Ja, in de meeste gevallen wel. Tenzij je een heel crappy chip hebt die de SATA implementatie niet goed voor elkaar heeft. Gelukkig zijn die vrij zelfdzaam.
In dat geval mag het eigenlijk geen SATA heten omdat de standaard dan niet goed geïmplementeerd is.TERW_DAN schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:07:
Ja, in de meeste gevallen wel. Tenzij je een heel crappy chip hebt die de SATA implementatie niet goed voor elkaar heeft. Gelukkig zijn die vrij zelfdzaam.
@TS volgens mij had je dit ook goed kunnen vinden hier op het forum en op bijvoorbeeld Google.nl
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Ok bedankt mensen!
@itsalwaysme, heb ik gedaan..enige topics die ik kon vinden waren vice versa: van sata300/600 naar sata150
backwards compatible dus.
thx!
@itsalwaysme, heb ik gedaan..enige topics die ik kon vinden waren vice versa: van sata300/600 naar sata150
thx!
Klopt, maar heel af en toe kom je 't nog wel eens tegen, met name in goedkope chinese meuk. Op een normaal moederbord zul je er geen last van moeten hebben.itsalwaysme schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:10:
[...]
In dat geval mag het eigenlijk geen SATA heten omdat de standaard dan niet goed geïmplementeerd is.
vind een topic! and je krijgt een koekje
http://www.google.nl/#hl=...66e60ff6&biw=1303&bih=602
Vijfde en zesde hit. Zelfde principe. Zelfde zoekopdracht als dat je topictitel is.
Vijfde en zesde hit. Zelfde principe. Zelfde zoekopdracht als dat je topictitel is.
Ah! nice! Ik googlede in het engels..
waarom weet ik niet xD
Pagina: 1