Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 21:19
Ik ben al enkele maanden opzoek naar een push-service voor de Facebook chat. Mijn bedoeling is dat ik altijd bereikbaar ben op de Facebook chat via mijn smartphone. De applicatie die ik zoek is te vergelijken met Whatsapp, maar dan voor Facebook.

Na wat research heb ik fMobi en Fascinate geprobeerd. Die applicaties zorgen nog altijd voor extra battery drains, zelf als ik niet chat. Als ik naast de luidsprekers zit, hoor ik voordurend gekraak in de boxen van hoe de smartphone verbinding maakt met de server.

Weet iemand een applicatie(s) waar ik dit probleem niet meer heb?

Ik maak gebruik van de Nokia E7.

Verwijderd

[ verwijderd door gebruiker ]

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 08:01 ]

• edmunt
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:23:
Het gene dat jij zoekt is helaas niet beschikbaar voor Symbian. Facebook Messenger, dat wel beschikbaar is op iOS en Android voldoet precies aan jouw eisen: https://www.facebook.com/mobile/messenger

Er zijn een aantal lelijke chat programma's die op de achtergrond (actief) blijven draaien, maar qua interface en batterij gebruik niet echt "je van het" zijn. Helaas, hebben we als Symbian gebruikers pech, of er moet zich onder ons iemand bevinden die de tijd en energie heeft om een dergelijke app te ontwikkelen..
Welke lelijke programma's zijn dat? Misschien kan ik eens proberen.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11
Heb recent nog in de Market van Nokia een programma gezien, heette Chat For Facebook PRO. Deze geeft geluid- en trilsignaal bij nieuwe chat.

[ Voor 32% gewijzigd door ShitHappens op 12-02-2012 18:35 ]

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Chat For Facebook PRO - http://store.ovi.com/cont...tArea=applications&pos=10

En zelf gebruik ik Nimbuzz, dan kun je alles in 1 doen :)

[ Voor 22% gewijzigd door iNFiNiTY- op 12-02-2012 18:40 ]

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 19:28
nimbuzz werkt goed hiervoor.

• edmunt
iNFiNiTY- schreef op zondag 12 februari 2012 @ 18:37:
Chat For Facebook PRO - http://store.ovi.com/cont...tArea=applications&pos=10

En zelf gebruik ik Nimbuzz, dan kun je alles in 1 doen :)
Eens proberen. Laten jullie Nimbuzz en Facebook chat pro altijd in de achtergrond draaien?

Verwijderd

Nimbuzz dient dan helaas altijd op de achtergrond te draaien. Het werkt overigens prima. En de batterij gaat nog steeds zo'n 15 uur mee.

• edmunt
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:02:
Nimbuzz dient dan helaas altijd op de achtergrond te draaien. Het werkt overigens prima. En de batterij gaat nog steeds zo'n 15 uur mee.
Hoe voeg je Facebook toe op Nimbuzz?

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik gebruik Trillian voor: facebook messaging, skype, msn, google talk en irc (dacht dat er ook een app voor is, geen ervaring mee)

[ Voor 26% gewijzigd door JJ Le Funk op 12-02-2012 21:56 ]

d:)b :henk d:)b

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

edmunt schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:58:
[...]

Eens proberen. Laten jullie Nimbuzz en Facebook chat pro altijd in de achtergrond draaien?
Ja Nimbuzz draait prima op de achtergrond, je hebt er weinig last van en en alles wordt direct gepusht (net als je een normaal bericht zou ontvangen) het is overzichtelijk en zeer uitgebreid (ik gebruik het voor: Twitter. FB, MSN, AIM & Hyves)

• edmunt
Oke, even een basic question. Is het normaal dat er voordurent of om de 20 sec. contact wordt gezocht bij push services.

• edmunt
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:23:
Het gene dat jij zoekt is helaas niet beschikbaar voor Symbian. Facebook Messenger, dat wel beschikbaar is op iOS en Android voldoet precies aan jouw eisen: https://www.facebook.com/mobile/messenger

Er zijn een aantal lelijke chat programma's die op de achtergrond (actief) blijven draaien, maar qua interface en batterij gebruik niet echt "je van het" zijn. Helaas, hebben we als Symbian gebruikers pech, of er moet zich onder ons iemand bevinden die de tijd en energie heeft om een dergelijke app te ontwikkelen..
Dat is precies het programma dat ik bedoelde. :P
Pagina: 1