Toon posts:

Samsung Galaxy Nexus of Galaxy S III

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn abonnement loopt binnenkort af en het wordt tijd voor een nieuwe telefoon. Nu ben ik erg geïnteresseerd in de Samsung Galaxy Nexus maar weet niet of ik moet wachten tot de Galaxy S III uitkomt. Wat raden jullie aan? Denken jullie dat de S III beter zal zijn dan de Nexus?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:16
Er komt altijd wel weer iets mooiers en iets nieuwers aan. De S3 is voorlopig nog niet eens officieel aangekondigd, dat duurt nog wel even, en het zal maar moeten blijken hoe groot het verschil is.

Je zou wel serieus naar de S2 kunnen kijken, die is op sommige punten iets minder en op andere punten weer iets beter dan de Nexus, maar wel een stuk goedkoper.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-09 16:57
Het is maar net waar je zelf geïnteresseerd in bent. Wil je éven met een nieuw toestel omlopen, dan kan je wachten. De nieuwe toestellen blijven altijd komen. En de nexus is een goed toestel, daar zou je prima mee uit de benen kunnen denk ik. :)

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Omdat niemand je vraag kan beantwoorden gaat dit topic op slot. We verwachten dat je zelf wel in staat bent om dit soort beslissingen zelf te maken. Heb je nu een toestel nodig dan koop je hem nu, kun je nog wachten dan kun je ze vergelijken als de SII uit komt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.