gemaakt op de server. Benieuwd wat er gebeurd als ze weer eens een allied alliance aanvallen. Of dat niemand zich ermee gaat bemoeien of dat juist iedereen erop springt.
Ah, Renegades stond 2e op de ranking toen ik keek :p

Ach, ben zelf bij BSB2 gegaan toen ze m'n oude alliance om zeep hielpen en me een uitnodiging stuurden.
Geen idee hoe anderen zullen reageren, we gaan het vanzelf meemaken.

Rofl @ die bedragen :o Zit zelf op rond e 200k per ding, maar wel rond de 200% qua aanval/verdediging.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Welke alliance zat jij dan? Volgens mij hebben we bij dezelfde alliance gezeten.
Ik eerst bij HellsArmada en toen SouthEast alliance..Die werd helemaal weg gevaagd door BSB, terwijl ze ally wilden zijn Toen naar Antimatter GoD en daar begonnen ze ook een war tegen. Nu een week of twee in Banana

Leuke clan met leuke gasten en geen dictatuur zoals BSB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik weet geeneens meer in welke clan ik zat tbh.
Paar eerste clans waar ik in zat werden steeds uitgeroeid en toen werd ik geïnvite door de veroverende partij.
Uiteindelijk dus bij BSB2 terecht gekomen en hier is alles vrij relaxed moet ik zeggen. Merk totaal niets van een dictatuur ofzo :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zit ook in Wereld 1, welke alliance zitten de GoT'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornA
Navi schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:33:
Redemption

[ik tenminste]

[ Voor 5% gewijzigd door JornA op 20-07-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05
Navi schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:33:
The Brotherhood

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
the brotherhood is idd een zware alliantie, zit zelf in mforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik zit nu in The Pub.
Sta zelf rond de 200 - 220 ranking.

Ik had alleen een vraag.
Ik heb net mijn 3de basis, nou ja net een week ofzo, en wil eigenlijk weten wat ik nu het beste kan onderzoeken voor de aanval.
Ik heb alles al onderzocht tot en met de Orca.
Zal ik de juggernaut onderzoeken of is het raadzamer om door te sparen voor de Mammoth? Of gewoon doorgaan voor mijn 4de basis?

Wel jammer dat ik zo laat ben ingestapt kijkend naar de #1 alliance dat die al zover voor loopt op de rest eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Het is uberhaupt achterlijk hoe de #1,2,3 alliances voorlopen op de rest.
Gezien deze zoveel resource punten ingenomen hebben dat ze gemakkelijk meerdere miljoenen crystals en tyberium per uur krijgen, zal nooit iemand ze meer in kunnen halen.

Verder zou ik de Mammoth onderzoeken, die is wel heel fijn.
Ow en niet te vergeten: de extra abilities voor je standaard voetsoldaatje enzo, ds zijn ook super handig.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornA
Wat is voor een NOD een goede defense-unit?, ik ben level 13 en maak nu gebruik van FLAK (lucht), MG (inf) en die standaardvoertuigen (zijn rood en goed tegen andere voertuigen (ben even de naam kwijt)).

Wat zou ik het best kunnen researchen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Voor zover ik weet bestaat een standaard defensie uit het volgende

Pitbull / MG / Pitbull / MG
Flak / Buster / Flak / Buster

Erboven en eronder opvullen met infantery/tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ben ook begonnen op Closed Beta Server 1.

Ziet er best makkelijk uit allemaal. Duidelijke missies om erin te komen :)

Moet voor een missie nog wel een alliantie hebben, is er geen GoT alliantie op Closed Beta 1?

Waarom moet ik btw steeds op powerplants klikken en harvests etc om de resources op te halen? Zo moet je 24 uur bij de game blijven. Kan dit niet automatisch? Of is dit een kwestie van meer silo's bouwen en upgraden?

