-
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2016 15:13 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 2% gewijzigd door mr.paaJ op 15-02-2012 12:55 . Reden: 't is geen sony ]
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Het is niet zo dat de prestaties achteruit gaan, maar soms kan je tv het gewoon niet bijbenen. Door die functie(s) worden er namelijk beeldjes "verzonnen". Je krijgt daardoor dus meer frames dan er eigenlijk zijn. Op zich best leuk (als je er van houdt) maar vooral bij snelle beelden is dat véél moeilijker en lukt het vaak niet. Maar dat valt des te meer op, omdat het bij normaal beeld wel lukt en dat dus veel vloeiender lijkt.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:41:
Ik heb een Philips 42PFL4606 LCD TV met uitgebreide Pixel Plus HD opties zoals 100 Hz aan/uit, Perfect Motion achtige dingen, ruisonderukking. MPEG artifact vermindering etc en meer van die beeldverbeterende dingen.
Ik zie daadwerkelijk een mooier beeld als ik alles op max zet maar heb het idee dat dit ten koste gaat van de soepelheid v/h beeld. Sommige stukken gaan supervloeiend en zijn levensachtig, bij sommige scenes ervaar ik als het ware minder FPS.
Kan het kloppen dat de prestaties achteruit gaan wanneer veel opties op max aan staan? Vergelijkbaar met videokaarten waarin je alles op max AA e.d. zet?
Ik speel 1080P MKV files vanaf een Eminent HD7280 mediaplayer af via HDMI.
http://www.philips.nl/c/t.../prd/nl/?t=specifications
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq