Mijn computer liep de laatste tijd na het opstarten geregeld vast (begint met een blauw cirkeltje (zandlopertje) bij de taakbalk, het bureaublad, tot uiteindelijk niets meer reageert). Vaak blijft de muis, en soms zelfs de audio wel doorlopen, er reageert alleen geen enkel programma of windows onderdeel meer.
Nu heb ik woensdag mijn computer geformatteerd en Windows opnieuw geinstalleerd, maar nadat ik 'm vandaag voor het eerst opnieuw opstartte na een lading updates liep alles vrijwel gelijk weer vast, en ik kan er maar niet vanaf komen..
Ik heb al:
- Chkdsk gedraaid (geen probleem gevonden)
- Virus/antimalware scanners gedraaid (geen probleem gevonden)
- Harde schijf getest met Seatools (geen probleem)
- Veilige modus geprobeerd (Windows draait prima)
Ik ben een beetje kwijt waar ik het nu nog kan zoeken, zeker aangezien er 2 dagen na een verse installatie toch niet heel erg veel mis kan zijn gegaan.. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen of hoe ik zelf nog meer diagnostisch onderzoek kan verrichten?
Ik heb een Asus N73jg met 64bits Windows.
Nu heb ik woensdag mijn computer geformatteerd en Windows opnieuw geinstalleerd, maar nadat ik 'm vandaag voor het eerst opnieuw opstartte na een lading updates liep alles vrijwel gelijk weer vast, en ik kan er maar niet vanaf komen..
Ik heb al:
- Chkdsk gedraaid (geen probleem gevonden)
- Virus/antimalware scanners gedraaid (geen probleem gevonden)
- Harde schijf getest met Seatools (geen probleem)
- Veilige modus geprobeerd (Windows draait prima)
Ik ben een beetje kwijt waar ik het nu nog kan zoeken, zeker aangezien er 2 dagen na een verse installatie toch niet heel erg veel mis kan zijn gegaan.. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen of hoe ik zelf nog meer diagnostisch onderzoek kan verrichten?
Ik heb een Asus N73jg met 64bits Windows.