[ Voor 33% gewijzigd door RedHat op 27-07-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Je krijgt automatisch een bepaalde resource opbouw, hiernaast heb je de "resource packets".
Deze packets bouwen per x-tijd op en hieruit haal je eigenlijk altijd meer dan uit je automatische opbouw.
edit: De tijd dat het kost om zo'n packet op te bouwen wordt langer naarmate het lvl van je gebouwen hoger wordt.

Verder kan je alliantie ook nog resource punten in bezit hebben, deze zullen ook voor extra resources zorgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Renquin op 27-07-2012 15:48 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Renquin schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:48:
Je krijgt automatisch een bepaalde resource opbouw, hiernaast heb je de "resource packets".
Deze packets bouwen per x-tijd op en hieruit haal je eigenlijk altijd meer dan uit je automatische opbouw.
edit: De tijd dat het kost om zo'n packet op te bouwen wordt langer naarmate het lvl van je gebouwen hoger wordt.

Verder kan je alliantie ook nog resource punten in bezit hebben, deze zullen ook voor extra resources zorgen.
Bedankt voor de informatie.

Na wat upgraden worden die extra packets ook een stuk meer en langere productietijd. Zo hoef je niet elke minuut op resources te klikken. :)

Ben nu lvl 6, nu kom ik alleen tegen timers aan (Resources updaten, attack timers). Maar al met al ben ik blij met m'n verworven lvl 6 status :)

Nu nog een Alliantie vinden met Nederlanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornA
Wat doet de server closed beta er nog? Het spel is toch gewoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
JornA schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:30:
Wat doet de server closed beta er nog? Het spel is toch gewoon uit?
Ik kon kiezen tussen servers...
kan ik nog switchen en m'n 'status/progressie' meenemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Eindelijk een end game voor dit spel:
http://forum.alliances.co.../showthread.php?tid=11357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zou tijd worden...
Spel is nu enkel voor de bovenste paar clans per server nog boeiend, de rest zou zo weggevaagd kunnen worden.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:02
RedHat schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:33:
[...]

Ik kon kiezen tussen servers...
kan ik nog switchen en m'n 'status/progressie' meenemen :?
Voor zover ik het kan zien niet.
Je kunt wel op meerdere werelden tegelijk spelen, je begint daar dan wel weer gewoon op nul

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
Ben zelf net twee dagen bezig, zit dus nog in 'protected mode'.
Ben nu verhuisd naar een plek waar een aantal zwakkere basis staan (ben zelf nu lvl8).
Nu zit ik te twijfelen en heb wel zin in actie. Wat levert meer op, in protected mode blijven zitten en door bouwen, of nu al zwakkere basis plunderen? (moet ik nog wel mijn eigen defense verbeteren)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:51:
Die HTML5-tag staat er ook niet voor niets he.

Wie verwacht dat het een C&C game zoals Generals is, komt uiteraard bedrogen uit.
Pff ik vond de vorige C&C.. nummer 4? al een zware tegenvaller daar ik gewoon de
oude C&C gewend ben (basis bouwen etc.) en dat veel leuker vind dan die nieuwe
opzet.

Krijgen we nu echt dat men afscheid heeft genomen van de oude C&C opzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Godver. zijn ze nu nog steeds down..

My bad, mn bookmark werkte niet, maar blijkbaar is de url een beetje veranderd..

[ Voor 55% gewijzigd door D-Raven op 07-08-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Zijn er mensen die dit nog spelen (en bijv. een Tweakers-alliance willen sluiten)? Het is nu uit beta.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Het spel is zoooooooo verschrikkelijk saai geworden.
Als je niet in de top 3 alliances zit, dan doe je per definitie al niet meer mee :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een stomme vraag....kan ik nu enkel aan meer bases komen door een MCV te plaatsen of zijn er nog meer manieren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Renquin schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:28:
Het spel is zoooooooo verschrikkelijk saai geworden.
Als je niet in de top 3 alliances zit, dan doe je per definitie al niet meer mee :)
Ze hebben het inderdaad ontzettend saai laten worden. Ik snap niet dat ze wat meer na hebben gedacht over hoe het spel leuk te houden. En de endgame stelt ook weinig voor...
Zit zelf in de nummer 9 alliance van wereld 14. Het keuvelen met die gasten houdt het wel boeiend voorlopig.

