GoT-CS server - *@&|{çà-Duitsers

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-11 14:58
Kunnen de got adminnetjes misschien aub wat mensen aanstellen die ze vertrouwen zodat het Nederlands of.or English wat beter kan worden onderhouden?
Net was't weeral 20 Duisters en 1 Belg.. en da's echt niet leuk als ze gvd geen verstaanbaar taaltje willen lullen!

Verwijderd

ja klopt die alleen duits-sprekenden zijn vreselijk irritant.. :r
de mensen met rcon zeggen ook regelmatig dat ze of nederlands of engels moeten praten..
ze luisteren echter niet.. |:(

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 19:00

Booster

Superuser

Ach, daar heb ik er al 5 mee laten kicken... ruimt lekker op.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
helemaal mee eens
die stome (sorry) Duitsers denken dat heel de wereld duits praat!:(:(:(

en als jij het niet doet (wil) doen ze of JIJ achterlijk bent

laat die gasten maar engels praten (engels spel)
of nederlands (nederlandse server)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 23 maart 2001 20:12 schreef basiep het volgende:
helemaal mee eens
die stome (sorry) Duitsers denken dat heel de wereld duits praat!:(:(:(

en als jij het niet doet (wil) doen ze of JIJ achterlijk bent

laat die gasten maar engels praten (engels spel)
of nederlands (nederlandse server)
Geloof het of niet maar ik heb een keer een duitser gezien die ECHT serieus nederlands probeerde te spreken.... hij bracht het er veeeeeel beter af dan persoontjes als Prins Claus en Bernard....

Verwijderd

ja ik haat ze ;)

vraag ik vriendelijk (;)) of engels of nederlands willen praten gaan ze een beetje lopen schelden :(

Verwijderd

hmmm er zijn al een stuk meer admin_admins (;)) gekomen...
meestal zijn die Duitsers best irri ja...maar om ze ervoor te kicken

toch vraag ik me af waarom dit hier wordt geplaatst....een e-mail naar Vuurvos of er naar vragen in het irc kanaal lijkt mij toch wat handiger...*maarja off-topic*

• witchdoc
Op vrijdag 23 maart 2001 21:04 schreef jDFens het volgende:
hmmm er zijn al een stuk meer admin_admins (;)) gekomen...
meestal zijn die Duitsers best irri ja...maar om ze ervoor te kicken

toch vraag ik me af waarom dit hier wordt geplaatst....een e-mail naar Vuurvos of er naar vragen in het irc kanaal lijkt mij toch wat handiger...*maarja off-topic*
checken hun hier dan nooit? email is zo irritant he.. moet'k speciaal vanalles voor opstarten en njaar 1 persoon luisterd men toch niet.. hier kunnen gelijk wat meer user zich uiten ook dus da's weer leuk voor hun ook :)

btw.. kicken is inderdaad erg goeie oplossing en niks overkill vind ik.
Ik herhaal MEERMAALS vriendelijk dat dutch or english de voertaal is.. is wijs hun vaak zelfs nog effe naar de policy .. als ze dan engels of nederlands beginnen praten (zo zijn er ook) prima dan, maar als hun dan opzettelijk door gaan lullen in't duits is dat ENORM irritanrt..
ik beken.. heb er zelfs al een spaar TK's voor gedaan

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Tsja... het zal wel aan mij liggen, maar waar maak je je druk over? Zorg ervoor dat je blijft leven, schiet die eikels dood, en de rest van de ronde hoor je ze niet meer... is het lekker rustig.

Nee, honnestly, wat stel je dan voor te doen?
"oh, die gast lijkt duits -> Ban?"
of moet ik volstrekt a-tolerant middles IPchains alle duitsers weren?

Onbegonnen zaak. (en die discussie is al eerder gevoerd.)

