Soms gaat het beeldscherm van de telefoon uit en dan is het beeldscherm ook permanent uit en kan ik ook niet meer resetten... dan moet ik handmatig de batterij eruit halen. Ik draai CheckRom-v4, maar dit was al met de originele ROM dus ook al. Ik verdacht eerst JuiceDefender, maar het kwam me vrijdagavond 3x voor zonder dat JucieDefender actief was. Normaal gebeurt niet vaak en het is al een paar geleden dat het gebeurde, dus het is lastig te troubleshooten.
Ik had het probleem vrijdagavond ook 1x en toen gaf de telefoon nog wel geluid van nieuwe e-mail. Het scherm compleet dood totdat ik hem opnieuw opstart door de batterij eruit te halen. Het ingedrukt houden van de power-button om een shutdown te forceren hielp dus niet, ook andere toetsencombinaties haalden weinig uit.
Ik had het probleem vrijdagavond ook 1x en toen gaf de telefoon nog wel geluid van nieuwe e-mail. Het scherm compleet dood totdat ik hem opnieuw opstart door de batterij eruit te halen. Het ingedrukt houden van de power-button om een shutdown te forceren hielp dus niet, ook andere toetsencombinaties haalden weinig uit.