Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444940

Topicstarter
Ik sta op het punt om bovenstaande tv aan te schaffen. Het zal mijn eerste LCD tv zijn. Het wordt tijd om afscheid te nemen van mijn oude bakbeestje.

Ik heb al veel informatie vergaard maar toch blijft iets aan mij knagen.
Het betreft de CAM mudule.

Ziggo vraagt de hoofdprijs voor de module, De Mediamarkt verkoopt hem voor 20 euro minder, maar dat terzijde.

Is er een kwaliteits verschil merkbaar bij het gebruik van de module en gebruik van mijn decoder? Tevens lees ik dat het schakelen van tv zenders nog trager gaat bij gebruik van de CAM module tov de decoder, is dit echt waar?

Voorlopig laatste vraag: Is deze 40 inch geschikt om bij een afstand van 2.5 tot 3 meter te kijken?

bvd voor jullie input

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375601

Ik heb zelf een 46FPL8606H. Een 40 inch is zeker geschikt voor jouw kijkfstand, maar als het mogelijk is, zou ik een slag groter nemen. Ik zelf heb een Irdeto Module van Caiway. Die kost 49 euro. Is dezelfde als de module van Ziggo. Je hebt ze van Neotion en Smit. Meestal werkt Smit iets beter op een Philips zegt men.

op www.kabelteleshop.nl kan je de module bestellen voor 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alvast bedankt voor de reactie(s)

Maar is er een praktisch verschil in kwaliteit bij gebruikt CAM module of losse decoder?

Tevens kan ik mijn versterker makkelijk op deze tv aansluiten? Aangezien er alleen tulp aansluiting voor audio in op de tv zitten.
Ik heb een Technics versterker zonder digitale in/uit-gang.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375601

Een losse decoder is met opnemen veel flexibeler. Als je opneemt met een aangesloten USB harde schijf kan je alleen programeren vanuit de Gracenote EPG en die mist nogal wat zenders. Als je de televisie op de EPG zet van de kabelaar, kan je geen progammas programmeren om op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:06

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Adviezen inwinnen mag in het daarvoor bestemde subforum! :)

Move [LCD] --> [AAF] Astu :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thx, wist niet van het bestaan van dit subforum

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 444940 op 22-02-2012 06:54 ]

Pagina: 1