zoek 'n moederbord voor 2 highend GPU's (wil jij gratis GPU)

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuw of gebruikt moederbordje om een EVGA GeForce GTX 560 Ti FTW en een Gigabyte GV-R695OC-1GD in te plaatsen. Waarschijnlijk heb ik dan ook een nieuwe voeding nodig, want de zwaarste voeding die ik heb liggen is een oude Q-TEC 550W. Verder heb ik dan nog een CPU nodig en ik zat te denken aan een i7 2600K. Verder zat ik nog te denken aan 1 of 2 OCZ Agility 3 SATA III 2.5" SSD 60GB. Met 2 van die SSD's kom ik in totaal op zo'n 900 euro. Niet alles hoeft nieuw te zijn, als het maar werkt. Ik heb nog wat geld over wat ik wil gebruiken om te crunchen voordat ik sterf (zie mijn profiel-bio i.v.m. vragen daarover).

Dus misschien hebben jullie nog ideeën of zelf nog iets staan wat je kwijt wil. Ik zat te denken aan die i7 2600K (i.v.m. HT en hij is unlocked) omdat ik die maanden geleden al wilde toen ik nog een nieuwe PC wilde bouwen, wat er door mijn situatie nooit van gekomen is. Maar 't zou ook een andere CPU mogen zijn als je een idee hebt voor een niet socket 1155 platform. Of als je een idee hebt voor een 3e videokaart met een dan goedkopere CPU (alleen crunch ik ook nog steeds CPU projekten, al ligt Cosmology al een week stil i.v.m. server problemen en die wil ik nog proberen boven de 250K te krijgen; LHC krijg ik toch niet meer boven de 50K).

Ik kan ook nog andere ideeën verzinnen, bijv. dat iemand mij zo'n soort systeem in bruikleen geeft, en dat ze dan mijn GTX-570 en/of GTX-550TI krijgen na mijn dood, of dat iemand mij zo'n soort systeem in bruikleen geeft zonder GPU's en ik die bovenstaande kaarten gewoon koop en dat ze die dan krijgen na mijn dood. Bij deze laatst genoemde manieren valt er i.i.g. wel iets te regelen. Ik moet dan alleen zorgen dat die GPU-kaarten op naam van die persoon komen aangezien ik geen testament heb. Dat is bij de 2e genoemde manier makkelijker dan bij de 1e genoemde manier aangezien de GPU's dan in de geleende computer zitten en we op papier kunnen zetten dat de computer geleend is. Ik woon via een instelling en die kunnen dat ook met handtekening ondertekenen. Dus voor iemand die nog wat gratis grafische kaarten wil is de 2e oplossing wel een mooie. Ik zou dan zelfs nog wat snellere kaarten kunnen kopen.

Anthony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:01
Zijn dit soort topics niet verboden? Je moet even reageren in de Best Buyers Guide
Daar kunnen ze je helpen!

Mvg

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

vragen naar hardware is idd tegen de regels.
al weet ik niet of dat ook zo is met te leen zoeken

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De BBG's zijn inderdaad de plek voor vragen over het samenstellen van een systeem (en ook daar graag eerst mbv in-topic search nagaan wat anderen al gepost hebben voor je een eigen vraag stelt):
[BBG Aanschaf] Gamesysteem

Verder kun je voor vraag&aanbod zaken terecht in... T.net Vraag&Aanbod :)
http://www.tweakers.net/aanbod

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.