Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc loopt steeds vast..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb steeds vastlopers..

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, hij loopt meestal op bf3 vast, en soms op t bureablad, en zoiezo als ik youtube open..

Mijn setup:

16 gb 1600 mhz ram
500 gb harde schijf
3.20 intel core i7 3970k socket 2011
Asus Repuublic of gamers xtreme socket 2011 mobo
Amd sapphire Radeon hd 7970 videokaart..

Iemand enig idee?

Gister heb ik de hele dag gespeeld zonder problemen en nu loopt hij weer steeds vast.. misschien een bios instelling?

Gr

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het is wel erg sober wat je schrijft en ik bijvoorbeeld al mis welke voeding je erin hebt zitten, plus de omschrijving van de onderdelen in je pc is veel te sober. Welk type moederboard, welk merk geheugen, welk type Saphire HD7970 kaart etc.

Verder word er ook van je verwacht dat je eerst eens Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door neemt en vervolgens hier schrijft wat je zelf al ondernomen hebt.

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:39
Ik zou eerst even nauwkeurig omschrijving wat voor hardware je hebt. Je processor ken ik niet en 16 gb geheugen is mij ook onbekend. Vastlopers bij een nieuw systeem hebben meestal twee mogelijke oorzaken: een verouderd BIOS of slecht werkend/compatible geheugen.