Ik gebruik mijn blog om mijn verzameling videokaarten te tonen. En als ik een nieuwe kaart heb gekocht dan voeg ik een extra tabel toe in de post met info over de kaart. Echter, niemand zal al mijn blogposts 1x in de zoveel tijd bekijken. Dus als ik een update uitvoer, lijkt het mij handig om mensen daarvan op de hoogte te stellen (op mijn eigen blog uiteraard). Maar om iedere keer de datum van de post aan te passen zodat ie weer bovenaan staat op de Tweakblogs index en de tracker op de fp lijkt me niet wenselijk. Ook iedere keer een post aanmaken om mensen op de hoogte te stellen van updates is niet geweldig (imho een vervuiling van de lijsten).
Dus ik zat te denken aan een tracker op je eigen blog. In de weblog admin zou je dan een extra pagina krijgen ('Update toevoegen', ofzo) waar je 1 zin kan typen, uiteraard wel met UBB support zodat je links kunt plaatsen naar de post die geupdate is. De tracker zou dan misschien boven 'Recente posts' in de sidebar kunnen staan.
Als ik mezelf niet duidelijk genoeg heb gemaakt kan ik wel ff wat plaatjes inelkaar zetten.
Edit; zo'n update hoeft natuurlijk niet per se over een blogpost te gaan. Het kan ook over bijv. een verandering in de css die je hebt aangebracht gaan. Eventueel zou je het kunnen gebruiken als een twitter-achtig geval.
Secundair vraagje;
Als ik een blogpost maak dan krijg ik daar uiteraard karma voor. Worden het toegekende karma ook aangepast (verhoogd) als ik de blogpost uitbreid?
Dus ik zat te denken aan een tracker op je eigen blog. In de weblog admin zou je dan een extra pagina krijgen ('Update toevoegen', ofzo) waar je 1 zin kan typen, uiteraard wel met UBB support zodat je links kunt plaatsen naar de post die geupdate is. De tracker zou dan misschien boven 'Recente posts' in de sidebar kunnen staan.
Als ik mezelf niet duidelijk genoeg heb gemaakt kan ik wel ff wat plaatjes inelkaar zetten.
Edit; zo'n update hoeft natuurlijk niet per se over een blogpost te gaan. Het kan ook over bijv. een verandering in de css die je hebt aangebracht gaan. Eventueel zou je het kunnen gebruiken als een twitter-achtig geval.
Secundair vraagje;
Als ik een blogpost maak dan krijg ik daar uiteraard karma voor. Worden het toegekende karma ook aangepast (verhoogd) als ik de blogpost uitbreid?
[ Voor 8% gewijzigd door NitroX infinity op 11-02-2012 14:50 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry