Toon posts:

HELP ME!! brander prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb een probleem(DUH!):)
Kheb namelijk een hp cd writer 9300i
256mb ram geheugen
(26 gigabyte schijf)
En ik doe alle programmas dicht als ik ga branden en audio of data geen verschil!(audio gaat alleen goed als ik disc-at-once uitzet maar dan gaat een 6 speed brander nog sneller)
op 8 procent BAM! kleddah!:( cd eruit en weer een cd verkloot!:r
hij geeft errors van buffer underrun tot streamingsverlies ik weet het probleem niet!!
kheb win ME en nero!:?

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Je hebt een HP en HP's gaan dood.
Ikzelf heb hele slechte ervaringen gehad met een HP writer, niet kopen!

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

heb je niet stiekum nog wat vreemds geïnstalleerd???
ik heb een vergelijkbaar systeempje... wat jij noemt, alleen dan 27 gig en kan gewoon alle programma's open laten staan en zonder problemen op 10x fikken...

maar * WFvN heeft in ieder geval een hekel aan WinME :r
ik wil niet beweren dat ME slecht is, maar het heeft mij al een paar keer binnen 2 weken na installatie in de steek gelaten.... voor mij geen WinME meer...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 15:57

Opa

Nu Multifocaal!

1. In Nero (v 5.*) bij File > preferences > Buffer ff 100 MB reserveren voor branden.
2. MemMax (zoeken met Google.com) installeren en voor elke burnsessie ff RAM terugclaimen.
3. Harde schijf misschien ff defragmenteren (gaat makkelijker als je verschillende partities hebt)
4. Branden vanaf een gereserveerde partitie van 1 GB die per definitie gedefragmenteerd is (als je de te branden data er naar toe kopieert).
5. Ander merk CD-R kopen. Philips, TDK, Fuji, Sony.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024