Websites discussie forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biert1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:53
Op het forum staan al vele categorieen gemeld in welke men discussies kan voeren over verschillende onderwerpen. Nu heb ik een vraag over een site genaamd logaway.com en vroeg me af of mensen hier ervaringen mee hebben. De classificatie van dit topic is echter in de huidige opzet niet te doen. Zelf zou ik het onder internet willen scharen, maar hier staat geen categorie tussen in welke discussies over sites gedaan kunnen worden.

PS: Logaway geeft de mogelijkheid om met 1 account op verschillende websites in te loggen vanuit 1 portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:52

Rmg

Kan toch prima in 'Beveiliging & Virussen security, beveiliging, virus, malware, virusscanner, trojan'

Er lopen/liepen daar ook lastpass discussies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:06

crisp

Devver

Pixelated

Geen development vraag, dus --> Lieve Adjes :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou zeggen: doe het inderdaad in het forum waar het onderwerp van de site het beste past. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biert1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:53
Ok, dan kies ik de aangedragen keuze van Rmg. Ben nieuw op het Tweakers forum. De indeling van het forum is voor mij niet zo duidelijk als het voor vele andere is misschien.

PS: Het feit dat ik deze vraag verkeerd gepost heb, laat al zien dat de indeling voor mij nog niet geheel duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem :) We wijzen graag even de weg.
Maar wel een goed punt; niet alleen voor nieuwe mensen - duidelijkheid van indeling is van groot belang. We werken daar dan ook continue aan, en dit jaar komen er sitewide verbeteringen. Kwa forum-naamgeving ligt het misschien iets lastiger, maar dat betekent niet dat we er niet over na hoeven te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Als je als 'nieuweling' nog meer onduidelijkheden ziet : geef ze door. Wat voor ons gesneden koek is zou dat uiteindelijk voor jou ook moeten zijn. Alle tips zijn welkom! :)
Pagina: 1