Braindead; volgens mij niet

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Voorlopig vind ik het wel prima. Onze alliantie zit op Wereld 1 en 2. Op zich is het wel leuk, al moet ik wel wennen aan het grote verschil in niveau. Level 11 kamp gaat in 2 keer, terwijl in Wereld 1 een level 24 buitenpost in 1 keer plat gaat.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bedankt. Je zou denken dat als je iemand veroverd hebt, je die bases kan overnemen of zo iets. Ik alsmaar proberen om een Ruin over te nemen en zo 8)7 Afijn, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Om dit topic een beetje leven in te blazen.

Zijn er hier nog mensen die in wereld 2 spelen,...wij zoeken nog mensen voor onze alliantie :D
Stuur even een dm als je intressen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:09
Helaas, ik zit in Wereld 1 te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutervp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01-2021
Helaas... wereld 14. Iedereen trouwens welkom bij onze alliance : forestTalkers

Meer info over deze alliance vind je hier : http://stats.cnc-alliances.com/w14/alliance/980

(trouwens, deze stats site vind ik echt geweldig... check it out voor je eigen profiel en/of alliance !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Laatst online: 18:24
Ik speel nu in 36 en 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
woutervp schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:35:
Helaas... wereld 14. Iedereen trouwens welkom bij onze alliance : forestTalkers

Meer info over deze alliance vind je hier : http://stats.cnc-alliances.com/w14/alliance/980

(trouwens, deze stats site vind ik echt geweldig... check it out voor je eigen profiel en/of alliance !)
Hier ook wereld 14, alleen dan zit ik al in een alliance; Sons of Kane. Momenteel de nummer 6 van wereld 14, maar we zijn best hard omhoog. Een hele tijd konden/mochten wij de POI's die Tiberium Knights achterlieten meepakken, dat scheelde enorm in de voortgang.

Flickr PSN ID= cheironnl

• woutervp
cheiron schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:30:
[...]

Hier ook wereld 14, alleen dan zit ik al in een alliance; Sons of Kane. Momenteel de nummer 6 van wereld 14, maar we zijn best hard omhoog. Een hele tijd konden/mochten wij de POI's die Tiberium Knights achterlieten meepakken, dat scheelde enorm in de voortgang.
Ik moet zeggen dat ik sinds kort ook het belang van de POI's enorm begin te waarderen. Met de world map zoek ik nu naar vrije POI's en parkeer mijn money-farm-bases tot ik iets beter in de buurt gevonden heb.
Risicovrij en gaat snel vooruit :)

• cheiron
  • Nu online
woutervp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:57:
[...]

Ik moet zeggen dat ik sinds kort ook het belang van de POI's enorm begin te waarderen. Met de world map zoek ik nu naar vrije POI's en parkeer mijn money-farm-bases tot ik iets beter in de buurt gevonden heb.
Tsja, een paar POI's en je hebt zo een miljoen crystal per uur. Dat versnelt enorm.

Risicovrij totdat een andere alliance je mooie POI wilt hebben ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

woutervp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:57:
Hoe zoek je efficient naar vrije POI's? Ik zie nog niet hoe ik makkelijk iets kan vinden op de world map.

