Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linuxgirl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-05 11:47
Beste Tweakers,

Ik heb de volgende vraag aan jullie.

Ik heb ander halfjaar geleden een mobiele telefoon gekocht: Samsung Galaxy Apollo (i5800). Deze telefoon was helemaal perfect voor mij en niet te duur (189,90).
Nu is dat rot apparaat al 2x opgestuurd geweest en ook is de batterij al 2x vervangen. Wanneer ik wil bellen moet ik binnen de 5 minuten klaar zijn, anders valt hij weer uit. Wanneer hij dan aan de lader komt te liggen, en ik hem weer aanzet, schijnt de batterij zelfs voor 99% vol te zitten. Je begrijpt dus wel dat ik inmiddels dus op het punt zit dat ik maar een andere telefoon aan wil schaffen...

Hebben jullie tips? Een leuke tweede hands kan ook natuurlijk, maar het moet iets vergelijkbaars zijn, bij voorkeur precies gelijk of iets erboven, voor de specs van mijn telefoon van nu:
http://www.samsung.com/nl...bile-phone/GT-I5800DKAXEN

Graag hoor ik van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:08
heb je wel een usim simkaart, of gebruik je nog de kaart van 10 jaar geleden?
ivm het hogere voltage wat een oude sim vraagt werken toestellen niet goed.
is die wel met batterij opgestuurd geweest? want het kan een combinatie probleem zijn.

je kunt eens de app gauge battery installeren en kijken wat het voltage van de batterij is.
als deze vol is moet die op ongeveer 4.2 volt zitten onder de 4 is stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 11:05

FeaR

In GoT we trust

Telefoons mogen nog steeds in Mobile, dus ik zet dit topic even door naar Google Android Smartphones aangezien je een Android Phone aanhaalde.

AAF > AND

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Helaas gaat je topic hier op slot. Het is namelijk niet de bedoeling dat je ons dit op laat zoeken. Je kan zelf met behulp van de Pricewatch telefoons uitzoeken en op de juiste specificaties selecteren. Daar kun je vervolgens reviews van gaan lezen. Meteen op GoT aankloppen is niet de juiste weg, want we verwachten hier het een en ander aan eigen initiatief.

Dit topic is gesloten.