Godverdomme!!!
Wat is dat toch voor een eeuwig ge-emmer over die Duitsers. Hoe vaak hoor ik niet dat alle Duitsers cheaters, lam3rs en campers zijn... BAH
Weet je waar ik pas ECHT zat van word?
MAAR DAN OOK ECHT SPUUGZAT?? :(
Een Duitser trekt zijn snuit open, zegt 1 ding in het Duits (vaak tegen een andere Duitser of clangenoot, of iets tegen zichzelf, in de trant van "kutwapen" of "bah, te sloom"), ja hij zegt 1 stom woord in het Duits, en meteen zijn er hele hordes Nederlanders die hem uit gaan schelden voor Hitler.
Sommigen hebben daarvoor zelfs aparte scheldbinds als "Ga je gasrekening betalen kutmof" etc.

Daar word ik zo ziek van, van die kansarme, recalcitrante 14jarige snotapen die dit soort dingen doen. Val toch dood, godverdegodver. En als ze proberen die Duitser in het Duits af te zeiken, dan suckt hun Duits nog meer dan mijn Pools.
Dat was het ene.
Het andere punt waar ik mij aan erger, en waarom ik Duitsers niet irritant vind, zijn Amerikanen. Die zeggen constant: "Speak English plz"
TERWIJL ZE GODVERDOMME OP EEN SERVER ZITTEN DIE [NL]GAMEPOINT HEET!!!! Nou vraag ik je... ALS DAT NIET BRUTAAL IS!!!!! Flikker toch op, achterlijke redneck.
True, Duitsers zijn chauvinistisch, en praten gewoon Duits. Dat is vervelend, zeker voor mensen die geen Duits kennen, en ik vind het niet echt kloppen op een Nederlandse server.
Maar ik heb NOOIT, ik herhaal NOOIT, een Duitser horen zeggen "Sprich Deutsch bitte".
Ik ben dat gezeik nu wel een keertje zat namelijk.
:r:r:r:r:r:r:r:r
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.