Rustacean

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zit zelf in World 4 bij BSB Network

Zat in Banana ergens bij 120 in de ranking, maar ben gekicked in mijn vakantie. MIjn account babysitter deed niet veel. Gezakt naar ranking 250 en mezelf aangesloten bij BSB. De grootste vijand van Banana om wraak te halen! En dat gaat goed :D

flowz1982 is mijn account daar btw

• Renquin
Floris-K schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:31:

Zat in Banana ergens bij 120 in de ranking, maar ben gekicked in mijn vakantie. MIjn account babysitter deed niet veel. Gezakt naar ranking 250 en mezelf aangesloten bij BSB. De grootste vijand van Banana om wraak te halen! En dat gaat goed :D

Lol, zit je nu bij BSB, waar je eerst op liep te zeuren :p
Ik zit nog steeds bij BSB2, maar die is zo goed als dood.
Heb al tijden niets meer gedaan, log af en toe in om te kijken hoe het met mijn bases staat, maar meestal ben ik weer aangevallen en boeit het me al helemaal niet meer :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Floris-K schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:31:

Collaborateurs!!! :>

Succes met de leechers SirNate2000 en Buttdick. Outposts/alliance bonus koesteren, maar geen defense bouwen of aanvallen.

Imdamned van 59th Iron Truth : )

owja, voor de rest: whine whine POI OP whine whine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@Renquin idd was er eerst op tegen, maar als ze me dan uit Banana schoppen omdat ik een week op vaka tie ben, dan maar dit om mijn wraak te kunnen halen. :)

@Indamned Dat was dus de reden dat Buttdick zonder alliance zat ineens. Het is sowieso lastig om zelf een goede balans te vinden tussen farmen en aanvallen. Als je steeds aanvalt enz, dan kun je bijna niet groeien en dat is wel nodig om iets te bereiken.

Alliance bonus zit op 2750.000 per uur, maar je hebt er niet zoveel aan als je verdediging op lvl34 zit. Is het 1 dag sparen om 1 unit te upgraden. Als je dan de aantallen hoort van GR.. Dat is gewoon echt niet normaal! Die zijn echt niet meer in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Floris-K schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:19:
@Renquin idd was er eerst op tegen, maar als ze me dan uit Banana schoppen omdat ik een week op vaka tie ben, dan maar dit om mijn wraak te kunnen halen. :)
Hehe, wraak is wel een goede reden ja :p
@Indamned Dat was dus de reden dat Buttdick zonder alliance zat ineens. Het is sowieso lastig om zelf een goede balans te vinden tussen farmen en aanvallen. Als je steeds aanvalt enz, dan kun je bijna niet groeien en dat is wel nodig om iets te bereiken.

Alliance bonus zit op 2750.000 per uur, maar je hebt er niet zoveel aan als je verdediging op lvl34 zit. Is het 1 dag sparen om 1 unit te upgraden. Als je dan de aantallen hoort van GR.. Dat is gewoon echt niet normaal! Die zijn echt niet meer in te halen.
Het idee van de POI's was leuk, alleen heeft het totaal de balance van het spel kapot gemaakt. Noem het en whine, ik noem het een feit.
De bovenste 2-4 alliances zijn nooit meer in te halen (mits de spelers door blijven gaan).
BSB2 heeft atm 200k bonusses per uur, m.a.w. f-all. Ik groei van mijn leven niet snel genoeg om ook nog maar iets van verschil te maken. Dus ben zo goed als gestopt, vind het gewoon niet leuk meer :)

p.s. ben allang blij dat ik nooit geld in dit spel gestopt heb ;)

Want a cookie?!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
Zitten er nog mensen in wereld 1? Ik zit nu bij de Ghost alliantie, m'n eerste.

Speel net een maandje en het bevalt wel aardig, maar het komt er volgens mij op neer dat je vooral AI's moet killen om grondstoffen te verzamelen... Ik zou liever zien dat de nadruk meer ligt op het vergroten van je basis.
Als is het opstellen van een aanval best leuk.

Wat mij opvalt is dat er nog wel relatief veel bugs of fouten vanaf de server side gebeuren. Ik gebruik Waterfox 15.xx, hier gebeurt het regelmatig dat graphics niet klopppen. Bij IE9 zit hij ontzettend te stotteren en bij Firefox 15.xx loopt het redelijk, maar minder soepel dan bij Waterfox. Hebben hier meer mensen last van en/of een oplossing? Al ben ik bang dat het een serverside issue is.