Tuurlijk kun je er over beginnen in dit channel, en afentoe ben ik ook nog ze mattaklap dat ik ook daadwerkelijk reageer, maar toch moet je wel in de gaten blijven houden dat GoT != GoT. Gamerz o Tweakers, heeft weinig met het forum te maken, en Spielerij is dus ook beslist geen 'Lieve Adjes' voor die CS servers, ookal menen sommigen dat dit de ideale plek is om hun gal te spuwen.

maargoed, dat wordt wel weer erg offtopic...
Ik heb nix tegen die duitsers, en ik maak vaag genoeg mee dat ze zich gedragen. En als ze zich arrogant gedragen of beginnen te schelden is het snel opgelost. Maar da's geheel onafhankelijk van het taaltje dat ze brabbelen... een hablas espagnol oid of een frog die begint te mauwen in zijn eigen taaltje en niet op kan houden wordt ook vanzelf geruimd.

iig vraag ik me af wat je uit deze post wil halen. Wat is je doel? systematische verbanning van alle duitsers? Ain't gonna happen.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• witchdoc
Op zaterdag 24 maart 2001 02:38 schreef Firefox het volgende:
Tsja... het zal wel aan mij liggen, maar waar maak je je druk over? Zorg ervoor dat je blijft leven, schiet die eikels dood, en de rest van de ronde hoor je ze niet meer... is het lekker rustig.
da's wel lastig want ik ben zo'n kneus die moeite heeft om 2 minuten in leven te blijven, laat staan 5.
Nee, honnestly, wat stel je dan voor te doen?
"oh, die gast lijkt duits -> Ban?"
of moet ik volstrekt a-tolerant middles IPchains alle duitsers weren?
zeker niet, maar ik denk toch dat er een aantal clans zijn die je vertrouwd (en anders heb je de logs nog). Geef die mensen dan rechten zodat ze mensen kunnen kicken en misschien zelfs bannen.. als een duitser dan opzettelijk hun hele levensverhaal gaat verkondingen in game dan kan je hun na waarschuwingen effe een schop geven.
Onbegonnen zaak. (en die discussie is al eerder gevoerd.)
tuurlijk kan het.. gewoon meer mensen op verschillender uren met wat rechten.. geef anders iedereen van GoT zelf al rechten en instructies om irritant 'anderssprekende' te weren.. zal al veel helpen denk'k
Tuurlijk kun je er over beginnen in dit channel, en afentoe ben ik ook nog ze mattaklap dat ik ook daadwerkelijk reageer, maar toch moet je wel in de gaten blijven houden dat GoT != GoT. Gamerz o Tweakers, heeft weinig met het forum te maken, en Spielerij is dus ook beslist geen 'Lieve Adjes' voor die CS servers, ookal menen sommigen dat dit de ideale plek is om hun gal te spuwen.
sja, we kunnen toch moeilijk jouw mailbox volstoppen met dergelijke dingen he.. denk dat een forum (als jullie het lezen) ietwat ideaal is.. kan je't nog negeren als't je wat hoog komt te staan :)
maargoed, dat wordt wel weer erg offtopic...
Ik heb nix tegen die duitsers, en ik maak vaag genoeg mee dat ze zich gedragen. En als ze zich arrogant gedragen of beginnen te schelden is het snel opgelost. Maar da's geheel onafhankelijk van het taaltje dat ze brabbelen... een hablas espagnol oid of een frog die begint te mauwen in zijn eigen taaltje en niet op kan houden wordt ook vanzelf geruimd.
euhm.. maak toch regelmatig mee dat de meerderheid duits is en al ik dan vriendelijk verzoek om nederlands of engels zodat'k ook kan volgen wordt het meestal nog erger.. voor jou is het makkelijk op te lossen, voor anderen niet.
iig vraag ik me af wat je uit deze post wil halen. Wat is je doel? systematische verbanning van alle duitsers? Ain't gonna happen.
Hell no! dalijk noem je me nog racist :)
nee, geef wat meer mensen vooral diegene die je vertrouwd en er vaak zijn als jullie er niet zijn (dutchcommande of dutchassault schiet me te binnen) kick/ban rechten en de echt irritante eikels kunnen tenminste geweerd worden.

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
lijkt me wel wat poohbeer!! B-)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[titel topic]
Wat zijn duisters???
[/titel topic]

Ik vind dat er wel af en toe wat aan gedaan mag worden hoor. Ik word af en toe behoorlijk :r van al dat duits. Als ik duits wil horen ga ik wel naar duitsland ofzo.
En aangezien poohbeer niet bij machte is om al die duitsers af te knallen zullen er misschien meer mensen moeten komen die recht hebben om mensen te kicken.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
waarom veel mensen met rcon? dan krijg je weer zoiets van "ik ben de baas"- spelletje. Ik ben "voor" ingrijpen warneer het nodig is, stel voor: 20 mensen hebben rcon, dan krijg je al onoverzichtelijkheid, en meerdere mensen op de server met rcon, krijg je een "rcon-war" , de bezoekers op GoT willen denk ik zo weinig mogelijk geasocieert worden met teamkillers etc. Daarom is het ook een beetje onbegonnen (mijn mening althans) om 20 mensen rcon te gaan geven. Ik zit zelf ook in GoT, maar om nou op GoT rcon te krijgen, ik denk "laat mij nou maar lekker spelen" zonder de hele tijd "rcon say NO TEAMKILLERS" "rcon say STOP TEAMKILLING" "rcon say NO TEAMKILLERS ALLOWED" ... nah, dat verpest het spel denk ik wel gruwelijk :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Godverdomme!!!

