Trackmania United via stream gekocht nu standalone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 19:20
Goedemorgen,

Ik heb laatst Trackmania United via Steam gekocht maar is het ook mogelijk om dit zonder Steam te spelen? Dus dat ik echt alleen het spel Trackmania dmv een standalone installer installeer?

Zo ja is er dan zo'n installer? Ik heb gezocht met Google maar kom steeds uit op de gratis versie en die heeft natuurlijk niet alle onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:26

Satom

Verzamel ervaringen

Ik weet niet precies of dit een optie is, maar volgens mij kun je een steam_appid.txt in de Trackmania map zetten, in dat tekstbestand zet je dan het spel id, deze is te vinden door rechtermuisknop op de snelkoppeling -> Eigenschappen -> URL, in het geval van Skyrim krijg je dit: steam://rungameid/72850, kopieer dan het nummer in de steam_appid.txt, in mijn geval dit: 72850.

Volgens mij moet je nu het spel zonder Steam kunnen starten.. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:06
Opstarten via ...\Steam\SteamApps\common\trackmania united\TmForeverLauncher.exe zou moeten werken (hier iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
Vliegtuig02 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:05:
Ik weet niet precies of dit een optie is, maar volgens mij kun je een steam_appid.txt in de Trackmania map zetten, in dat tekstbestand zet je dan het spel id, deze is te vinden door rechtermuisknop op de snelkoppeling -> Eigenschappen -> URL, in het geval van Skyrim krijg je dit: steam://rungameid/72850, kopieer dan het nummer in de steam_appid.txt, in mijn geval dit: 72850.

Volgens mij moet je nu het spel zonder Steam kunnen starten.. Succes!
Pascal schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:10:
Opstarten via ...\Steam\SteamApps\common\trackmania united\TmForeverLauncher.exe zou moeten werken (hier iig)
Met beide start steam toch weer op. :/

Edit
Ik heb uiteindelijk maar even via een torrent het spel binnen getrokken en blijkbaar zit de cd key aan mijn Trackmania account want zonder iets te hoeven invoeren zag hij dat ik de volledige versie heb.

Dus nu kan ik mooi Steam weer van de pc gooien :)

[ Voor 69% gewijzigd door DeEindbaas op 13-02-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarom wordt je blij als je steam van je PC kan gooien?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
Postius schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:52:
Waarom wordt je blij als je steam van je PC kan gooien?
Ik gebruik Steam verder niet en wil alleen Trackmania spelen. Ik speel ook geen andere spellen dus ik vind Steam dan een beetje overbodig.

Dit was alleen de enige aanbieder waar je het spel online meteen kon kopen met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
Dreamwire schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:12:
[...]
Dit was alleen de enige aanbieder waar je het spel online meteen kon kopen met ideal.
offtopic:
Psst: http://shop.ubi.com/store...ductID.219492200/sac.true
Kun je gewoon betalen met iDeal (online bankieren) en direct downloaden ;)

[ Voor 40% gewijzigd door EDIT op 15-02-2012 16:02 ]

Pagina: 1