Toon posts:

8800 GTS upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een Club 3D 8800 GTS 640 MB.

Nu ben ik al even aan het kijken om deze een upgrade te geven.
Aanvankelijk zou ik een high-end gpu willen aanschaffen en heb ik een vrij hoog budget.

Nu weet ik niet goed wat de beste keuze is, vandaar deze topic.

De nieuwe ATI 7950/7970 kaarten scoren momenteel hoog maar ik ben altij voorstander en zeer tevreden geweest van mijn Nvidia kaarten. Ooit een ATI gehad en niet anders dan problemen...
Zo ben ik eigenlijk aan het wachten op de nieuwe 600 reeksen van nvdia, waarvan de 680 ongeveer 45% sneller zou zijn dan de HD 7950. Maar deze kaarten zouden pas in april beschikbaar zijn en ik heb weinig zin om nog tot dan te wachten. Graag zou ik BF3 op max spelen en goed voorzien zijn voor de zware games in de toekomst..

Wat raden jullie aan?

Miss wel een extra 8800 GTS bijprikken voor een tijdelijk performantieboost of gewoon een ATI HD7950/7970 aanschaffen?
Of gewoon wachten uiteraard...

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 10:55
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:14:
Momenteel heb ik een Club 3D 8800 GTS 640 MB.

Nu ben ik al even aan het kijken om deze een upgrade te geven.
Aanvankelijk zou ik een high-end gpu willen aanschaffen en heb ik een vrij hoog budget.

Nu weet ik niet goed wat de beste keuze is, vandaar deze topic.

De nieuwe ATI 7950/7970 kaarten scoren momenteel hoog maar ik ben altij voorstander en zeer tevreden geweest van mijn Nvidia kaarten. Ooit een ATI gehad en niet anders dan problemen...
Zo ben ik eigenlijk aan het wachten op de nieuwe 600 reeksen van nvdia, waarvan de 680 ongeveer 45% sneller zou zijn dan de HD 7950. Maar deze kaarten zouden pas in april beschikbaar zijn en ik heb weinig zin om nog tot dan te wachten. Graag zou ik BF3 op max spelen en goed voorzien zijn voor de zware games in de toekomst..

Wat raden jullie aan?

Miss wel een extra 8800 GTS bijprikken voor een tijdelijk performantieboost of gewoon een ATI HD7950/7970 aanschaffen?
Of gewoon wachten uiteraard...

Grtz
Er is niks mis met AMD kaarten, ik heb beide merken gebruikt en met beide eigenlijk nooit problemen gehad.
De 7950 is een erg mooie kaart voor BF3, er zijn al veel modellen met betere koeler en ze overclocken als een gek, een overclockte 7950 gaat ruim sneller dan een 7970. :)

Een 2de 8800GTS zou ik niet aan beginnen, naast het risico dat je met een kapotte kaart komt te zitten en dat je moet gaan bakken is het ook nog niet echt de moeite waard meer qua performance, en in BF3 nekt die 640MB vRAM je ook hard natuurlijk.

Verder kan je natuurlijk altijd wel blijven wachten maar het zal altijd zo zijn dat er over een paar maanden weer wat beters komt. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Redblader op 13-02-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
[BBG aanschaf] Videokaarten

Graag de moeite doen op zoek te gaan naar info (op GoT) voor je een vraag stelt. Je bent hier redelijk het wiel opnieuw aan het uitvinden...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.