Kan niet bellen/sms-en/gebeld worden met vodafone 10-02

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 22:13
Beste,

Ik heb vandaag last van het feit dat ik niet bereikbaar ben; mensen krijgen direct voicemail. Tevens ontvang ik geen smsjes/kan ik er geen versturen.

Dit is voor het eerst. Het omwisselen van gsm, rebooten etc heeft geen effect.

Ik heb vodafone en zit in hartje eindhoven. Er zijn geen gemelde storingen. Wel geeft de ene gsm aan dat er geen netwerk is (wat wel vreemd is in het centrum van de stad) en de andere geeft wel netwerk maar geeft een fout bij verbinding bij pogen tot bellen/smsen.

Iemand enig idee wat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58
Je toestel krijg je sim-kaart niet aangemeld op het netwerk.
Bellen met de klantenservice dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
jeroen3 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:31:
Je toestel krijg je sim-kaart niet aangemeld op het netwerk.
Bellen met de klantenservice dus ;)
Zoiets stond ookal in mijn dd. Helaas is die klantenservice dicht :p/kan ik niet bellen!

Zonet krijg ik ineens 4 smsjes van gemiste oproepen. Terugbellen/internetten is echter nog altijd onmogelijk. Netalsof ik even 10 seconden wel op het netwerk mag.

[ Voor 24% gewijzigd door Pandemic op 10-02-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Nou even een update;

Ik ben gisteren (zaterdag 11-2) naar de vodafone winkel geweest alwaar ze mijn sim kaart hebben omgewisseld en me opnieuw hebben aangemeld.

Dit leek te werken tot vandaag; wederom kan ik niet sms/bellen en vice versa. Dit probleem speelt ook als ik mijn sim-kaart in een oude nokia van me stop alleen geeft die wel aan signaal te hebben, al lukt bellen nog altijd niet.

Mezelf opnieuw aanmelden door air-plone modus aan/uit te zetten resulteert soms in signaal voor een 5 minuten waarna het alsnog wegvalt.

Iemand enig idee? (huidig toestel is een hd2 met android, back-up toestel een nokia n95)

[ Voor 20% gewijzigd door Pandemic op 12-02-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt een lokaal probleem. Ik heb ook vodafone en sinds 10-02 geen bereik meer in het centrum van Eindhoven. Zodra ik daarbuiten kom werkt alles weer. Toestel (Iphone) geeft wel vol bereik aan.