[CSS] knop rendert drie keer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een knopje te maken met CSS. opzich lukt het maar er zit iets fout en ik weet niet wat.

Hier is mijn code:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
#btn-cart { margin:2px 15px 0 0;} 
#btn-cart a { background: transparent url(images/btn-cart-right.png) no-repeat scroll top right; color: #fff; display: block; float: left; font-size:13px; height: 25px; padding-right: 8px; text-decoration: none;font-family: Helvetica, Arial, Sans-Serif; font-weight:bold; text-shadow:0 1px #668647; -webkit-border-radius:4px; -moz-border-radius:4px; border-radius:4px; -webkit-box-shadow:0 1px 2px rgba(0,0,0,0.4); -moz-box-shadow:0 1px 2px rgba(0,0,0,0.4); box-shadow:0 1px 2px rgba(0,0,0,0.4); }
#btn-cart a span { background: transparent url(images/btn-cart-left.png) no-repeat;display: block;line-height: 20px;padding: 3px 3px 2px 26px;} 
#btn-cart a:hover { background-position:bottom right; outline: none; text-decoration: none !important; }
#btn-cart a:hover span { background-position:bottom left;padding: 3px 3px 2px 26px;}

En zo ziet het eruit op de site... :S
Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg546/scaled.php?server=546&filename=34212345123.png&res=medium

Het moet maar één groene bar zijn, niet 3. Weet iemand misschien waar de fout zit?
BVD

[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 10-02-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je er misschien ook een kleine testcase van maken ;)

Nu heb je alleen wat CSS gepost, dus een kant-en-klaar werkend voorbeeld met alleen die knop en account ervoor (html en CSS) (bijvoorbeeld op http://jsfiddle.net/)

En in welke browser heb je dit fenomeen?

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 10-02-2012 15:27 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De site is niet html maar een wordpress template. Dus ik weet niet of ik dat in html kan maken. En het fenomeen krijg ik in alle browsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Klinkt als invalid html. Check je html markup in de validator en fix de meldingen. Waarschijnlijk ergens een niet afgesloten tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:32:
De site is niet html maar een wordpress template. Dus ik weet niet of ik dat in html kan maken. En het fenomeen krijg ik in alle browsers
Dan zou ik even contact opnemen met de maker van je template ;) Je kan zelf door middel van Firebug even debuggen wat er gebeurd (voor hetzelfde geld worden er meerdere elementen aangemaakt door WP wat niet zou horen).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Heb je gekeken of de template compatible is met de versie van Wordpress die je geïnstalleerd hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de template bevat geen HTML? :P
Pagina: 1