Wat is dat toch voor een eeuwig ge-emmer over die Duitsers. Hoe vaak hoor ik niet dat alle Duitsers cheaters, lam3rs en campers zijn... BAH

Weet je waar ik pas ECHT zat van word? MAAR DAN OOK ECHT SPUUGZAT?? :(:( Een Duitser trekt zijn snuit open, zegt 1 ding in het Duits (vaak tegen een andere Duitser of clangenoot, of iets tegen zichzelf, in de trant van "kutwapen" of "bah, te sloom"), ja hij zegt 1 stom woord in het Duits, en meteen zijn er hele hordes Nederlanders die hem uit gaan schelden voor Hitler.

Sommigen hebben daarvoor zelfs aparte scheldbinds als "Ga je gasrekening betalen kutmof" etc. :r Daar word ik zo ziek van, van die kansarme, recalcitrante 14jarige snotapen die dit soort dingen doen. Val toch dood, godverdegodver. En als ze proberen die Duitser in het Duits af te zeiken, dan suckt hun Duits nog meer dan mijn Pools. :r

Dat was het ene.

Het andere punt waar ik mij aan erger, en waarom ik Duitsers niet irritant vind, zijn Amerikanen. Die zeggen constant: "Speak English plz" TERWIJL ZE GODVERDOMME OP EEN SERVER ZITTEN DIE [NL]GAMEPOINT HEET!!!! Nou vraag ik je... ALS DAT NIET BRUTAAL IS!!!!! Flikker toch op, achterlijke redneck.

True, Duitsers zijn chauvinistisch, en praten gewoon Duits. Dat is vervelend, zeker voor mensen die geen Duits kennen, en ik vind het niet echt kloppen op een Nederlandse server.

Maar ik heb NOOIT, ik herhaal NOOIT, een Duitser horen zeggen "Sprich Deutsch bitte".

Ik ben dat gezeik nu wel een keertje zat namelijk.

:r:r:r:r:r:r:r:r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

LOL.....:)
Leuke discussie hier...!!
Moest gewoon even reageren maar ben het ook wel erg met cpt. pervert eens..>:)
Hou toch eens op met dat geouwehoer over die duitsers op GoT en ga gewoon eens spelen, ook op duitsers kun je heel erg goed oefenen btw *D
Bovendien als ik aan het spelen ben en met een koptelefoon op in volle concentratie probeer in leven te blijven tussen al die GoT'ers :), heb ik helemaal geen tijd om al dat gelul en gezeik van iedereen te gaan zitten lezen dus kan ik me er niet echt aan storen!!
Waar ik me inderdaad wel gvd. groen en geel aan kan ergeren zijn al die speciale binds die sommige eikels gebruiken om maar vooral en vaak duidelijk te maken dat ze het weer eens ergens niet mee eens zijn |:(

YAZZz

Verwijderd

Ga naar Jolt servers, dan heb je dit gezeik allemaal niet.

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 23:06
Wat will je nou dat die got luitjes doen gelijk iedere duitser bannen.
Ik vind zelf nou ja wie ben ik dat je die Duitsers vlink de grond in moeten boren dus win van ze met 10 tot 20 kills voorsprong moet je opletten hoe snel ze still zijn.

