Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,
Vraagje, ik heb een kleine VPN op mijn Samsung Galaxy 2S opgezet.
Hiermee heb ik dus een Amerikaans IP adres, en kan ik als echte Amerikaan het web op...dacht ik.
Verbining loopt als volgt. Open Wifi verbinding---> VPN op de telefoon.
Verbinding gecheckt, werkt, en heeft een US IP adres. Ook de website Pandora.com geeft niet de gebruikeli foutmelding dat ik buiten de VS zit en daarom niet gaat werken blblabla.

Welnu, in de android market heb ik de pandora app niet kunnen vinden.
Via de website van pandora wordt ik naar de Android web market gestuurd, maar daat wilt hij niet installeren omdat ik uit NL zou komen.
Op 1 of andere manier weet de market dus dat ik toch in NL zit. (wellicht omdat de aanmelding in NL gedaan is???)
Ook via de OR scanner geprobeerd, maar helaas.
Iemand een idee hoe dit op te lossen en ik vannacht lekker Pandora radio op mijn werk kan luisteren?

• Nahata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 10:35
Probeer is met Market-enabler het land te faken, hoogstwaarschijnlijk kan je dan we de app uit de market downloaden. Gewoon [US] Verzion selecteren denk ik, het is alweer een tijdje geleden voor mij. Maar zo heb ik wel is gekeken naar apps uit andere landen.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Yes! dit werkte, thanks!

Dus voor een ieder die pandora.com wilt gebruiken in Nederland/Belgie/bij je schoon mama (Pandora is Veel beter dan Spotefy)

1)VPN op je phone opzetten met een server/ ip in de VS.
2)Daarna pas het programmatje gebruiken om de app van Pandora te installeren.
3)Daarna genieten maar!

4)Truckje werkt ook voor HBO enzo

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt helemaal