comcom ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDay
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Slechte ervaring met comcom.nl! Een bestelling werd door mijzelf geannuleerd. Dat werd netjes bevestigd met de belofte dat het betaalde bedrag zou worden teruggestort binnen 3 dagen.

Maar er ging iets fout: comcom.nl verzond de spullen toch en stuurde een factuur. De spullen werden niet afgeleverd (niemand thuis). Telefonisch contact met comcom leverde dit op: "u krijgt uw geld pas terug als wij de spullen weer terug hebben." Met ander woorden: als er iets mee gebeurt, bent u de klos. En dat terwijl comcom.nl zelf de order processing overduidelijk niet op orde heeft. Op mails werd overigens niet gereageerd en er werden meerdere telefoontjes aan besteed, bozer en bozer.

Na 10 dagen had ik eindelijk mijn geld terug. Geen excuus, geen goedmakertje, helemaal niks. Alleen de conclusie dat comcom.nl geld van klanten gebruikt om de eventuele gevolgen van hun eigen blunders te bekostigen.

U bent als klant gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:40
Volgens mij klopt je topictitel niet, comcom heeft toch wél gewoon terugbetaald? Weliswaar is het niet helemaal goed gegaan, maar de topictitel dekt je topic totaal niet. Buiten dat lijkt me dit eerder iets voor een shopreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:57
http://tweakers.net/shopreview/8226/comcom-punt-nl.html

Daar kun je een hele mooie review over de winkel schrijven.

[ Voor 36% gewijzigd door rscheper op 10-02-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Inderdaad, dit is iets voor de Shopreview, niet voor het forum. Dit topic gaat dan ook op slot.

[ Voor 21% gewijzigd door Orion84 op 10-02-2012 10:32 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.