Toon posts:

Ruimte voor iDevice tussen iPhone en iPad?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde gisteren op een verjaardag een mooi gerucht

Apple schijnt bezig te zijn met een Device dat de ruimte tussen de IPad en de Iphone moet gaan opvullen.

een 5" scherm 1440x960 met passieve 3D capacitieiten.
Een 12mpix 3D camera aan de achterkant, maar ook een 3 Mpix 3D camera aan de voorkant.
Een quad core CPU
Geheugen 32, 64 of 128GB
touchgevoelige achterkant. (daar komt het gerucht ook vandaan omdat er rechten van Sony moeten worden verkregen voor iets dergelijks)

Nu wil ik niet dicusieren of zo'n gerucht wel of niet waar is, want dan krijg je zo'n wellus niettus verhaal (kan er trouwens zelf niks over terug vinden op het www) maar meer over de vraag of zo'n device levensvatbaar zou zijn. Een kleine Ipad waarmee je kan bellen of een Telefoon vergelijkbaar met de op het moment zeer populaire topmodellen uit de android stal.

Zelf heb ik het wel gehad met het 3,5"scherm, en zou ik wel iets groters willen. Maar voor de meeste mensen blijft het 3'5"formaat toch het handzaamste dat er is. Toch zou een dergelijk formaat een nieuwe doelgroep aansnijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 07:39

SpX

Er is een verschil tussen wensen en geruchten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Dat is net zo iets als wachten op een auto die op water rijdt.
Maar wat is precies je vraag?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je bedoelt zoiets als een Galaxy Note? Het kan een gat vullen maar denk dat de meesten de voorkeur geven aan handzaam (een telefoon) of groot (een tablet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Ik heb je titel iets verduidelijkt naar: "Ruimte voor iDevice tussen iPhone en iPad?". Persoonlijk denk ik eigenlijk dat het niet levensvatbaar is. Ik zie eerder een iPhone met een iets groter scherm verschijnen (4" scherm), maar dezelfde afmetingen en resolutie.

Imo is juist de kracht van Apple dat ze durven te kiezen voor bepaalde afmetingen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:23:
Ik heb je titel iets verduidelijkt naar: "Ruimte voor iDevice tussen iPhone en iPad?". Persoonlijk denk ik eigenlijk dat het niet levensvatbaar is. Ik zie eerder een iPhone met een iets groter scherm verschijnen (4" scherm), maar dezelfde afmetingen en resolutie.

Imo is juist de kracht van Apple dat ze durven te kiezen voor bepaalde afmetingen :)
Zelf denk ik niet dat Apple de komende jaren afwijkt van hun 3,5"scherm... dat zal voorlopig wel de standaard Iphone grootte blijven...

Misschien een extra model daarboven iets als Iphone HD met 4 tot 4,5... Zelf zie ik dat eigenlijk eerder gebeuren dan een Device ter grootte van de Galaxy note...

Maar je weet het natuurlijk nooit met Apple, zij zijn wel een bedrijf dat standaarden durft neer te zetten. En er waren hele hordes mensen die heel hard lachtten toen de Ipad uitkwam. Misschien is er uiteindelijk wel behoefftte aan een 5"device dat nog net in je binnenzak past en dat voldoende ruimte biedt om je documenten te lezen of je voorraad te beheren.
Pagina: 1