Toon posts:

[VB.NET] Rundll / process.start silent

Pagina: 1
Acties:
  • 449 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het wil maar niet lukken op dit werkend te krijgen, ik gebruik een webbrowser in fullscreen en wanneer iemand probeert in te loggen in facebook worden de cookies en userdata gewist en de browser herladen dit op zich werkt prima alleen ik maak gebruik van deze code:

System.Diagnostics.Process.Start("rundll32.exe", "InetCpl.cpl,ClearMyTracksByProcess 255")

het probleem is dat er een scherm van windows zelf omhoogkomt met verwijderen data etc... ik wil ervoor kunnen zorgen dat dit niet zichtbaar is voor de gebruiker, het veranderen naar

me.topmost = true

wil hiervoor ook niet werken.. iemand een tip??

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zou eens kijken naar How To Clear Cache When Your Application Hosts a WebBrowser Control en dan gelijk kijken of het echt perse nodig is om alles (255) weg te gooien, daar zou ik niet altijd blij van worden.. :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie, ik had gisteren geen tijd meer om te reageren maar ik ga het even uitproberen. Hopen dat dit werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even naar de info gekeken en volgens mij is de informatie van Microsoft inmiddels al wat verouderd gezien er wordt gewerkt met Structure en End Structure i.p.v. Type en End Type

code:
1
2
3
4
Private Type INTERNET_CACHE_ENTRY_INFO
    dwStructSize As Long
    szRestOfData(1024) As Long
End Type

code:
1
2
3
4
    Private Structure INTERNET_CACHE_ENTRY_INFO
        Public dwStructSize As Long
        Public szRestOfData(1024) As Long
    End Structure

Maar nu ik dit heb veranderd geeft de debugger aan:
"Arrays declared as structure members cannot be declared with an initial size."
het gaat om dit stukje "szRestOfData"

Weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 12:54
Misschien kan je het volgende programmaatje gebruiken: IECache
Werkt hier prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:S vreemd k heb de code zonder fouten weten te krijgen alleen blijft ie hangen bij

code:
1
            If (0 = DeleteUrlCacheGroup(sGroupID, CACHEGROUP_FLAG_FLUSHURL_ONDELETE, 0)) Then

Waarom hij hier blijft hangen geen idee, ik heb op de line gegoogled en ik vond 2 topics waarbij iemand hetzelfde aangeeft alleen die persoon weet niet waar de applicatie blijft hangen. heeft iemand een idee waarom hij hier zou kunnen blijven hangen?

PS: Ja ik had op mijn eerdere vraag al gezocht alleen klaarblijkelijk met de verkeerde zoektermen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Denk dat het ligt aan foute declaraties. Die eerste link was waarschijnlijk met vba of vb6-code. Date lijkt me een correct type als groupid. http://www.pinvoke.net/de...ninet.deleteurlcachegroup bevestigd dat en linkt naar How to clear the cache when your application hosts a WebBrowser control in Visual Basic .NET

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dit werkt al een stuk beter. Verklaard een hoop :P
De code werkt alleen op een of andere manier blijft hij bij deze regel hangen wanneer ik de code voor de 2e keer gebruik. (De regel zit in module1)
code:
1
            returnValue = Class1.DeleteUrlCacheGroup(groupId, CACHEGROUP_FLAG_FLUSHURL_ONDELETE, IntPtr.Zero)

De variabelen worden volgens mij elke keer opnieuw gewijzigd naar een nieuwe waarde maar toch vind ik het vreemd dat de code hier blijft hangen.

EDIT:

Is het ook mogelijk om de cache te legen door de browser control eerst te sluiten
dan te verwijderen en vervolgens de browser control opnieuw te initialiseren?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 14:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeh, niet iedereen zit 24 uur per dag op het forum? Een topic "kicken" binnen 24 staan we dan ook eigenlijk niet toe. Los daarvan verwachten we ook meer inzet van je dan alleen vragen of iets kan. Je laatste post komt neer op "Is het ook mogelijk ...." zonder dat je verder uitleg wat je zelf al hebt gezocht/gevonden/geprobeerd. En dat is iets wat we *altijd* verwachten als iemand een vraag stelt.

Ik ga dit topic dan ook sluiten. Je initiele vraag is beantwoord. Mocht je een nieuwe vraag hebben dan kan je een nieuw topic openen maar let daarbij dan goed op Het algemeen beleid #quickstart

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.