Dell (tijdelijk) niet leverbaar, procedure?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Heeft iemand ooit meegemaakt dat bij Dell een bepaald onderdeel (tijdelijk of permanent) niet leverbaar was, en dat je daardoor langer moest wachten of een ander onderdeel kiezen?

En zo ja, hoe zagen dan de mailtjes eruit die je gekregen hebt toen van Dell hierover? Of werd er juist gebeld, of wat?

(Context: Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we even geduld moeten hebben. Of er gebeld wordt of gemaild ligt misschien ook aan de omvang van hoeveel keer een artikel besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Waar het mij in dit topic om gaat is om erachter te komen of bekend is wat de "normale procedure" is, en dus of die gewoon gevolgd wordt. Het is natuurlijk goed mogelijk dat niemand dit soort mails in het archief heeft zitten, maar als dat wel zo zou zijn en die ziet er heel anders uit dan dat ze nu hebben uitgestuurd (bijvoorbeeld wel netjes een logo/huisstijl, om maar eens wat te noemen), dan zou dat heel interessant zijn. En dat zou interessant zijn verder volledig ongeacht wat er gebeurt in het geval van de XPS17 -- zelfs al worden die nog volgende week allemaal verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste keer dat er zoiets gebeurde kreeg iedereen een dergelijke mail, wie niet reageerde kreeg alsnog de laptop, maar dan met betere specificaties.

Maar dat lijkt me niet heel relevant op dit moment.