[PW] PC builder

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiscuitCookie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 21:24
Misschien zou het een leuk idee zijn om een pc builder optie te hebben, net zoals bij bijvoorbeeld alternate, waarbij je een lijst kunt maken van alle onderdelen die je in de computer wil hebben. Dit zou je dan ook info kunnen geven of de onderdelen wel compatibel zijn en of je nog onderdelen mist.
Uiteindelijk zou je dan uit een dropdownmenu een winkel kunnen kiezen of zou je voor iedere item een aparte winkel kunnen kiezen wat je dan de totale prijs geeft incl en excl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zich een leuk idee, maar we zijn natuurlijk wel Tweakers :) Op uitzonderingen na heeft iedereen vrij snel gezien wat compatible is, of gebruikt de BBG topics om eea te controleren, dus ik vraag me af of dit veel gebruikt zal worden. Bovendien zal het onderhoud hierop ook niet mals zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ooit, ooit willen we een systeem waarin je zoiets kan doen. En dan niet alleen computers en onderdelen, maar ook op het gebied van camera's bijvoorbeeld, welke batterij en welke kabels er compatible mee zijn etc. Maar zoals XeNeRgY terecht opmerkt, is het onderhoud niet bepaald mals. Allereerst moeten we beginnen met opbouwen en relaties te leggen en daar gaat e-norm veel werk in zitten. Werk waar we simpelweg geen tijd voor hebben, aangezien we natuurlijk wel de nieuwste producten in de PW willen blijven plaatsen, waar ook nog eens de nodige kwaliteit in moet zitten. Daarnaast moet er ook een systeem gebouwd worden en als wij nu aan het devteam gaan vragen om dit voor ons te klussen, nou ik denk dat wij ter plekke gelyncht, gevierendeeld, gestenigd, uit het raam gegooid en vervolgens uitgelachen worden. Niet perse in die volgorde :p

Tevens denk ik dat het ook niet echt nodig is, helemaal niet op deze site. Ook een terechte opmerking van XeNeRgY: dit is Tweakers.net, als je een systeem gaat/wilt bouwen, nemen we wel aan dat je weet wat je doet. Anders kan je altijd nog op het forum terecht voor al je vragen. Dus ja, wij zien dat in principe ook zitten, maar nee, het gaat niet snel gebeuren. Bedankt voor het meedenken though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiscuitCookie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 21:24
Het is voornamelijk luiheid achter het idee. Vooral met het gedeelte van de winkels en de prijzen die je er uit krijgt.

Maar bedankt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
BiscuitCookie schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:08:
Het is voornamelijk luiheid achter het idee.
Daar bestaat al een oplossing voor: http://tweakers.net/pricewatch/cat/713/desktops.html

:+

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?