Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail account gehacked

Pagina: 1
Acties:

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:05
Hallo allemaal,

Gistermiddag zag ik rond 1700 uur dat mijn hotmail app vroeg om mijn nieuwe wachtwoord?!?! Ik kreeg het al een beetje benauwd omdat ik op de pc bij mijn vader ook niet meer in mijn account kon inloggen.
Aangezien ik een feest, heb ik daar niets meer mee gedaan tot vanmorgen. Ik zette mijn eigen pc aan en wilde msn starten. Helaas niet mogelijk aangezien mijn password incorrect was.
Uiteindelijk ongeveer alle opties geprobeerd om mijn account weer in te loggen. Dit lukte maar toen zag ik dus allemaal password change mailtjes van oa Origin en Steam. (steam gaf ook al foutmelding dat password was gewijzigd)
Inmiddels weer toegang tot de meeste dingen zoals Origin en Steam maar ik zie dat die klootzak al mijn vrienden heeft verwijdert in Steam. gvd!!! Inmiddels wel een report gemaakt bij steam met de vraag of ze dit ongedaan kunnen maken.

Ik heb bij ongeveer alle online sites mijn password aangepast naar compleet nieuwe passworden. Telkens een andere. Ben nog aan het twijfelen om een nieuw mail adress te creeren en daar alles aan te koppelen.
Maar ik had in mijn inbox een digitaal vliegticket ontvangen voor een vakantie in Mei.
Ik neem aan dat die klootzak daar niets aan heeft aangezien dit op mijn naam staat. Toch?

Moest ff mijn frustratie hier uiten. Ik snap ook niet hoe die klootzak mijn password heeft ontfutseld. In al die 15 jaar is mijn hotmail account nooit gehacked. Enige dat ik nu sinds kort gebruik is de Android app: Hotmail.
Ik begin te twijfelen of dat misschien hier iets mee is.

Andere mensen ook hier ervaringen mee met dit soort ellende?

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 08:49
Wellicht heeft iemand gewoon het antwoord op je geheime vraag geraden bij Hotmail? Dat zou verklaren waarom 'ie Steam e.d. via de 'wachtwoord wijzigen'-optie moest aanpassen ipv direct inloggen en vanuit daar het wachtwoord direct wijzigen (of die wachtwoorden waren al anders, dat kan natuurlijk ook).

Die Android Hotmail-app is neem ik aan een officieele uitgave van Microsoft? Dat zou het probleem dan niet mogen zijn...

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
mijn steam is ook een keer gehacked en toen dacht ik dat ik ook al mijn vrienden kwijt was
maar de pools hacker had ze allemaal geblokkeerd; dus toen kon ik ze makkelijk weer allemaal toevoegen nadat ik het blokken ongedaan heb gemaakt (kan alleen via de website en dan bij friends)

[ Voor 9% gewijzigd door TI_Observer op 12-02-2012 12:14 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• wouzer1977
FlorisD schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:01:
Wellicht heeft iemand gewoon het antwoord op je geheime vraag geraden bij Hotmail? Dat zou verklaren waarom 'ie Steam e.d. via de 'wachtwoord wijzigen'-optie moest aanpassen ipv direct inloggen en vanuit daar het wachtwoord direct wijzigen (of die wachtwoorden waren al anders, dat kan natuurlijk ook).

Die Android Hotmail-app is neem ik aan een officieele uitgave van Microsoft? Dat zou het probleem dan niet mogen zijn...
Die geheime vraag setting kan ik nergens terug vinden bij hotmail. Is die er nog wel?

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
inloggen via hotmail.com >> opties >> meer opties >> accountgegevens >> beveiligingsgegevens beheren >> Beveiliginsvraag wijzigen

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• wouzer1977
navlim schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:57:
inloggen via hotmail.com >> opties >> meer opties >> accountgegevens >> beveiligingsgegevens beheren >> Beveiliginsvraag wijzigen
Gevonden. Alleen is mijn emailadres waar ik alles moet bevestigen niet goed. Zucht. Krijg die weer niet aangepast. F@$% Inmiddels teveel opties in beveiliging aangepast dat ik nu de melding krijg dat ik de komende 7 dagen niets kan aanpassen.
Pagina: 1