Voor de duidelijk heid ik speel (nou ja speelde) op de got server toen ze er nog maar 1 haddden vind ik leuker maar ik speel nu meer op vuurwerk 1/2 62.250.7.49:27015 en daar beging het gezijk nou ook al maar die zijn moelijker te verslaan.
maar wees blij dat ze spelen op die servers dan weet je toch ook dat de servers van nederlanders Superieurder zijn aan die van hun.

en stop zo te lullen over die got luitjes het zijn goeie luitjes

gr kokkel

• kokkel
  • Laatst online: 07-11 23:06
Kun je ze niet uitstaan ga dan naar een andere server of stop met counter-strike

gr kokkel

• witchdoc
CP, en nog paar anderen: lezen jullie eigenlijk wel wat ik hier eerder heb getypt?
NIKS tegen Duitsers.. maar als ze opzettelijk nadat ze beleefd gevraagd zijn om Nederlands of Engels te gebruiken zodat er voor sukkeltjes als ik die na 10 seconden spel vaak al dood zijn er ook nog wat aan is, toch nog opzetteliojk verder gaan met hun Duits dan is het niet eens de taal maar maar het gewone onbeschofte gedrag dat mateloos irriteerd.
Btw, die Amerikaan van jouw ziet Gamepoint in't engels staan.. die NL zegt niemand wat hoor..

Verwijderd

HHhmm..Poohbeer helemaal mee eens, laat iedereen een beetje in zijn waarde, je kunt als buitenstaander idd niet aan een servernaam altijd direct "alle" regels aflezen. Een paar keer vriendelijk vragen kan dus absoluut geen kwaad!!
Een ban geven op grond van los geschreeuw richting mensen op basis van taalgebruik op een medium als internet is los van deze wereld en per definitie tegen de eerste regel uit de nederlandse grondwet, die iedereen overigens kan lezen op een schitterende bank voor het gebouw van de tweede kamer in Den Haag.
(op verzoek leg ik de rede wel eens uit waarom dit zo'n "mooie" bank is.:))
Heeft iemand het eigenlijk wel eens geprobeerd om die duitsers in hun eigen taal aan te spreken en ze te verzoeken bijv. engels te spreken?? (Ik denk dat er misschien ook wel duitsers zullen zijn die geen engels spreken, net zo goed als dat ik zeker weet dat er "bossen" nederlanders zijn die geen engels kunnen spreken!!

Misschien een idee?

YAZZz denkt overigens dat die vergaderingen laat op de avond niet echt bevoorderlijk zijn voor zijn taalgebruik! (Terug gelezen >:))

YAZZz <POOF>

• witchdoc
yazzz.. ik heb het over duitsers die duidelijk wel engels kunnen, ik denk dat er weinig duitsers zijn die "please speak dutch or english, read server policy at .." niet verstaan
trouwens.. aan de reactie merk je wel of het eikels zijn die't erom doen of toevallig een praatgrage duitser :)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Goh, what's new, nou niet alleen met CS hoor met UT is het ook niet te harden, ook in 1on1 beginnen ze gewoon duits tegen je te lullen zonder te vragen of je dat wel kan/zin in hebt. Het zijn bijna allemaal lamers, begin je een game, h ehe en dan dis je ze helemaal op het deck :) Na 6-0 is het 'Its easy to win with a ping like that', grrrrrrrr dat het 3 jaar unreal/ut training vergt om een beetje skills op te bouwen vergeten ze daarbij.

Verwijderd

Je moet ze gewoon een headshot geven en het ze extreem moeilijk maken .Dan zijn ze vanzelf wel stil.

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb laatst op de GoT servers met 1 duitser een aantal maps geknifed omdat iedereen nog dat mappie was aan het downen.

ik heb alle knife fights toen gewonnen >:)>:)>:).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• witchdoc
Op dinsdag 27 maart 2001 13:26 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb laatst op de GoT servers met 1 duitser een aantal maps geknifed omdat iedereen nog dat mappie was aan het downen.

ik heb alle knife fights toen gewonnen >:)>:)>:).
zal wel vegas zijn geweest dan..
om 1 ogf andere reden is de map vegas op de server NIET dezelfde map als die standaard bij de clients zit

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Voor de mensen met casema die niet in een half uur 5 mb kunnen downen in CS: je kan hem ook hiergewoon downen. :)

PSN

• Maxonic
  • Laatst online: 08-11 22:18
Hmm, op zich moet het voor Strikerz niet zo moelijk zijn om duitsers te weren.
Strikerz gebruikt admin mod, en dat heeft een aantal erg leuke functies... :P

Vul de censuurlijst (die met "cheater" jah..) aan met een aantal woorden die aaleen is het duits voorkomen en verander vervolgens "I have a potty mouth" ed. door het verzoek om Engels of Nederlands te praten.

