Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Soms gaat het beeldscherm van de telefoon uit en dan is het beeldscherm ook permanent uit en kan ik ook niet meer resetten... dan moet ik handmatig de batterij eruit halen. Ik draai CheckRom-v4, maar dit was al met de originele ROM dus ook al. Ik verdacht eerst JuiceDefender, maar het kwam me vrijdagavond 3x voor zonder dat JucieDefender actief was. Normaal gebeurt niet vaak en het is al een paar geleden dat het gebeurde, dus het is lastig te troubleshooten.

Ik had het probleem vrijdagavond ook 1x en toen gaf de telefoon nog wel geluid van nieuwe e-mail. Het scherm compleet dood totdat ik hem opnieuw opstart door de batterij eruit te halen. Het ingedrukt houden van de power-button om een shutdown te forceren hielp dus niet, ook andere toetsencombinaties haalden weinig uit.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:11
Factory reset geprobeerd?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ja, ik heb roms er opnieuw opgezet, volledige resets gedaan. Ik heb de originele ROM niet meer, maar al zou ik die hebben, dan zou ik nog niet terug willen.