Windows Vista DVD kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Hallo allen,

Ik had een originele Vista dvd. Onlangs ben ik verhuisd en ben ik deze dvd kwijt geraakt.
Nu ben ik voornemens om mijn desktop incl. Vista te verkopen.
Gisteren wilde ik een schone installatie doen toen ik erachter kwam dat de dvd kwijt was.

Snel Vista 32 bit Home Premium gedownload (die versie had/heb ik).
Deze .iso gebrand op een dvd. Tijdens het installeren werd me niet om de key gevraagd.
Bij mijn weten doe ik niet illegaals aangezien ik de originele key heb.

Waar moet ik nu de key invoeren? Want ik wil dat de koper hier geen gezeur mee krijgt.

Alvast bedankt! Via Google kon ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

1 ste hit google ?

Windows Vista activeren
U hebt een internetverbinding nodig om Windows Vista online te activeren Als u Windows Vista telefonisch wilt activeren, wordt u verbonden met het geautomatiseerde telefoonsysteem.

Ga als volgt te werk om Windows Vista te activeren: 1.Klik op Start

en klik op Computer.
2. Klik op Systeemeigenschappen op de werkbalk en klik bij Windows activeren op Klik hier als u Windows nu wilt activeren.

Als u naar een beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
3.Selecteer de gewenste activeringsmethode voor Windows Vista en volg de aanwijzingen op het scherm.
Opmerking Als u de methode voor automatische activering kiest tijdens het configureren van de computer, wordt drie dagen na de eerste aanmelding automatisch geprobeerd uw exemplaar van Windows Vista te activeren.
Naar boven

Controleren of Windows Vista is geactiveerd
Ga als volgt te werk om te controleren of uw exemplaar van Windows Vista is geactiveerd: 1.Klik op Start

en klik op Computer.
2.Klik op Systeemeigenschappen op de werkbalk. U kunt nu bij Windows activeren onderaan het veld Systeemeigenschappen zien wat de activeringsstatus is.
Opmerking Het kan enkele seconden duren voor Windows Vista de activeringsstatus van uw computer ophaalt.

Ga naar de volgende Microsoft-website voor een lijst met veelgestelde vragen over de activering van Windows Vista:
http://windowshelp.micros...05e74aeb48b51043.mspx#EXB

Naar boven

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Thanks! Daar kan het inderdaad.
Topic kan dicht.