[ Voor 35% gewijzigd door Bliksem B op 22-09-2012 14:31 ]

Verwijderd

Ik ben sinds een maand of 2-3 aan het spelen. Op een aantal servers (24,34 en de 2 nieuwste: 40 en 41)
Voordeel van die laatste 2: iedereen is nog in de beginfase.

Heeft iemand nog handige scripts voor greasemonkey te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:23:
Ik ben sinds een maand of 2-3 aan het spelen. Op een aantal servers (24,34 en de 2 nieuwste: 40 en 41)
Voordeel van die laatste 2: iedereen is nog in de beginfase.

Heeft iemand nog handige scripts voor greasemonkey te delen?
Deze:
Combat Simulator http://userscripts.org/scripts/show/138212[/url]
resources optimalizator http://userscripts.org/scripts/show/131289
Zoom out further http://userscripts.org/scripts/show/138436

En voor chrome het hele pakket http://alturl.com/c4rhj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:16
Ik heb al verschillende tutorials gelezen maar 1 ding snap ik nog steeds niet echt, wanneer je nou wel en niet je basis naar voren kunt plaatsen richting the forgotten. Kan iemand mij daar simpele uitleg over geven? Soms kun je de basis gewoon over een camp heen plaatsen, maar de andere keer kan ik dus totaal neit naar beneden, zoals nu:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/9v9now.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dersan schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:17:
Ik heb al verschillende tutorials gelezen maar 1 ding snap ik nog steeds niet echt, wanneer je nou wel en niet je basis naar voren kunt plaatsen richting the forgotten. Kan iemand mij daar simpele uitleg over geven? Soms kun je de basis gewoon over een camp heen plaatsen, maar de andere keer kan ik dus totaal neit naar beneden, zoals nu:

[afbeelding]
In de afbeelding die jij post probeer je jouw basis over een kamp/buitenpost te plaatsen in een vijandig territorium(gele rand = forgotten territorium). Je kan je basis er pas overheen zetten als dat gebied vrij is. Dus als je bijvoorbeeld ook in het vakje naast de buitenpost/kamp kunt gaan staan.

Naast je is wel een kamp en daar kun je dus wel op gaan staan. Sowieso kun je nooit op een basis gaan staan, want die bakenen met vijandig gebied van The Forgotten af.

[ Voor 11% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-10-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:16
Floris-K schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:30:
[...]

In de afbeelding die jij post probeer je jouw basis over een kamp/basis te plaatsen in een vijandig territorium(gele rand = forgotten territorium). Je kan je basis er pas overheen zetten als dat gebied vrij is. Dus als je bijvoorbeeld ook in het vakje naast de basis kunt gaan staan.
Ah ja dat had ik niet gezien maar in dat plaatje over die basis was gewoon random. Ik heb nu die basis rechts van mij gesloopt, maar kan bijvoorbeeld nog steeds niet 1 plaatsje naar beneden. Moet ik daarvoor eerst andere forgotten camps/basis slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ja klopt, om territorium te stelen moet je een basis vernietigen. Werkt zo bij vijandig territorium van andere spelers/alliances, maar ook bij The forgotten (computer vijand zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54

Eagle Creek

Breathing security

De eerste HTML5-game die ik heb gespeeld en ben impressed. Pure HTML? Nice.

:)

Is er nog iets van een GoT-aliance waar ik lid van zou willen worden? Of moet je daarvoor altijd uitgenodigd worden?

[ Voor 87% gewijzigd door Eagle Creek op 03-10-2012 00:44 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
Bliksem B schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:17:
Zitten er nog mensen in wereld 1? Ik zit nu bij de Ghost alliantie, m'n eerste.

Speel net een maandje en het bevalt wel aardig, maar het komt er volgens mij op neer dat je vooral AI's moet killen om grondstoffen te verzamelen... Ik zou liever zien dat de nadruk meer ligt op het vergroten van je basis.
Als is het opstellen van een aanval best leuk.

