Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash11e.ocx - Browser crasht

Pagina: 1
Acties:

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 14:53
Sinds kort zit een bekende van mij met een probleem. Als in Internet Explorer flash-based games worden gespeeld crasht IE na een paar minuten (Internet Explorer has stopped working...). Na een kijkje in de event viewer zie ik deze melding:

Toepassing met fout iexplore.exe, versie 9.0.8112.16421, tijdstempel 0x4d76255d, module met fout Flash11e.ocx, versie 11.1.102.55, tijdstempel 0x4eaf89fc, uitzonderingscode 0xc0000005, foutmarge 0x000a8403, proces-id 0x1600, starttijd van toepassing 0x01cce4fd79cf44c7

Ziet er naar uit dat Flash het probleem veroorzaakt, of toch niet? Alle andere webpagina's (zonder flash) kunnen wel gewoon bekeken worden zonder crashen. Ik weet niet precies wat er gebeurt als er een webpagina wordt bekeken die Flash voor layout gebruikt, volgens mij gebeurt er dan niets.

Vervolgens probeerde ik het op Chrome en Firefox. Er gebeurde hetzelfde, de boel crashte. Ik heb geprobeerd Flash opnieuw te installeren, maar dat werkte helaas niet. System Restore bood ook geen oplossing.

Het vreemde van dit probleem is dat opeens beide computers in het huis het probleem hebben. Ik heb voordat het probleem voorkwam wat netwerkinstellingen aangepast (homegroup, NETBIOS) om van elke computer in huis te kunnen printen, en op een van de twee computers de driver van de videokaart geupdate. Ik heb dus niets in Flash veranderd. Op de ene computer staat Win 7, de andere draait op Vista.

Is er een Tweaker die het probleem herkent en eventueel een oplossing kan bedenken? Alvast bedankt!

• dusti
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-10 12:25
hardwareacceleratie van de flash-player uitschakelen?
poste dit net in ook een oud draadje...

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-11 14:53
Ik heb het dacht ik al geprobeerd, het werkte niet. Ik zal 'm wel even in mijn lijstje zetten (ik heb niet altijd toegang tot die PC).