Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik ben aan het rondkijken naar een nieuwe telefoon, die wil ik los gaan kopen.
Nu is mijn oog gevallen op de HTC Wildfire S, lijkt me een aardig toestel, alleen het werkgeheugen valt tegen begrijp ik maar hier moet mee te leven zijn.
Het enige waar ik me wel aan stoor is dat hij geen volledige flash player support heeft.
Ook zag ik de Samsung Galaxy Ace, maar bij deze hetzelfde verhaal.
Ik zit te kijken naar de prijsklasse rond de 200 euro.

Nu is mijn vraag, welk Android 2.3 toestel zouden jullie mij aanraden?

Ik wil het toestel los kopen omdat ik nog vastzit aan een abonnement, en helemaal klaar ben met mijn blackberry door een hoop ellende.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind de Sony Ericsson Xperia Ray wel een mooi toestel in die prijsklasse :)
Kost ook maar net iets meer dan 200 euro.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 13-02-2012 19:19 ]

PSN id: NL_SToRM

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46
pricewatch: Sony Ericsson Xperia Neo V MT11i Blauw

Heb ik, werkt prima vriend van mij heeft de wildfire S en ik vind mijne er toch echt wel bovenuit steken, mn zusje heeft de ace zelfde verhaal, het scherm vind ik daar niet mooi van. En ICS over een maandje voor de SE 2011 lijn

• Kooienb
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-12-2020
Sony Ericsson Xperia Miini/ Mini Pro.. Goede toestellen voor een lage prijs :) ( Xperia Ray is ook goed.)

Voer je wensen in in de Pricewatch, dan zie je vast wel welke telefoon goed voor je is.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoi en welkom terug op GoT! Je heb in het verleden al contact gehad met moderators over het feit dat we van bezoekers van ons forum enige eigen inzet verwachten. Boodschappenlijstjes zoals de jouwe valt helaas onder de noemer "geen eigen initiatief" Daarnaast zal niemand je kunnen helpen bij de keuze voor een toestel. Je zal zelf uiteindelijk moeten beslissen welk toestel het beste bij je past. Kijk eens in de diverse toesteltopics in Smartphones. Volgens mij moet je er dan prima uitkomen. Veel succes met je zoektocht!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.