Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TImelapse video met mencoder

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hi Tweakers,

Ik heb een mega vaag probleem. Ik heb een mencoder commando :

code:
1
C:\Mplayer\mencoder.exe mf://"C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\webcamXP 5\WWWRoot\Gallery\*.jpg" -mf fps=15:type=jpeg -noskip -of lavf -lavfopts format=mov -ovc lavc -lavcopts vglobal=1:coder=0:vcodec=libx264:vbitrate=256 -vf eq2=1.2:0.9:0.0:1.0,scale=480:-2 -o "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\webcamXP 5\WWWRoot\Gallery\timelapse.mov"

Deze werkt prima als ik deze handmatig uitvoer in CMD. Maar, als ik van dit commando een .bat file maak en die run werkt het mencoder commando niet meer. Hij roept mencoder aan, gaat prima een .mov file staan bakken, maar die is vervolgens maar 256kb en niet te openen....

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik zit al uren te googlen :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-11 15:39
Welke uitvoer krijg je als je de batch file uitvoert? (voeg een "pause" toe na de regel).

...

• DennusB
  • Niet online
IceM schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:54:
Welke uitvoer krijg je als je de batch file uitvoert? (voeg een "pause" toe na de regel).
Hetzelfde als wanneer ik hem handmatig via CMD uitvoer. Het verschil is alleen dat als ik hem via de batch maak de files corrupt zijn, en handmatig niet

• IceM
DennusB schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:13:
[...]

Hetzelfde als wanneer ik hem handmatig via CMD uitvoer. Het verschil is alleen dat als ik hem via de batch maak de files corrupt zijn, en handmatig niet
En als je hem uitvoert als admin? (rechts op de batch klikken, Run as administrator).

...

• DennusB
  • Niet online
IceM schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:08:
[...]

En als je hem uitvoert als admin? (rechts op de batch klikken, Run as administrator).
Dat deed ik al, geen verschil :(

• IceM
Mencoder heeft ook een verbose output optie (-v). Gebruik die eens. Ik verwacht dat hij iets niet kan vinden of ergens niet bij kan maar zonder output is dat lastig te zien.

...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 18:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Batch files? Daar weten ze in Windows Clients een stuk meer dan (en dat had je dan weer in Waar hoort mijn topic? kunnen lezen). Ik ga je topic echter neit verplaatsen maar sluiten omdat je eigenlijk niet verder komt dan "hij doet het niet en ik weet niet waarom na uren googlen". Als je een nieuw topic wil openen dan kan dat maar doe dat dan op de juiste plek en let op de Het algemeen beleid #quickstart zodat je weet welke informatie er eigenlijk in een topicstart moet staan.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.