[sharepoint] bug in edit modus

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sharepoint site gecreerd. Nieuwe omgeving.
Enkele webparts toegevoegd in editmodus, oa een anouncement lijst.

Nu is het probleem: in editmodus geeft die anouncement web-part een error.
( de andere onderdelen werken wel nog)

Ik kan die anouncement lijst dus ook niet meer verwijderen in edit-modus, door de javascript fout.

Gedetaileerd: als ik op "edit" klik in editmodus, dan krijg ik volgende javascript foutmelding:

Line: 2134
Error: Unable to get value of the property 'display': object is null or undefined
Als ik direct de webpart wil verwijderen ( klikken op X), dan krijg ik de volgende melding:

Error

An unexpected error has occurred.
Troubleshoot issues with Windows SharePoint Services.

Enig idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken?
De anouncement-lijst zelf werkt goed, enkel de webpart die de lijst op de site toont, die werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik denk dat meer bij server beheer en dergelijke thuis hoor. Of heeft dit iets met een zelf ontwikkelde control te maken denk je?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:48
Welke SP versie? ?contents=1 aan de URL toevoegen wil nog wel eens helpen om een web part wat moeilijk doet te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je even door middel van de Topic Report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif even aangeven hoe we je topic titel kunnen afmaken. Sharepoint zegt niet zo heel veel ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:03:
Wil je even door middel van de Topic Report [afbeelding] even aangeven hoe we je topic titel kunnen afmaken. Sharepoint zegt niet zo heel veel ;)
Probleem is dat ik geen concrete informatie heb.

Ik heb die webpart announcements er van gekregen, door de anouncement list te verwijderen.
En nu is het een andere webpart, een simpele content editor , die hetzelfde gedrag vertoond in edit modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BikkelZ schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:47:
Ik denk dat meer bij server beheer en dergelijke thuis hoor. Of heeft dit iets met een zelf ontwikkelde control te maken denk je?
Er staat een zelfontwikkelde webcontrol op, maar heb die al eens verwijderd, en toen had ik dezelfde fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Om welke versie van SharePoint gaat het (inclusief patchlevel en versienummer), en vanuit welk besturingssysteem/browser gebruik je 't?

Ik heb het al eens meegemaakt dat SharePoint een vage error gaf tijdens het bewerken van een pagina in IE 7, bleek dat op desbetreffende server de updates niet waren bijgehouden. Op een andere omgeving, met een hoger patchlevel, deed desbetreffend probleem zich niet meer voor...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ULS log bekeken? Event logger? web.config custom errors off gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:39:
ULS log bekeken? Event logger? web.config custom errors off gezet?
Geen informatie in ULS log en event logger.
Custom erros staat off.
Pagina: 1