Hopelijk iemand die me kan helpen, want met Google en de search kom ik er niet uit.
Vanuit een tooltje dat ik geschreven heb voer ik een call uit naar Exchange Webservices en krijg dan een collection terug:
Nu zou ik graag willen tellen hoevaak ServiceResponse uit de collection een bepaalde status heeft. Nu kan dat natuurlijk met een foreach, maar ik heb het idee dat dat netter/makkelijker kan. De ServiceResonseCollection heeft een GetEnumerator() methode, maar daar kom ik niet ver mee. Iemand die mij de juiste richting kan opsturen?
De code die denk ik dus sneller / in minder regels moet kunnen:
Vanuit een tooltje dat ik geschreven heb voer ik een call uit naar Exchange Webservices en krijg dan een collection terug:
code:
1
| ServiceResponseCollection<ServiceResponse> responseCollection; |
Nu zou ik graag willen tellen hoevaak ServiceResponse uit de collection een bepaalde status heeft. Nu kan dat natuurlijk met een foreach, maar ik heb het idee dat dat netter/makkelijker kan. De ServiceResonseCollection heeft een GetEnumerator() methode, maar daar kom ik niet ver mee. Iemand die mij de juiste richting kan opsturen?
De code die denk ik dus sneller / in minder regels moet kunnen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| ServiceResponseCollection<ServiceResponse> responseCollection; int Count = 0; foreach(ServiceResponse response in responseCollection) { if (response.Result == ServiceResult.Error) { Count++; } } |
Can`t live without the mods