Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119544

Topicstarter
Hoi,
Onlangs een Q.MEDIA tv gekocht voor de slaapkamer. Deze wil ik aan de muur bevestigen. Maar dan moet de voet van de tv er wel af. Daar staat echter niets over in de handleiding. De voet zit er strak op gevestigd. Op het eerste gezicht lijkt de voet met twee schroeven vast te zitten, maar als ik deze los draai zit er geen beweging in de voet.
Heeft iemand hier ervaring mee, of tips hoe deze voet op een normale manier te verwijderen zonder de tv te slopen? Het info mailadres van Q.media werkt niet, dus daar vragen heeft nog geen zin gehad.

Zie deze foto's om een idee te geven hoe de voet is bevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/sandorv/vanalles/large/IMAG0225_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/sandorv/vanalles/large/IMAG0227_1.jpg

Dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 19:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo`n voet zit meestal vastgeklikt door twee plastic pennetjes aan het uiteinde. Je zult dus een beetje van links naar rechts moeten wiebelen om zo`n voet los te krijgen.

Als dat niet werkt, kun je uit nood de gehele backplate losmaken, vervolgens vanuit de binnenkant de voet losklikken en vervolgens de backplate weer vastschroeven. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor je reply, maar helaas, geen plastic pinnetjes die met wat wiebelen los komen. Dus me toch maar gewaagd aan het geheel losschroeven van de tv....
Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/sandorv/vanalles/large/IMAG0229.jpg

En wat bleek: de voet zat stevig vast met nog twee schroeven, die je er zonder het uit elkaar halen van de hele tv niet uit had kunnen krijgen..... :?

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/sandorv/vanalles/large/IMAG0228.jpg

Lekker onhandig dus van Q-media .... zonder die twee schroeven had de tv namelijk nog goedkoper kunnen zijn EN klantvriendelijker ;)

Maar nu hangt de tv toch nog mooi aan de muur, zonder steun die onder het scherm bungelt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-06 17:00

painkill

Pain(k)(ill)

Ik had nog nooit van QMedia gehoord, is dat een beetje een redelijk merk?
Of beperken ze zicht tot slaapkamer tv's?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik kwam op Q.media uit omdat deze een tv-dvd combi heeft waar ik voor de slaapkamer naar op zoek was. Toestel ziet er op zich best mooi uit en werk (behalve die voet dan) goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zijn inderdaad ook leuke toestellen voor op de slaapkamer; lekker compact, nodige functies aanwezig en in dit geval nog een dvd-speler geintegreerd.

Je vind dat soort merken vaak (paar keer per jaar een aanbieding) bij Blokker, Kijkshop, online postorder, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas, de tv heeft nu kuren. Hij blijft op stand-by staan en is dan niet meer aan te krijgen met de AB of met de powerknop bovenop.
Alles bij elkaar dus geen goede ervaring met dit toestel. Hoop dat ik wel aanspraak maak op de garantie, ondanks dat ik voor het verwijderen van de voet het toestel open heb moeten maken.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Voet terugplaatsen en aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Als ze zien aan de schroeven dat er aan geklooid is (schroevendraaier sporen) kun je je garantie meestal wel vergeten.
Helpt stroom er af niet?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 18:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

Binnen een half jaar mag de winkel aantonen dat jij fout hebt gehandeld, dus het open schroeven alleen vind ik een slecht argument.

Speed limits are like herpes.

Pagina: 1