iptv almere buiten geen wba maar wgdo... HELP!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshepard
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-01-2023
beste allen

ik word stilletjes er gek van dat het niet duidelijk is uit welk netwerk er nu iptv te krijgen is voor mij in almere buiten. (over glas)

het lijkt erop dat op mijn postcode er geen xms is dus geen reggefiber dus geen wgdo normale iptv steams zonder de encoding van kpn naar 8mbit.. te krijgen is. lees ik zou graag de normale streams van 12mbit+ zien op mijn tv !!!

voor zover ik kan zien leveren alle andere zoals xs4all, lijbrandt, vodaphone, kickxl etc allemaal iptv streams uit het wba netwerk!!! dat is toch raar als of kpn monopolie heeft op mijn postcode en een paar straten verder op niet..

kan iemand iets van duidelijkheid hierover geven?

ps: momenteel een lijbrandt gebruiker en via lijbrandt bevestigd gekregen dat ik inderdaad in het wba gebied zit en via kickxl ook

alvast bedankt

Soulshepard
:P

[ Voor 0% gewijzigd door Soulshepard op 12-02-2012 06:07 . Reden: spellfauten ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Tja, ik vraag me ook af hoe ze dat verdelen. Maar niks aan te doen uiteindelijk, ik zit hier in de Poort ook met smak te wachten totdat ze uberhaubt het glas opleveren, heb me nog niet echt in verdiept wat er komt. Ik hoop inderdaad ook wgdo ivm betere kwaliteit en meer keuze in providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
KPN is wat dat betreft slechts een tv-aanbieder waarbij xs4all en consorten hun tv-product inkopen. Als iedereen bij KPN afneemt, dan heb je inderdaad weinig keus.

PSN: djmurcielago