• Progeny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
Beste men en vrouwvolk,

Ik heb een Maximus 4 Gene Z die het perfect doet maar ik krijg alleen de Asus Suite 2 niet geinstalleerd. Ik heb de versie van cd en de 2 downloadbare versies geprobeerd maar het enige wat gebeurt is enkele popups en dan stop het. Het is een vaker voorkomend probleem schijnbaar maar tegelijkertijd zijn er een hoop mensen die em zonder probleem geinstalleerd krijgen.

Weet iemand hoe ik mijn probleem oplos?

Mvg,

Progmeister

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Wat meer informatie alsjeblieft. Welke versie van Windows gebruik je? Heb je ook problemen met andere software? Heb je al geprobeerd het zaakje als administrator uit te voeren? Etc.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• Progeny
Windows 7 Home Premium 64 bit, geen problemen met andere software. Als admin geprobeerd te installeren en dat mocht niet baten. ):

Verwijderd

er is een patch voor te krijgen op de asus site tenminste wel voor andere borden je zou ff moeten kijken daar want het is een veel voorkomend probleem

• Progeny
Ik heb alleen een patch kunnen vinden voor een P67 bord en die mocht helaas niet baten.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37

job

Asus suite is een draak van een programma. Ik heb er ooit uren aan besteed om te installeren, maar heb het nooit werkend gekregen (ja, ik weet dat ze een patch hebben). Overklokken doe dus ik dus maar ouderwets via de bios, en de temperatuur lees ik wel uit via hwmonitor.

[ Voor 8% gewijzigd door job op 11-02-2012 17:56 ]

Pagina: 1