Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Dat is inderdaad geen gek idee. Ik zie het echter niet op korte termijn gerealiseerd worden. Niet zozeer vanwege de benodigde rekenkracht, want volgens mij valt dat wel mee. Het is immers slechts een kwestie van het sorteren van een bepaalde selectie.
Het probleem zit hem meer in het goed ontwikkelen en vormgeven van deze feature. Het wordt in ieder geval in de groep gegooid, maar ik zie het niet op korte termijn verschijnen. Dus tot die tijd zal je zelf even handmatig moeten sorteren.
Het probleem zit hem meer in het goed ontwikkelen en vormgeven van deze feature. Het wordt in ieder geval in de groep gegooid, maar ik zie het niet op korte termijn verschijnen. Dus tot die tijd zal je zelf even handmatig moeten sorteren.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Ik denk dat in zo'n situatie 'de meest optimale oplossing' niet bestaat. De een zal de goedkoopste willen, de andere die met de beste prestaties.
Dat is mogelijk te ondervangen met een keuzemenu, maar dat zal waarschijnlijk wel weer extra werk zijn.
Dat is mogelijk te ondervangen met een keuzemenu, maar dat zal waarschijnlijk wel weer extra werk zijn.
ACM heeft hier al wel eens eerder wat over gezegd: ACM in "Feature request: alternatieven opgeven voor wenslijst"
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
We hebben het hier over PriceWatch, niet over PerformanceWatch. Iemand die een schijf zoekt met de beste prestaties zal hier ook specifiek naar op zoek gaan en 1 schijf selecteren. Tenslotte zal de best presterende schijf niet van dag tot dag verschillen, wat de goedkoopste schijf wel kan doen.CherandarGuard schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:49:
Ik denk dat in zo'n situatie 'de meest optimale oplossing' niet bestaat. De een zal de goedkoopste willen, de andere die met de beste prestaties.
Als capaciteit het enige criterium is, dan wil je dat gewoon voor de laagste prijs.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Ah, die was ik alweer helemaal vergeten. Nu moet ik zeggen dat ik dat idee wel een stuk gebruiksonvriendelijk dan het idee van de topicstarter. Dat kan namelijk gebaseerd worden op de filters die we al hebben.Dirk schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:21:
ACM heeft hier al wel eens eerder wat over gezegd: ACM in "Feature request: alternatieven opgeven voor wenslijst"
Wat mij betreft blijft het een aardig idee van de TS. We hebben er dan ook een ticket voor aangemaakt. Nu is het aan het dev-team om te bepalen wanneer hier tijd voor is. Met op korte termijn de hele site-overhaul op stapel, zal dit helaas niet 1,2,3 gebeuren.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Pagina: 1