Linksys WRT54G wireless kapot

Pagina: 1
Acties:

• julio6230
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
close topic aub

[ Voor 98% gewijzigd door julio6230 op 13-02-2012 13:34 ]

no

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
Ook als je via een lankabel aangesloten bent kun je niet inloggen op je router? Als je het IP niet kunt achterhalen kun je altijd even via meuk: SoftPerfect Network Scanner 5.4.0 kijken.

Wat heeft het begeven dan? 'Zie' je het netwerk nog wel of dat ook niet? Of gaat het verkeerd met verbinden? Of kan je zelfs verbinden maar krijg je enkel geen werkende internetverbinding?

Edit:
Is het nou echt nodig om je TS weg te gooien? Ik heb liever dat je de oplossing er even bij zet als je die gevonden hebt...

[ Voor 12% gewijzigd door Rupie op 13-02-2012 13:35 ]

Desktop | Server | Laptop

• julio6230
redenen dat ik topic wilde laten dicht gooien waren ten eerste dat ik (en huisgenoten) al een paar dagen zonder wifi zitten en eigenlijk geen geduld hadden voor allerlei pogingen, dus ben ik vanmiddag al een nieuwe router gaan halen. dus dacht ik laat ik ook maar niet de tijd/moeite van tweakers verdoen.

ten tweede had ik zelf het idee dat mijn topic opening niet heel duidelijk/sterk was en vermoedde ik eigenlijk voornamelijk reacties te krijgen als "lees eerst zelf eens wat andere topics" (had ik ook wel gedaan hoor) en "wat heb je nou eigenlijk precies geprobeerd tot nu toe?" ;)

edit: en natuurlijk omdat ik op moment van topic 'sluiten' nog geen reacties had, ik was je net iets te snel af;)

ga nu toch nog maar even proberen met die netwerkscanner wat er uitkomt!

en om nog even je vragen te beantwoorden: nee, direct via lankabel ook niet in routermenu te komen en het netwerk was opeens verdwenen!

[ Voor 6% gewijzigd door julio6230 op 13-02-2012 16:53 ]

no

• julio6230
via network scanner kom ik op zelfde IP als met ipconfig in command, en via dat adres kom ik niet in routermenu...

no