Ik denk dat je op deze manier veel duitsers de tent uit werkt of er voor zorgt dat je gewoon een fatsoenlijke taal spreken ;)
Als dit nog niet wilt helpen kan je in adminmod instellen om na een x aantal waarschuwingen de speler te kicken... >:)

Voor de andere servers geld natuurlijk wel dat ze eerst adminmod moet installen, maar dat is zowiezo aan te raden...

Als strikerz hiermee aan de slag gaat kunnen ze mooi meteen ee aantal kwetsende scheldwoorden in de lijst opnemen..
Ik vind het uberhaupt stom dat het woord 'cheater' wordt gesensureerd en je voor de rest het hele spel kan 'volkankeren'...

-edit-

F*k! Sorry, ik zie nou pas hoe hard ik hem geschopt heb... :)

• IceStorm
  • Laatst online: 09-11 22:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 10 december 2001 11:33 schreef Maxonic het volgende:
F*k! Sorry, ik zie nou pas hoe hard ik hem geschopt heb... :)
Gaat aan je schoolwerk :P

Verwijderd

Ik erger me er meestal meer aan de Nederlanders met hun grote bekken op Engelse/Nederlandse servers... Altijd dat gezeik van praat nederlands of engels. Jullie praten toch ook geen Engels tegen mekaar als je met je buurjongen op Jolt.uk of Demon.uk speelt ?
Duitsers campen vaak maar ze zijn wel een stuk beleefder dan NLers... Engelsen overtreffen dat helemaal met hun beleefdheid trouwens.

Verwijderd

En dat van de map Vegas, ik dacht dat die lui van CS de verkeerde Vegas in de eerste 1.3 patch hadden gestopt. En dat sommige mensen daardoor die map moeten downloaden. Heb het zelf in iedergeval niet hoeven doen.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ghi ghi ghi: toen had ik nog casema basic :P

PSN

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op dinsdag 27 maart 2001 16:49 schreef poohbeer het volgende:

[..]

zal wel vegas zijn geweest dan..
om 1 ogf andere reden is de map vegas op de server NIET dezelfde map als die standaard bij de clients zit
Is een fix voor..

-edit- lol zie nu pas dat dit topic al heel oud is :)

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

jezus wat een domgezeik hierzo!

so what als er duits geschreven word?? het is een SPEL geen CHAT, duss negeer je het toch lekker :? :? :?

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op dinsdag 11 december 2001 01:04 schreef SYCooo het volgende:
jezus wat een domgezeik hierzo!

so what als er duits geschreven word?? het is een SPEL geen CHAT, duss negeer je het toch lekker :? :? :?
Ja idd, ik mis nog steeds een ignore functie in CS.. net zoiets als dat mute nu, maar dan voor alle tekst van een speler(s).. dat zou pas handig zijn..

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
[off-topic]
Ben je wel eens in Warner bros movieworld geweest??
Sjeez he alles duits terwijl gewoon 80% van de gasten niet duits is |:(
Zelfs zoon filmpje met mel gibson is gewoon duits nagesysgroniseerd. (of whatever)
[/off-topic]

• CU2morO
  • Laatst online: 29-10 17:21
heeft GoT een CS server? wat is het adres?

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 11:45 schreef FuTaL het volgende:
Ik erger me er meestal meer aan de Nederlanders met hun grote bekken op Engelse/Nederlandse servers... Altijd dat gezeik van praat nederlands of engels. Jullie praten toch ook geen Engels tegen mekaar als je met je buurjongen op Jolt.uk of Demon.uk speelt ?
Duitsers campen vaak maar ze zijn wel een stuk beleefder dan NLers... Engelsen overtreffen dat helemaal met hun beleefdheid trouwens.
Absoluut, het speelt het leukst op engelse servers. Op nederlandse servers krijg je alleen maar allerlei ziektes naar je hoofd gepleurd.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik vind het uberhaupt stom dat het woord 'cheater' wordt gesensureerd en je voor de rest het hele spel kan 'volkankeren'...
Maxonic, UBERHAUPT?! ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!! Whooeeeehaaaaaahaaaaaaa!!!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

SLOTJE!!!!!!!!!!!
got servers hebben hier een eigen forum voor :Z

hallo

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op dinsdag 11 december 2001 13:01 schreef NaLiN het volgende:
SLOTJE!!!!!!!!!!!
got servers hebben hier een eigen forum voor :Z
Jaja, maar mensen die deze topics omhoogschoppen van meer dan een jaar geleden zijn gewoon stout :P

PSN

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Mja oude }:O }:O

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Pagina: 1