Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Motorola en Google

Pagina: 1
Acties:

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Er wordt nog wel eens geschreven dat bepaalde stappen of zoals vandaag uitspraken van Motorola vreemd of opvallend zijn in het kader van de overname. Wellicht is het handig om nu en in de toekomst duidelijk weer te geven dat de overname géén gevolgen heeft voor de telefoondivisie van Motorola; deze blijft onder de nieuwe grootaandeelhouder volledig zelfstandig opereren.

Wat nu vaak wordt geïmpliceerd (en dat zie je terug in de comments) is dat Google telefoons gaat maken met een Motorolalogotje erop, en dan Moto en Google elkaar dus eigenlijk niet tegen kunnen spreken omdat het hetzelfde bedrijf is...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Wellicht is het handig om nu en in de toekomst duidelijk weer te geven dat de overname géén gevolgen heeft voor de telefoondivisie van Motorola; deze blijft onder de nieuwe grootaandeelhouder volledig zelfstandig opereren.
Dus?

Dit is een rechtstreeks geplaatste, heel gerichte aanval op het bedrijf dat op het punt staat Motorola over te nemen. Zelfs als een moederbedrijf zich op afstand houdt, is het niet gebruikelijk dat een hoog geplaatst persoon van het dochterbedrijf zo gericht de aanval opent op het beleid van het moederbedrijf. Dus het blijft hoe dan ook opvallend, al zou het mij ontzettend verbazen als Motorola over vijf jaar nog altijd los opereert van Google.

[ Voor 3% gewijzigd door arnoudwokke op 10-02-2012 12:28 ]