Na de ontzettende leuke BTW-actie in combinatie met personeels korting de trots eigenaar van een
- Onkyo TX-NR609.
- Harman Kardon HKTS 16BQ
Samen met moeders een nieuw huis gevonden (huur) en allebij onze eigen verdieping, daarbij momenteel midden in de verbouwing zit ik tegen het volgende aan te kijken waar zouden de speakers de perfecte plaats te weer geven voor 5.1 (met eventueel in de toekomst 7.1, met front height speakers)
Hierbij even een voorbeeld van de layout van de kamer
Bovenaanzicht.

#1: linker voor speaker (of naast de deur opening of naast de televisie)
Plaatsing voor speakers.

#3: achter speakers zijn voor mij niet mogelijk. Is het een probleem om ze links en rechts te hebben?
80% van de tijd bekijk ik films/series/etc.. Misschien iemand mogelijk een goede oplossing hiervoor?
(p.s. google sketch-up niet mijn ding haha)
- Onkyo TX-NR609.
- Harman Kardon HKTS 16BQ
Samen met moeders een nieuw huis gevonden (huur) en allebij onze eigen verdieping, daarbij momenteel midden in de verbouwing zit ik tegen het volgende aan te kijken waar zouden de speakers de perfecte plaats te weer geven voor 5.1 (met eventueel in de toekomst 7.1, met front height speakers)
Hierbij even een voorbeeld van de layout van de kamer
Bovenaanzicht.

#1: linker voor speaker (of naast de deur opening of naast de televisie)
Plaatsing voor speakers.

#3: achter speakers zijn voor mij niet mogelijk. Is het een probleem om ze links en rechts te hebben?
80% van de tijd bekijk ik films/series/etc.. Misschien iemand mogelijk een goede oplossing hiervoor?
(p.s. google sketch-up niet mijn ding haha)