Hoi allemaal,
Sinds een dag of 10-14 ondervind ik erge hinder van mijn UPC internet verbinding. Wanneer ik upload, download of een online game speel valt de bandbreedte vanuit het niets terug naar luttele KB's om binnen 20 secs weer terug te gaan naar het oude niveau...Met als resultaat:
Heb de volgende zaken al geprobeerd:
- DNS flush
- Router reboot
- Modem reboot
- Router firmware opnieuw geïnstalleerd
- Andere DNS servers ingesteld
- SSDP Discovery service gestopt
- UPnP Device Host service gestopt
- UPnP op router gedisabled
- Automatische netwerk detectie disabled
Geen van allen heeft succes, dus gebeld met UPC...12 min in de wacht, Noob aan de telefoon en jawel...mijn huidige modem is 100% in orde volgens hem maar krijg toch een nieuwe...Huh? Een andere oplossing hadden ze niet?
Zijn er anderen die toevallig een soortgelijk probleem ondervinden of zijn er misschien mensen die een oplossing weten?
Alvast bedankt!
Een overzichtje van mijn bandbreedte:
Sinds een dag of 10-14 ondervind ik erge hinder van mijn UPC internet verbinding. Wanneer ik upload, download of een online game speel valt de bandbreedte vanuit het niets terug naar luttele KB's om binnen 20 secs weer terug te gaan naar het oude niveau...Met als resultaat:
Heb de volgende zaken al geprobeerd:
- DNS flush
- Router reboot
- Modem reboot
- Router firmware opnieuw geïnstalleerd
- Andere DNS servers ingesteld
- SSDP Discovery service gestopt
- UPnP Device Host service gestopt
- UPnP op router gedisabled
- Automatische netwerk detectie disabled
Geen van allen heeft succes, dus gebeld met UPC...12 min in de wacht, Noob aan de telefoon en jawel...mijn huidige modem is 100% in orde volgens hem maar krijg toch een nieuwe...Huh? Een andere oplossing hadden ze niet?
Zijn er anderen die toevallig een soortgelijk probleem ondervinden of zijn er misschien mensen die een oplossing weten?
Alvast bedankt!
Een overzichtje van mijn bandbreedte: