Toon posts:

Artefacts op TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mn HDMI kabel weer eens op mn HD5670 1GB aangesloten en tot mijn grote schrik kreeg ik artefacts op zowel mn pc als op mn tv. Nadat ik de coaxkabel uit mn tv haalde zijn de artefacts verdwenen op mn pc maar de blokken op mn tv blijven.

Ik zie die blokken alleen tijdens het kijken van video's, statisch beeld (bureaublad) geeft geen rare beelden.

Ik heb een video gemaakt om iets duidelijker te maken hoe het er precies uitziet.

Filmpje

Heeft iemand enig idee waar dit vandaan komt? De temperaturen van mn kaart zijn in orde, evenals mn airflow.

Verwijderd

heb jehet alleen met de pc op die bewuste ingang op je tv.Ik bedoel,heb je al een ander apparaat uitegprobeerd op die ingang,het liefst een andere pc natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Met mn laptop heb ik er geen last van, dus ik weet bijna zeker dat de kabel het probleem niet is.
Ik heb ook geprobeerd de kabel op een andere poort in mijn tv aan te sluiten eveneens zonder resultaat

Verwijderd

als je met een andere computer er geen last van hebt,dan lijkt mij de kaart de boosdoender.Kaart loopt wel op standaard settings?geen Overclock?

En heb je al andere video kaart drivers geprobeert?

En heb je het alleen met VLC player of ook met andere programma's?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb CCC opnieuw geinstalleerd en heb het ook met andere programma's dan VLC.

Overclocken doe ik niet

Edit:

Stresstest gedaan, daarmee geen artifacts op mn beeldscherm.
Als ik mn DVI kabel loskoppel en slechts mn hdtv erinstop is het beeld ook gewoon scherp.
Vervolgens weer mn DVI erinstoppen leidt tot artifacts op de TV.

Edit 2:

CCC compleet van mn pc verwijderd, probleem opgelost

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 20:37 ]