Wat mij opvalt is dat er nog wel relatief veel bugs of fouten vanaf de server side gebeuren. Ik gebruik Waterfox 15.xx, hier gebeurt het regelmatig dat graphics niet klopppen. Bij IE9 zit hij ontzettend te stotteren en bij Firefox 15.xx loopt het redelijk, maar minder soepel dan bij Waterfox. Hebben hier meer mensen last van en/of een oplossing? Al ben ik bang dat het een serverside issue is.
Zit ook bij de ghost; Tejay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54

Eagle Creek

Breathing security

We're sorry, the website is currently down for scheduled maintenance. Please check back soon.

Leider ist die Website aufgrund von Wartungsarbeiten zurzeit nicht verfügbar. Bitte versuche es zu einem späteren Zeitpunkt erneut

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik zit nu al een paar maandjes bij The Pub.
We zijn lekker bezig daar in Wereld 1

Alleen Brotherhood. united nation 1 (the guardians) en Eastwood weet even hun naam niet meer staan nog boven ons :D
Hopenlijk blijven we een beetje buitenschot, met The Brotherhood die United Nation aan het afslachten is.
We hebben gelukkig geen slechte ervaringen met Brotherhood, alleen zijn er wel wat mensen uit United Nation 2( bondgenootschap) naar ons gegaan ivm met ruzie binnen de gelederen.

Maar ja we zien het wel wat de aankomende weken gaan brengen, we zijn nu bezig om als 1 collectief naar boven te gaan om zo niet 1 voor 1 afgeslacht te worden door zo een high ranker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
Ik zit ook in Wereld 1. Maar het wordt wel lastiger en winnen wordt moeilijk.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat veel spelers in het begin niet doen is het opbouwen van defensie. Zorg er vanaf het begin al voor dat je iets van defensie hebt. In mijn wereld (World 4 Europe) is een grote alliantie binnen 2 dagen weggevaagd ivm ontbreken van defensie. Ze dacht dat toen niemand ging aanvallen... Zelfs niet toen iedereen in het midden van de map bij elkaar kwam lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Renegade3 geloof ik. Staat een mooi topic op de world forum over de geschiedenis van server 4.

Maar wat doen jullie nu in BSB?

Global Resistence, de absolute nummer 1 met hun sidekicks "BSB network" #2 en "The Corps" #3 tegen imperium nord, 59th regiment en Ascendancy (als dat iets voorsteld). BSB network kan volgens mij in hun eentje imperium nord and 59th aan. Laat staan als NGalex kont gaat schoppen met z´n 2m score basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

haha ja klopt. Renegade3 heeft flink lopen piepen, maar eigen schuld imho.
Wij hebben net een flink war gehad met 59th Iron Truth, maar die hebben we tegen kunnen houden.
Nu valt 59th Iron truth ineens ook uit elkaar. Het als Imperium Nord etc etc. Niemand doet nog iets..
Begint nu wel beetje saai te worden vind ik !

Alhoewel ik ineens bases van The Corps in ons midden zag. Die hebben een waarschuwing gekregen. Geen idee hoe dat nu verder loopt. Hoop dat er eigenlijk nog wel wat actie komt. Global Resistance zal hoe dan ook winnen in deze wereld.

Al die lui van Banana, Imperium Nord, Renegade enz zijn in nieuwe werelden nieuwe alliances begonnen. Daar staan ze nu wel 1e met hun alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ben alweer een tijdje gestopt, zat in BSB2 en dat was gewoon compleet ruk.
Was leuk voor even, maar de interesse is snel verloren als je niet verder komt :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
TrekDr0p schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:07:
Ik zit nu al een paar maandjes bij The Pub.
We zijn lekker bezig daar in Wereld 1

Alleen Brotherhood. united nation 1 (the guardians) en Eastwood weet even hun naam niet meer staan nog boven ons :D
Hopenlijk blijven we een beetje buitenschot, met The Brotherhood die United Nation aan het afslachten is.
We hebben gelukkig geen slechte ervaringen met Brotherhood, alleen zijn er wel wat mensen uit United Nation 2( bondgenootschap) naar ons gegaan ivm met ruzie binnen de gelederen.

