Klik-Aan Klik-Uit en SUN-500 ervaring zonnescherm aansturing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 19:45
Nu ik al een aantal lampen in huis schakel met de Klik-Aan Klik-Uit (KAKU) via een Arduino project wil ik graag een uitbreiding op het geheel met de aankoop van een SUN-500. Deze is te gebruiken voor het openen van elektrische zonwering, rolluiken of screens op afstand. (Alleen te combineren met zenders die een codeschijfje hebben.(info KAKU)

Maar ik zit met de volgende vraag, als je via een afstandsbediening de SUN-500 schakelt van Uit naar Aan gaat dan bijvoorbeeld het zonnescherm in zijn geheel uit. Kan ik door nog een Aan command te sturen het scherm halverwege laten stoppen. Dit kan ik ik nu wel wel met de bekende Up-Down fysieke schakelaar die op de muur zit voor de aansturing van het zonnescherm.

Heeft er iemand ervaring met de SUN-500, ik weet wel dat het mogelijk is met zijn duurdere/nieuwere broertje de ASUN-650

[ Voor 5% gewijzigd door proza op 11-02-2012 14:04 ]

If you see me collapse, pause my Garmin!πŸšΆπŸƒ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 14:13

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Ik heb een SUN 500 voor de gordijnen en ja je kunt tussentijds stoppen door de zelfde knop nog eens in te drukken.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

cosmoOo schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:58:
Ik heb een SUN 500 voor de gordijnen en ja je kunt tussentijds stoppen door de zelfde knop nog eens in te drukken.
inderdaad... gewoon zelfde knop nogmaals indrukken.
Heb ook een SUN-500, werkt prima.
(KAKU is alleen niet veilig, want iemand in de buurt hoeft alleen maar met een zender de kanalen af te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel)

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 19:45
Dat wordt met de NewKAKU's wat lastiger want die sturen wat andere codes dan de bekende A1, A2 ..A16. Maar zien er bijvoorbeeld als volgt uit: 0x86ECC1

If you see me collapse, pause my Garmin!πŸšΆπŸƒ