Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[wordpress]Booking plugin met vaste tijden

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
Ik zoek een plugin voor wordpress, waarin ik zelf blokken aan kan geven welke door derden te reserveren zijn. Deze moeten dan naar een gmail-calendar geëxporteerd worden. Ik heb ondertussen een aantal booking-plugins geprobeerd, maar ik kom steeds tot de conclusie dat deze allemaal geprogrammeerd zijn om voor langere tijd te gebruiken. Hierdoor dus niet bruikbaar.

Iemand enig idee welke plugin hiervoor gebruikt zou kunnen worden? Je moet het zo zien dat ik in de backend aangeef dat tussen 9.00 en 17.00 geboekt kan worden in blokken van 30 minuten. Als er reeds een afspraak staat, kan er niet opnieuw geboekt worden. Ik moet nog een bevestiging geven dat de afspraak door gaat.

In joomla is er een dergelijke plugin, maar die exporteert niet naar google-calender, waardoor die niet echt te gebruiken is voor me. Ben alleen even de naam kwijt.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je bent ondertussen dus bijna een jaar verder en hebt nog altijd hetzelfde probleem? We staan scriptrequests nog steeds niet toe. Misschien is de plugin die je zoekt er nog niet en wordt het tijd dat je zelf aan het programmeren gaat.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.