Maar ja we zien het wel wat de aankomende weken gaan brengen, we zijn nu bezig om als 1 collectief naar boven te gaan om zo niet 1 voor 1 afgeslacht te worden door zo een high ranker.
Wij wilden nog een deal maken met de Pub, maar ze reageerde niet. De bedoeling was om een 2e Brotherhood te maken, en dat wij alle poi's to lvl 40 zouden afstaan, in ruil voor naams verandering en een goede samenwerking om zo het westelijke deel in controle te houden. Spelers die erg goed voorruit gaan, hadden dan de mogelijkheid om in The Brotherhood te spelen.

Speel zelf dus in The Brotherhood als BBV-Alliances

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 06-10-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Meer mensen last van dat je niet kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik log niet eens meer in. Ik ben er klaar mee. Het biedt mij te weinig.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
PcDealer schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 08:34:
Ik log niet eens meer in. Ik ben er klaar mee. Het biedt mij te weinig.
Daar vraag ik toch niet om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy36NL
Ja klopt. De servers zijn weer eens down. Kan niet eens bij hun forum :-(
Ik zit trouwens in Pangea Legion in Wereld 1. Komen steeds meer niet-spelers bij en ik vraag me af hoe het spel zich blijft ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Floris-K schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:35:
haha ja klopt. Renegade3 heeft flink lopen piepen, maar eigen schuld imho.
Wij hebben net een flink war gehad met 59th Iron Truth, maar die hebben we tegen kunnen houden.
Nu valt 59th Iron truth ineens ook uit elkaar. Het als Imperium Nord etc etc. Niemand doet nog iets..
Begint nu wel beetje saai te worden vind ik !

Alhoewel ik ineens bases van The Corps in ons midden zag. Die hebben een waarschuwing gekregen. Geen idee hoe dat nu verder loopt. Hoop dat er eigenlijk nog wel wat actie komt. Global Resistance zal hoe dan ook winnen in deze wereld.

Al die lui van Banana, Imperium Nord, Renegade enz zijn in nieuwe werelden nieuwe alliances begonnen. Daar staan ze nu wel 1e met hun alliance.
"wij" (iron truth) hadden BSB nog wel kunnen verslaan. Maar als de big boys van GBR langs komen hoppen dan houd het snel op. Verlies van POI's en members die het zat zijn laten een alliance snel uit elkaar vallen.

't probleem met C&C is dat een world gedoemd is om te sterven. Er kunnen op een bepaald moment geen spelers meer bij komen en op een gegeven moment hou je 2 a 3 alliances over. da's 100 tot 150 man op een begin van 21000 (dacht dat ze daar mee begonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutervp
't probleem met C&C is dat een world gedoemd is om te sterven. Er kunnen op een bepaald moment geen spelers meer bij komen en op een gegeven moment hou je 2 a 3 alliances over. da's 100 tot 150 man op een begin van 21000 (dacht dat ze daar mee begonnen).
Ik amuseer me nog wel op dit ogenblik en ben nu toch al een paar maanden aan het spelen. Het voordeel van in een kleinere alliance te spelen, is dat het minder snel gaat en je langer gemotiveerd blijft om te spelen. Dus dat er zo'n 150 man overblijven, dat zal toch niet voor onmiddellijk zijn.

Ik hoop wel dat er na verloop van tijd terug plaatsen vrijkomen (door inactieve players na x aantal maanden te verwijderen) : dan kan ik 'real' life friends uitnodigen om onze alliance te vervoegen :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
- Als iemand een beta key wilt vergeven meldt diegene zich hier wel, erom vragen is niet de bedoeling.