Beste tweakers,
Sinds vandaag moeten wij op school op het domein werken. dat is helemaal niet zo erg alleen vind ik die blauwe achtergrond zo oerlelijk
Ik heb nu het domein account als admin gemaakt en nu kan ik de achtergrond wel wijzigen allen als ik de pc op nieuwe opstart laat hij die blauwe achtergrond weer. Nu heb ik al een scriptje kunnen vinden dat hij mijn achtergond verandert alleen dan staat dat plaatje naast elkaar.(style 2) Nu moet dat verandert worden in style 6.
het scriptje die ik nu gebruik.
@echo off
reg add "hkcu\control panel\desktop" /v wallpaper /t REG_SZ /d "" /f
reg add "hkcu\control panel\desktop" /v wallpaper /t REG_SZ /d "C:\Users\0137347\Desktop\img1459240710.jpeg" /f
reg delete "hkcu\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\General" /v WallpaperStyle /f
reg add "hkcu\control panel\desktop" /v WallpaperStyle /t REG_SZ /d 2 /f
RUNDLL32.EXE user32.dll,UpdatePerUserSystemParameters
exits
Nu dacht ik at dit wel zou werken maar dat werkt niet.
@echo off
reg add "hkcu\control panel\desktop" /v wallpaper /t REG_SZ /d "C:\Users\0137347\Desktop\img1459240710.jpeg" /f
reg add "hkcu\control panel\desktop" /v WallpaperStyle /t REG_SZ /d "6" /f
reg delete "hkcu\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\General" /v WallpaperStyle /f
exits
Kunnen jullie mij misschien helpen met dit scriptje.
Alvast bedankt.
Sinds vandaag moeten wij op school op het domein werken. dat is helemaal niet zo erg alleen vind ik die blauwe achtergrond zo oerlelijk
Ik heb nu het domein account als admin gemaakt en nu kan ik de achtergrond wel wijzigen allen als ik de pc op nieuwe opstart laat hij die blauwe achtergrond weer. Nu heb ik al een scriptje kunnen vinden dat hij mijn achtergond verandert alleen dan staat dat plaatje naast elkaar.(style 2) Nu moet dat verandert worden in style 6.
het scriptje die ik nu gebruik.
@echo off
exits
Nu dacht ik at dit wel zou werken maar dat werkt niet.
@echo off
reg add "hkcu\control panel\desktop" /v WallpaperStyle /t REG_SZ /d "6" /f
exits
Kunnen jullie mij misschien helpen met dit scriptje.
Alvast bedankt.